Prezentarea s-a desfășurat la Cramele Codorniu din Barcelona. Clădirile sale reprezintă una din capodoperele artei moderniste a lumii, cu decenii de tradiție - la fel ca și brandul C&A, creat acum 180 de ani. În prezent este unul din cei mai mari retaileri de fashion din Europa.
Colecția Spring/Summer 2023 urmărește noua direcție creativă pe care C&A a lansat-o în septembrie printr-o campanie de brand. C&A va continua să ofere îmbrăcăminte de calitate, la prețuri accesibile și să asigure articole vestimentare pentru o garderobă mai modernă, cu multiple opțiuni pentru rutina zilnică.
“Această colecție reflectă așteptările pe care le au clienții de la noi”, a declarat Giny Boer, CEO C&A Europe, sunt foarte mândră că noul nostru limbaj de design a prins viață.”
Designerii C&A au creat o nouă colecție bazată pe trei macrotrenduri: Nature, Empowerment și Universal Healing, care subliniază angajamentul continuu al mărcii pentru valori precum sustenabilitatea și incluziunea. Ca rezultat, colecția “Love the future again” se bazează pe materiale și culori naturale.
Cu scopul de a oferi clienților îmbrăcăminte confortabilă, care să le dea încredere, principalele materiale folosite la realizarea articolelor au fost bumbacul, voalul și inul, în combinație cu alte materiale structurate precum twill-ul pentru costume si trenci-uri.
În privința culorilor, predomină nuanțele de alb, bej și crem, iar în mai mică măsură nuanțe puternice de violet, roșu și fucsia.
Drapajele și alte elemente de detaliu au un rol important în finisajele colecției. Mânecile cu volum sau decupajele adaugă personalitate și libertate de mișcare ținutelor. Croielile clasice și plise-urile sunt folosite pentru da o notă în plus de feminitate și confort.
KISSES!
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu