Dragii mei, astazi vreau sa va prezint istoria The Body Shop!
25 Martie 2016: Mâine sărbătorim cea de-a 40a aniversare a The Body Shop, brandul revoluÅ£ionar ce a fost pionier în frumuseÅ£e etică. Pentru a marca aniversarea, The Body Shop a lansat recent noul său Angajament Enrich Not Exploit™, cu un set de obiective pentru a ajuta The Body Shop să devină cel mai etic ÅŸi sustenabil brand global din lume.
De la lansarea programului Trade not Aid în 1987, primul program Community Trade din industria frumuseţii, până la inventarea primului Body Butter în 1992, The Body Shop a fost în frunte făcând schimbarea posibilă.
În 2013, după ce a militat 20 de ani Împotriva Testării pe Animale (Against Animal Testing), The Body Shop a sărbătorit interzicea importului şi vânzării de produse cosmetice şi ingrediente testate pe animale în Uniunea Europeană. Compania continuă să militeze la nivel global.
În cel de-al 40-lea an de existenţă, The Body Shop va lansa Bio-Bridges, o nouă iniţiativă de a proteja şi a regenera 75 milioane metri pătraţi de habitate avariate şi de a ajuta comunităţile să trăiască mai sustenabil. De asemenea,The Body Shop va introduce o nouă gamă de îngrijire a tenului 100% vegetariană, pe bază de reţete de frumuseţe din natură, dar şi o inovativă gamă de parfumuri ce captează esenţe rare, preţioase, vii lăsând în acelaşi timp natura neatinsă.
Compania va mai introduce un nou ÅŸi inovativ ambalaj sustenabil, AirCarbon™, ce converteÅŸte gazele cu efect de seră pentru a produce o alternativă la plastic.
Fondat de către regretata Dame Anita Roddick cu un singur magazin în Brighton, în sud-estul Angliei, în 1976, The Body Shop are acum angajaţi peste 22.000 de oameni în 65 de ţări în toată lumea. 250 milioane de oameni vizitează anual cele 3.300 magazine The Body Shop.
Jeremy Schwartz, Chief Executive The Body Shop spune: “ÃŽntotdeauna am făcut lucrurile altfel, am spart tiparele, am fost îndrăzneÅ£i, am fost curajoÅŸi. Am folosit magazinele ÅŸi produsele noastre pentru a comunica probleme ale mediului înconjurător ÅŸi ale drepturilor omului; ne-am inspirat ÅŸi mobilizat angajaÅ£ii ÅŸi clienÅ£ii să ia acÅ£iune ÅŸi asta a dus la o schimbare semnificativă. Uitându-ne la următorii 40 de ani, angajamentul nostru pentru schimbarea pozitivă este la fel de puternic. DorinÅ£a noastră este să protejăm ÅŸi să îmbogăţim planeta, oamenii ÅŸi produsele. Produsele noastre îmbogăţesc, dar nu fac niciodată promisiuni false ÅŸi nu sunt niciodată testate pe animale.”
Angajamentul The Body Shop le reaminteşte clienţilor de ce continuă să aleagă frumuseţea etică. De ce noul set de obiective ale The Body Shop va face mai mult pentru a îmbogăţi planeta, produsele sale şi viaţa oamenilor cu care lucrează. Programul său inovator Community Trade se va dubla, iar The Body Shop va proteja unele dintre speciile pe cale de dispariţie şi va revigora zone inestimabile de pădure tropicală prin crearea de Bio-Bridges.
The Body Shop a fost pionier în activism social, înainte ca asta să devină o modă şi a fost construit pe credinţa că afacerea poate fi o forţă pentru bine. Câteva repere ale istoriei The Body Shop sunt rezumate mai jos:
1976: The Body Shop a deschis primul său magazin pe 26 martie în Brighton pe costa de sud a Angliei. Până în 1978 prima franciză peste hotare a fost un chioşc în Bruxelles şi până în 1982 noi magazine au fost deschise în ritm de două pe lună.
1977: The Body Shop lansează faimoasa gamă pentru îngrijirea tenului Vitamin E, care a trecut testul timpului. Primul produs din cea mai bine vândută gamă Vitamin E a fost Vitamin E Moisture Cream.
1981: The Body Shop introduce parfumul reprezentativ cruelty-free White Musk®, primul produs pe bază de mosc vegetal, sintetic. White Musk® rămâne de bază în portofoliul The Body Shop. Black Musk este ultimul care s-a alăturat colecÅ£iei.
1985: The Body Shop a lansat răcoritoarea loţiune pentru picioare din gama Peppermint după ce atleţii de la Maratonul Londrei au venit într-un magazin din Londra să se plângă de dureri de picioare.
1986: Campania Save the Whale (Salvaţi balenele) s-a lansat împreună cu Greenpeace - prima mare campanie pe care Anita Roddick şi The Body Shop au lansat-o, atrăgând atenţia asupra continuei ameninţări cu care se confruntă marile mamifere. The Body Shop a fost unul dintre primele branduri internaţionale de frumuseţe care a folosit o alternativă la uleiul de caşalot, introducând pentru prima data uleiul de jojoba.
1987: ‘Trade not aid’ (ComerÅ£, nu ajutor) a fost filozofia în care Anita Roddick a crezut cu pasiune că este cel mai eficient mod de a contribui la alinarea sărăciei. Primul produs Community Trade pentru The Body Shop a fost un accesoriu de masaj pentru picioare (Footsie Roller), produs de un furnizor din sudul Indiei. MulÅ£umită comerÅ£ului cu The Body Shop, Teddy School s-a deschis în 1994 oferind o oportunitate la educaÅ£ie copiilor din zonă. RelaÅ£ia noastră comercială cu Teddy Export continuă ÅŸi astăzi.
1990: The Body Shop Foundation, o organizaţie caritabilă ce finanţează grupuri ce militează pentru drepturile omului şi protejarea mediului înconjurător, a fost înfiinţată.
1992: Lansarea primului Body Butter, Mango. De atunci a devenit unul dintre cele mai faimoase produse ale The Body Shop. A mai fost imitat şi copiat între timp, însă al nostru continuă să câştige premii în toată lumea.
1996: Campania împotriva testării pe animale a avut ca rezultat interzicerea testării produselor cosmetice şi a ingredientelor pe animale în Marea Britanie în Noiembrie 1998, atunci când cea mai mare petiţie dintotdeauna (patru milioane de semnături) a fost transmisă Comisiei Europene.
1997: The Body Shop a fost prima companie internaţională de cosmetice recunoscută de Humane Cosmetics Standars sprijinită de grupuri internaţionale pentru protecţia animalelor.
1997:Noul produs iconic Tea Tree Oil a fost lansat. Mica sticluţă este o îndrăgită soluţie naturală ce contribuie la păstrarea tenului curat şi fără pete sau coşuri. Uleiul din arbore de ceai, originar obţinut din Australia, acum provine de la furnizorul nostru din Kenya prin programul Community Trade.
1998: The Body Shop a devenit membru fondator al iniţiativei Ethical Trading. Angajamentul său pentru drepturile omului a creionat întotdeauna modul cum lucrează The Body Shop cu furnizorii săi din întreaga lume. Construieşte relaţii strânse cu acei furnizori şi lucrează împreună pentru a asigura că la baza afacerii este comerţul etic. The Body Shop consideră că aşa trebuie să se facă afacerile.
1998: Lansarea de către The Body Shop a gamei Hemp a cauzat o largă controversă atunci când presa a scris despre relaţia dintre Hemp şi cannabis. A făcut din lansare un mare succes, iar produsul este la fel de popular şi astăzi.
2003: Campania Stop Violence in the Home s-a lansat cu scopul de a strânge bani pentru victimele violenţei domestice.
2006: L’Oréal a achiziÅ£ionat The Body Shop, mândru să aibă în portofoliul său o companie de succes, orientată spre natural cu o moÅŸtenire distinctă, bazată pe valori puternice ÅŸi bine definite.
2007: The Body Shop a devenit prima companie de cosmetice care se aprovizionează cu ulei de palmier obţinut sustenabil.
2008: The Body Shop introduce recipientele PET reciclabile după consum.
2009: The Body Shop şi ECPAT International au lansat campania Stop Trafficking of Children & Young People. A inspirat schimbarea la o scară fără precendent, strângând peste 7 milioane de semnături de la clienţi din toată lumea, iar ca rezultat peste 20 de ţări s-au angajat să adopte o nouă legislaţie drept răspuns la petiţiile noastre. A devenit cea mai mare campanie dintotdeauna pentru The Body Shop.
2012: S-a lansat Drops of Youth™ Concentrate. Având la bază o formulă 98% naturală ÅŸi tehnologia celulelor stem, acesta a devenit cel mai bine vândut produs la The Body Shop.
2012:The Body Shop a lansat Wood Positive, pentru a compensa copacii tăiaţi şi toată hârtia ce intră în ambalajele primare, secundare şi de tranzit. În 2012, s-a focusat pe Atlantic Rainforest din Brazilia şi Anzii de sud în Ecuador.
2013: După 20 de ani de când militează neîncetat, The Body Shop a sărbătorit interzicerea importului şi vânzării de produse cosmetice şi ingrediente testate pe animale în Uniunea Europeană.
2015: The Body Shop a lansat o nouă ÅŸi inovativă gamă pentru îngrijirea tenului, Oils of Life™, infuzată cu trei uleiuri preÅ£ioase din seminÅ£e: ulei din seminÅ£e de chimen negru, ulei din seminÅ£e de măceÅŸe ÅŸi ulei de camelie, cunoscute pentru proprietăţile lor supreme de revitalizare a tenului. Noua colecÅ£ie premium, împreună cu noua gamă pentru îngrijirea corpului, Spa of the World™, au cunoscut un succes fenomenal.
2016: The Body Shop a lansat Angajamentul său: Enrich Not Exploit ™ It’s in our hands.
- SFÂRŞIT - Dar nu sfarsitul povestii The Body Shop, pentru ca aceasta o scriem cu totii in fiecare zi! La multi ani alaturi de noi The Body Shop!
Voi ce produse The Body Shop iubiti? Va astept cu mare drag parerile!
KISSES!
The Body Shop are de ani? Wow, nu stiam. :)
RăspundețiȘtergereImi plac produsele The Body Shop, si ultima oara cand am fost la ei, mi-am luat noul parfum Black Musk, si doua produse din gama White Musk -- un gel de dus si un ulei de parfum, imi plac toate trei, sunt grozave.
Sa ai un weekend frumos!
Xoxo, Victoria
http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/
ooo...la multi ani!!!
RăspundețiȘtergereimi place Body Shop!!!
La multi ani si din partea noastra si sa ne incante pe mai departe cu produsele lor minunate
RăspundețiȘtergere