Imi plac parfumurile florale, dulci, feminine si sunt absolut convinsa ca macar din cand in cand si tu ai asemenea preferinte, chiar daca uneori vibrezi poate, la unul foarte fresh!
C-THRU revine cu provocarea ca fiecare dintre noi să facă o declarație de stil în fiecare zi, să îmbrățișeze atitudinea de star al propriului film, să #makeastatement. Anul acesta, o lume glam, plină de frumos în toate stările sale, este lumea pe care C-THRU o propune pentru descoperirea de sine prin campania #CTHRUmakeastatementRO și prin noul său parfum, Glamorous.
În această toamnă, campania #CTHRUmakeastatementRO se desfășoară printr-un mecanism simplu și are premii fabuloase pentru orice iubitoare de frumos. Perioada de înscriere în campanie este până pe 8 noiembrie și se face prin încărcarea unei fotografii pe contul personal de Instagram (care trebuie să fie public, pentru ca poza să poate fi vizualizată de organizatori), o fotografie fashion care arată atitudinea glamorous a fiecărei participante.
Pentru ca înscrierile să fie valide, fiecare fotografie încărcată pe Instagram va conține în textul descriptiv hashtag-ul oficial al campaniei: #CTHRUmakeastatementRO.
Participantele pot accesa platforma www.cthrumakeastatement.com pentru inspirație și pentru a afla câștigătoarea marelui premiu: un set complet C-THRU Glamorous și un voucher H&M în valoare de 1000 lei.
Personajul principal al acestei campanii, parfumul C-THRU Glamorous, este accesoriul ce nu trebuie să lipsească din arsenalul oricărei fashionista. Aroma delicioasă debutează furtunos cu notele proaspete de lămâie, mere și iederă. Dacă feminitatea poate fi surprinsă de notele unui parfum, acestea ar fi notele de mijloc de liliac, iasomie și lăcrămioare. Notele finale de chihlimbar și cedru echilibrează balanța aromei florale și aduc o notă lemnoasă, misterioasă și senzuală pentru un parfum creat special pentru femeia modernă și sofisticată.
Ce spui, te inscrii in campanie?
KISSES!
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu