București, 30 mai 2024. Angajații Nestlé din Europa de Sud-Est (SEE) s-au unit pentru a participa la provocarea de a face mișcare, la inițiativa Purina "Efortul nostru, răsplata lor", toți pașii realizați de aceștia în luna martie transformându-se într-o donație remarcabilă a 15,7 tone de hrană pentru animalele abandonate. În fiecare țară din regiune, Purina va dona hrană adăposturilor locale pentru animale, cu o alocare specifică de 2,1 tone de hrană destinată adăposturilor pentru animale din România: Asociația “Big Hearts Society”, Fundația “Ilfov Împreună”, Romanian Dog Sanctuary – Lumea celor care nu cuvântă, acestea oferind oferă un cămin iubitor pisicilor și câinilor fără stăpân din țara noastră.
Inițiativa a fost lansată ca parte a proiectului “Step It Up Challenge”, o campanie a mărcii PURINA® pentru angajații Nestlé, ce are ca scop să crească
gradul de conștientizare și strângerea de donații pentru animalele fără stăpân, îmbinând preocuparea pentru un stil de
viață sănătos cu preocuparea pentru bunăstarea animalelor, aflată la cea de-a doua ediție, inițiativa a
fost martora unei dedicări și a unui angajament excepțional din partea
angajaților PURINA® și Nestlé, ceea ce a dus la colectarea semnificativă de
hrană pentru animalele aflate în dificultate.
"La PURINA®, suntem complet implicați în susținerea bunăstării
și a unui viitor sănător pentru animale de companie și oameni. Misiunea noastră
este de a încuraja conexiunea dintre oameni și animalele de companie, de a
menține și îmbunătăți standardele de siguranță și de calitate a alimentelor și
de a impulsiona în mod constant inovația pentru a îmbunătăți viața prietenilor
noștri cu blană", a declarat Petra
Tomljenović, Group
Brand Manager PURINA Specialist Brands SEM. "Prin această inițiativă, ne propunem să dăm un exemplu
nu doar în numele echipei PURINA®, ci și ca angajați Nestlé, ale căror
entuziasm și generozitate au avut un impact profund. Împreună am oferit peste
70.000 de mese animalelor de companie aflate în nevoie, cu o contribuție de 10.000
mese făcută în mai 2024".
Nestlé și PURINA®
rămân dedicate responsabilității sociale și susțin în mod activ inițiativele
care sunt benefice pentru planetă, oameni și animale de companie. Compania Nestlé
recunoaște importanța acordării de îngrijire și sprijin animalelor abandonate
și, prin colaborări cu adăposturile locale de animale, urmărește să
îmbunătățească calitatea vieții acestora.
Despre
Nestlé
Grupul
Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din
portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat,
Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat
și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani
compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea
obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Inițiativele globale Nestlé:
În
2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea
atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire
a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se
numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea
inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management
sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își
menține poziția de lider global în industria de
alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile
consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei
mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se
pe politicile, practicile și performanțele lor
legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé
este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate,
precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale
obezității și subnutriției.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a
fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii
să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a
produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil
de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela
programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé
needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește
inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de
tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul
2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care
susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu