București, 24 aprilie 2024. Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, a salvat în jur de 380 kilograme de mâncare în prima lună de la lansare. Aplicația pune la dispoziția clienților produse din 105 de locații de la 78 parteneri și este disponibilă în București. Ultimul parteneriat încheiat de către companie este cu Fornetti, care a înscris în aplicație 10 locații. Numărul de parteneri crește săptămânal, iar în lunile următoare se va extinde și în alte județe.
În topul preferințelor clienților Munch
se află meniurile de prânz care conțin două feluri de mâncare sau un fel principal
consistent. Acestora li se adaugă deserturile (precum tortul cu bezea), pizza,
sandviciurile și cafeaua. Aproximativ 70% dintre clienții Munch sunt
femei, iar partenerul de
la care se comandă cel mai des este Ciorbe și Plăcinte Moșilor.
Clienții pot achiziționa produse alimentare de la
restaurantele și magazinele lor preferate, la reduceri cuprinse între 50 –
70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă produsele, le plătesc
online, apoi le ridică personal de la locația selectată.
„Munch este o poveste care oferă beneficii atât
locațiilor partenere, cât și clienților, iar acest lucru se observă în dinamica
pe care o avem: în prima lună de la lansare am crescut numărul de locații cu
aproape 50%, iar numărul partenerilor noi care ni se alătură este și acesta în
creștere. Pregătim multe surprize plăcute clienților în perioada următoare”,
a declarat Alexandru Țurcanu, director de vânzări Munch România.
Printre partenerii Munch se numără localuri cunoscute și
apreciate, precum Ibis, Ciorbe și Plăcinte, Tort de bezea, The Coffee Shop, Petit
by Maison des Crepes, Sweet by Mario, The Grill și Hello Donuts.
„Implementarea platformei Munch în rețeaua de restaurante
Ciorbe și Plăcinte a fost un proces simplu și eficient, care ne-a permis să
facem pași importanți în direcția reducerii risipei alimentare. Suntem în acest
moment în topul preferințelor clienților Munch, ceea ce ne bucură și ne
motivează să extindem acest parteneriat pentru a construi împreună o comunitate
responsabilă”, a declarat Alexandru Mantello, Specialist in
Administrare si Coordonare Ciorbe și Plăcinte.
În România, conform statisticilor Uniunii Europene,
aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.
Despre Munch - de la o garsonieră la peste 2,5 milioane
de pachete salvate
Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence
Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a
combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o
abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât
proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile,
magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde
alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse.
În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 3.500 de parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în trei țări. Până în prezent, Munch a salvat în total peste 2,5 milioane de pachete de alimente în țările în care este prezent. Aceste eforturi au fost recunoscute și premiate: Munch a câștigat prestigiosul premiu „Compania durabilă a anului” și „Premiul pentru prevenirea deșeurilor alimentare” la Expoziția Națională a Agriculturii și Industriei Alimentare din Ungaria.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu