Grupul City Grill, lider in ospitalitate, la 20 de ani pe piata: ce vor clientii de la restaurante

 





Grupul City Grill, cel mai important grup romanesc de restaurante din piata locala, aniverseaza 20 ani de activitate in domeniul ospitalitatii in Romania. Pe parcursul celor doua decenii, grupul a demonstrat un angajament constant fata de calitate, inovatie si satisfactia clientilor, devenind un lider de necontestat in domeniul sau. Restaurantele Grupului City Grill sunt destinatiile de top ale bucurestenilor si nu numai, fiind vizitate zilnic de aproape 20.000 de clienti.


Grupul City Grill a pornit in 2004, cu deschiderea restaurantului City Grill din Primaverii si 50 angajati. Cu o strategie de dezvoltare eficienta si o viziune centrata pe client si echipa interna, Grupul City Grill a devenit rapid un lider pe piata restaurantelor. In prezent, Grupul City Grill cuprinde 10  branduri, 24 restaurante.

Cu peste 1.000 de angajati, Grupul City Grill sustine o cultura organizationala ce promoveaza dezvoltarea profesionala, inovatia si initiativa. Angajatii beneficiaza de cursuri de formare, traininguri si un mediu de lucru sigur si echilibrat, care intretine performanta si creativitatea. In interiorul Grupului este cultivata o viziune intraprenoriala, angajatii fiind incurajati sa experimenteze, sa adopte tehnologia si practicile sustenabile. Astfel, Grupul City Grill dezvolta proiecte care stabilesc un standard in piata, atat din perspectiva meniurilor si serviciilor, cat si din perspectiva atmosferei din restaurante, inovatiilor si politicilor de reducere a impactului asupra mediului. 


BOARD CITY GRILL


In urma cu 20 de ani mi-am propus sa dezvolt un business pe piata restaurantelor din Bucuresti, in care sa ajung sa fac diferenta, sa pot da tonul si sa stabilesc standardul. Alaturi de o echipa solida, am reusit nu doar sa-mi indeplinesc acest obiectiv, ci sa ne mentinem sus, sa ramanem cel mai important grup autohton de restaurante, sa construim branduri durabile, iubite de public si recunoscute international -spune Dragos Petrescu, Fondator si Presedinte Grup City Grill.

Restaurantele ce fac parte din Grupul City Grill, Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescarus, Hanu Berarilor, City Grill si Buongiorno Italian, sunt destinatii de referinta pentru publicul bucurestean, dar si national si international.  

Recent, Grupul City Grill a finalizat cateva proiecte majore de investitii, printre care modernizarea restaurantului Hanu’ Berarilor - Oprea Soare si deschiderea celor doua hoteluri sub brandul La Boheme, precum si renovarea unor locatii din reteaua Buongiorno.

Pentru acest an, Grupul City Grill estimeaza afaceri de 60 milioane euro si a bugetat investitii de peste 20 milioane de euro in restaurantele din portofoliu, dar si in dezvoltare pe segmentul de restaurante si hoteluri. Un proiect deosebit de important este si renovarea locatiilor din Aeroportul Otopeni, care va asigura o prezenta remarcabila a grupului in Terminalul Plecari.

Restaurantele Grupului City Grill, destinatiile de top ale Capitalei

Potrivit unui sondaj realizat in aprilie 2024, restaurantele din Grupul City Grill sunt o destinatie preferata si vizitata frecvent de o mare parte din publicul bucurestean. Derulat pe un esantion reprezentativ de 520 de bucuresteni, sondajul a relevat faptul ca restaurantele grupului sunt alegerea numarul 1 pentru 17.3%  dintre respondenti, si in primele trei alegeri pentru aproape o treime dintre acestia (31%).

De asemenea, acelasi sondaj arata ca 86% dintre intervievati au trecut pragul restaurantelor din Grupul City Grill cel putin o data, iar aproape 40% le-au vizitat in ultimele 3 luni (39.3%).

Mai mult de o treime (35.8%) dintre respondenti au indicat drept restaurant favorit un restaurant din Grupul City Grill si unul din cinci (22.2%) a mentionat restaurantele grupului drept destinatiile la care a consumat cel mai des in ultimele 90 de zile.

De-a lungul timpului, am invatat permanent despre asteptarile si preferintele publicului nostru. Bucataria traditionala si cea mediteraneeana raman favoritele publicului, insa influentele moderne ale bucatariilor internationale, alaturi de expunerea la nou, prin calatorii, cultura urbana si stilul de viata dinamic, au schimbat filtrele prin care este evaluata experienta clientilor in restaurante. Daca in urma cu 20 de ani gustul dicta alegerea unui restaurant, astazi, triada gust - calitate servicii - atmosfera si design a devenit un triunghi echilateral, fiecare latura fiind esentiala pentru succesul unui restaurant. Echilibrand aceste elemente la un standard foarte ridicat, reusim sa oferim o experienta culinara de exceptie, apreciata atat de publicul local, cat si de turistii care ne viziteaza restaurantele" – spune Daniel Mischie, CEO Grup City Grill.

Piata restaurantelor, in era post-pandemie: Cat cheltuie, cand, si ce isi doresc cei care iau masa la restaurant.

Sondajul desfasurat in aceasta primavara surprinde si comportamentul de consum al publicului intervievat. Astfel, potrivit datelor analizate, publicul se distribuie aproape egal intre weekend si zilele saptamanii, dar si momente ale zile, procente similare indicand ca ultima data au iesit la restaurant pentru cina in weekend (23.8%), pranz in weekend (23.6%), cina in timpul saptamanii (23.1%), sau pranz in timpul saptamanii (21.6%).

In ceea ce priveste bugetul alocat pentru o persoana, aproape jumatate (46.5%) au alocat sub 100 de lei ultimei mese in oras, 36% au alocat intre 100-199 lei, 13.8% au cheltuit peste 200 lei, in timp ce restul de 3.6% nu au indicat un buget individual.

Bucataria romaneasca este agreata de 88.4%, cea italiana de 64%, urmate de bucataria greceasca (58.5%) si turceasca (40.2%). Restaurantele cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, koreean) atrag si ele un interes in crestere al publicului din Capitala.

Mai mult de jumatate (55.3%) dintre respondenti iau masa in oras alaturi de familie, cu prietenii merg la restaurant 45.6%, iar intalnirile intime, cu partenerul sau partenera sunt populare pentru 43.3%. Un sfert dintre persoanele intervievate ies la restaurant alaturi de colegii de serviciu (24.4%).

In ceea ce priveste frecventa meselor la restaurant, 16.5% declara ca merg la restaurant de cel putin 2 ori pe saptamana, 20% o data pe saptamana, iar 23.6% de 2-3 ori pe luna. Restul ajung la masa in oras o data pe luna sau mai rar.

Pizza, mancarea gatita si fripturile sunt preferate de peste jumatate dintre intervievati, iar burgerii, cartofii prajiti si pastele sunt alese de peste 40% dintre ei.

Studiul a fost realizat in perioada 26-30 aprilie 2024.Culegere online, pe panel cu  certificare ESOMAR. Esantion final 520 respondenti. Marja de eroare statistica +/-4.3% pe intreg esantionul, pentru un prag de incredere=95%.

Populatia tinta: Bucuresti & Ilfov.  Consumatori de restaurante din Bucuresti, in ultimele 30 zile. Varsta: 20-60 ani.

 

Despre City Grill

Grupul City Grill este cel mai important jucator roman din industria restaurantelor. Fondat in 2004, Grupul City Grill a demonstrat leadership si viziune in industria HoReCa pe parcursul a doua decenii. In prezent opereaza in prezent restaurante si cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescarus, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill si La Boheme, primul brand hotelier din portofoliu. Inca de la primul restaurant, deschis in urma cu 20 de ani sub brandul City Grill, Grupul City Grill a avut la baza ideea de a oferi clientilor un loc potrivit pentru a invita un partener de afaceri la masa, de a crea un loc de relaxare necesar in pauza de masa, cu familia sau cu prietenii.

Prin restaurantele operate, Grupul City Grill se adreseaza clientului urban care obisnuieste sa-si petreaca timpul liber in oras si sa-si stabileasca intalnirile business sau personale la o cafea. Meniurile din restaurante sunt accesibile si variate, cu specific romanesc si international.

Fie ca vorbim despre retetele emblematice sau orice alt preparat din meniurile restaurantelor Grupului City Grill, ingredientele folosite sunt cele mai bune pentru clienti. “Secretul” mancarurilor din restaurantele Grupului City Grill sunt ingredientele proaspete, cu provenienta atent controlata si testata, fara adaosuri alimentare. De la cartofii prajiti proaspeti, curatati si taiati manual, la oua din surse cage free si pana la legume crescute in solarul propriu de langa Targoviste, filozofia pe care se bazeaza bucatarii Grupului este aceea de a extrage gustul natural al ingredientelor, pus in valoare prin asociere si condimente precum sare si piper.

In toate restaurantele din Grupul City Grill, in care se gateste zilnic pentru aproape 20.000 clienti, se recicleaza uleiul, sticla, cartonul si plasticul si se reduce risipa alimentara prin campanii active.

 

 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu