Tania Mihalcia (Director INTS): „Este minunat să putem adresa dedicat donatorii, acolo unde anumite grupe sunt în alertă. Suntem recunoscători tuturor partenerilor È™i voluntarilor din cadrul Programului „N-avem SÂNGE?!” È™i speram să putem demonstra că acest model de comunicare este unul eficient.”
București, 6 Martie 2023
ÃŽn această primăvară, AsociaÈ›ia Hem în parteneriat cu Institutul NaÈ›ional de Transfuzie Sanguină (INTS) porneÈ™te, în cadrul programului naÈ›ional „N-avem SÂNGE?!”, o campanie de comunicare segmentată, ce adresează donatorii pe grupe de sânge È™i respectiv RH. Vor fi invitaÈ›i astfel la donare, cu precădere, donatorii cu o anumită grupă de sânge È™i RH, aflată în urgență, datorită numărului mare de operaÈ›ii/tratamente, în arealul unui anumit Centru de Transfuzie. Campania Pilot începe luni, 6 martie, È™i va acoperi, în câte un calup de două săptămâni, oraÈ™ele IaÈ™i, TimiÈ™oara, BucureÈ™ti È™i ConstanÈ›a.
„ÃŽn baza experienÈ›ei noastre de peste 7 ani, de când derulăm programul naÈ›ional „N-avem SÂNGE?!”, ni s-a arătat în repetate rânduri că donarea ar merita să fie făcută într-un mod mult mai judicios, raportat la nevoile de sânge din spitale. Ca să citez unul din #bloodfluencerii importanÈ›i ai comunității noastre, „sângele este depozitat absolut perfect pe vena donatorului”. Prin urmare, merită să fie donat în centre într-o legătură directă cu nevoia din spitale, generată la rândul ei de operaÈ›ii/tratamente. Din acest motiv, am pornit acest proiect pilot, pentru a invita în primul rând donatorii din grupele aflate în alertă.
Așa cum este de la sine înțeles, nu toate grupele de sânge intră în alertă, în toate județele din România, în același timp. Pentru că nu în toate se operează, nu se tratează la fel.
Punem, astfel, la dispoziÈ›ia Institutului NaÈ›ional de Transfuzie atât knowhow-ul nostru, ca oameni de comunicare, cât È™i resursele pe care am reuÈ™it să le strângem, prin bunăvoinÈ›a partenerilor È™i sponsorilor noÈ™tri, precum È™i ai donatorilor individuali, persoane fizice. Ne dorim mult să reuÈ™im È™i să probăm încă o dată că românii au sânge, că au curajul È™i înÈ›elepciunea să înÈ›eleagă că sănătatea este un dar. Un mare DAR!”. A declarat Marian Costache, #bloodfluencer co-fondator „N-avem SÂNGE?!”, PreÈ™edinte AsociaÈ›ia HEM
„Apreciem consecvenÈ›a cu care oameni de profesii È™i formări diverse s-au pus în slujba încurajării donării de sânge, deoarece importanÈ›a acesteia este extrem de ridicată, în privinÈ›a nivelului de sănătate al întregii populaÈ›ii, fie că vorbim de pacienÈ›i, în mod direct, fie că vorbim de donatori oameni sănătoÈ™i.
Donarea recurentă oferă în mod implicit monitorizarea stării de sănătate a donatorului și nu în ultimul rând îl ajută pe acesta să obțină o stare sufletească bună. Ne bucurăm să avem alături de noi atât oameni pasionați în slujba binelui, cât și comunicatori profesioniști, care astăzi sunt împreună cu noi în fața unei premiere. Este minunat să putem adresa dedicat donatorii, acolo
unde anumite grupe sunt în alertă. Suntem recunoscători tuturor partenerilor È™i voluntarilor din cadrul Programului N-avem SÂNGE?! È™i speram să putem demonstra că acest model de comunicare este unul eficient.” A declarat d-na Tania Mihalcia, Director al Institutului NaÈ›ional de Transfuzie Sanguină.
Campania Pilot de Comunicare Segmentată a nevoii de sânge demarează Luni 6 Martie, va acoperi in câte un calup de doua săptămâni orașele Iași, Timișoara, București și Constanța și va include, din punct de vedere al canalelor media, Radio, Outdoor Digital si Mobil, precum și Social Media.
Parteneri: Institutul NaÈ›ional de Transfuzie Sanguină, Pharma Nord, MACROMEX, Phoenix Media, Radio Guerrilla, Media Group Services International (“MGSI”) - Kiss FM si Magic FM, City Media, Wink Network, Euromedia Group, Tonis Trade.
Află detalii de aici: https://n-avemsange.ro/ghidul-donatorului/
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu