Grupul City Grill, cel mai
important grup romanesc de restaurante din piata locala, aniverseaza 20 ani de
activitate in domeniul ospitalitatii in Romania. Pe parcursul celor doua decenii, grupul a
demonstrat un angajament constant fata de calitate, inovatie si satisfactia
clientilor, devenind un lider de necontestat in domeniul sau. Restaurantele Grupului City
Grill sunt destinatiile de top ale bucurestenilor si nu numai, fiind vizitate
zilnic de aproape 20.000 de clienti.
Grupul
City Grill a pornit in 2004, cu deschiderea restaurantului City Grill din Primaverii
si 50 angajati. Cu o strategie de dezvoltare eficienta si o viziune centrata pe
client si echipa interna, Grupul City Grill a devenit rapid un lider pe piata
restaurantelor. In prezent, Grupul City Grill cuprinde 10 branduri, 24 restaurante.
Cu peste 1.000
de angajati, Grupul City Grill sustine o cultura organizationala ce promoveaza
dezvoltarea profesionala, inovatia si initiativa. Angajatii beneficiaza de
cursuri de formare, traininguri si un mediu de lucru sigur si echilibrat, care intretine
performanta si creativitatea. In interiorul Grupului este cultivata
o viziune intraprenoriala, angajatii fiind incurajati sa experimenteze, sa
adopte tehnologia si practicile sustenabile. Astfel, Grupul City Grill dezvolta
proiecte care stabilesc un standard in piata, atat din perspectiva meniurilor si
serviciilor, cat si din perspectiva atmosferei din restaurante, inovatiilor si
politicilor de reducere a impactului asupra mediului.
In
urma cu 20 de ani mi-am propus sa dezvolt un business pe piata restaurantelor
din Bucuresti, in care sa ajung sa fac diferenta, sa pot da tonul si sa
stabilesc standardul. Alaturi de o echipa solida, am reusit nu doar sa-mi indeplinesc
acest obiectiv, ci sa ne mentinem sus, sa ramanem cel mai important grup autohton
de restaurante, sa construim branduri durabile, iubite de public si recunoscute
international -spune Dragos Petrescu, Fondator si Presedinte
Grup City Grill.
Restaurantele
ce fac parte din Grupul City Grill, Caru’ cu Bere, Hanu’ lui Manuc, Pescarus, Hanu’
Berarilor, City Grill si Buongiorno Italian, sunt destinatii de referinta
pentru publicul bucurestean, dar si national si international.
Recent, Grupul City Grill a finalizat
cateva proiecte majore de investitii, printre care modernizarea restaurantului
Hanu’ Berarilor - Oprea Soare si deschiderea celor doua hoteluri sub brandul La
Boheme, precum si renovarea unor locatii din reteaua Buongiorno.
Pentru
acest an, Grupul City Grill estimeaza
afaceri de 60 milioane euro si a bugetat investitii de peste 20 milioane de
euro in restaurantele din portofoliu, dar si in dezvoltare pe segmentul de
restaurante si hoteluri. Un proiect deosebit
de important este si renovarea locatiilor din Aeroportul Otopeni, care va
asigura o prezenta remarcabila a grupului in Terminalul Plecari.
Restaurantele
Grupului City Grill, destinatiile de top ale Capitalei
Potrivit
unui sondaj realizat in aprilie 2024, restaurantele din Grupul City Grill sunt
o destinatie preferata si vizitata frecvent de o mare parte din publicul bucurestean.
Derulat pe un esantion reprezentativ de 520 de bucuresteni, sondajul a relevat
faptul ca restaurantele grupului sunt alegerea numarul 1 pentru 17.3% dintre respondenti, si in primele trei
alegeri pentru aproape o treime dintre acestia (31%).
De
asemenea, acelasi sondaj arata ca 86% dintre intervievati au trecut pragul
restaurantelor din Grupul City Grill cel putin o data, iar aproape 40% le-au
vizitat in ultimele 3 luni (39.3%).
Mai
mult de o treime (35.8%) dintre respondenti au indicat drept restaurant favorit
un restaurant din Grupul City Grill si unul din cinci (22.2%) a mentionat
restaurantele grupului drept destinatiile la care a consumat cel mai des in
ultimele 90 de zile.
De-a lungul
timpului, am invatat permanent despre asteptarile si preferintele publicului
nostru. Bucataria traditionala si cea mediteraneeana raman favoritele
publicului, insa influentele moderne ale bucatariilor internationale, alaturi
de expunerea la nou, prin calatorii, cultura urbana si stilul de viata dinamic,
au schimbat filtrele prin care este evaluata experienta clientilor in
restaurante. Daca in urma cu 20 de ani gustul dicta alegerea unui restaurant,
astazi, triada gust - calitate servicii - atmosfera si design a devenit un
triunghi echilateral, fiecare latura fiind esentiala pentru succesul unui
restaurant. Echilibrand aceste elemente la un standard foarte ridicat, reusim sa
oferim o experienta culinara de exceptie, apreciata atat de publicul local, cat
si de turistii care ne viziteaza restaurantele" – spune Daniel
Mischie, CEO Grup City Grill.
Piata
restaurantelor, in era post-pandemie: Cat cheltuie, cand, si ce isi doresc cei
care iau masa la restaurant.
Sondajul
desfasurat in aceasta primavara surprinde si comportamentul de consum al
publicului intervievat. Astfel, potrivit datelor analizate, publicul se distribuie aproape egal intre weekend si zilele saptamanii,
dar si momente ale zile, procente similare indicand ca ultima
data au iesit la restaurant pentru cina in weekend (23.8%), pranz in weekend
(23.6%), cina in timpul saptamanii (23.1%), sau pranz in timpul saptamanii
(21.6%).
In
ceea ce priveste bugetul alocat pentru o persoana, aproape jumatate (46.5%) au
alocat sub 100 de lei ultimei mese in oras, 36% au alocat intre 100-199 lei, 13.8%
au cheltuit peste 200 lei, in timp ce restul de 3.6% nu au indicat un buget
individual.
Bucataria romaneasca este agreata de 88.4%, cea italiana
de 64%, urmate de bucataria greceasca (58.5%) si turceasca (40.2%).
Restaurantele cu specific asiatic (libanez, chinez, japonez, indian, koreean)
atrag si ele un interes in crestere al publicului din Capitala.
Mai mult de jumatate (55.3%) dintre respondenti iau masa in
oras alaturi de familie, cu prietenii merg la restaurant 45.6%, iar intalnirile
intime, cu partenerul sau partenera sunt populare pentru 43.3%. Un sfert dintre
persoanele intervievate ies la restaurant alaturi de colegii de serviciu
(24.4%).
In ceea ce priveste frecventa meselor la restaurant,
16.5% declara ca merg la restaurant de cel putin 2 ori pe saptamana, 20% o data
pe saptamana, iar 23.6% de 2-3 ori pe luna. Restul ajung la masa in oras o data
pe luna sau mai rar.
Pizza, mancarea gatita si fripturile sunt preferate de
peste jumatate dintre intervievati, iar burgerii, cartofii prajiti si pastele
sunt alese de peste 40% dintre ei.
Studiul a fost realizat in perioada 26-30 aprilie 2024.Culegere online, pe panel cu certificare ESOMAR. Esantion final 520 respondenti. Marja de eroare statistica +/-4.3% pe intreg esantionul, pentru un prag de incredere=95%.
Populatia tinta: Bucuresti & Ilfov. Consumatori de restaurante din Bucuresti, in ultimele 30 zile. Varsta: 20-60 ani.
Despre City Grill
Grupul City Grill
este cel mai important jucator roman din industria restaurantelor. Fondat in
2004, Grupul City Grill a demonstrat leadership si viziune in
industria HoReCa pe parcursul a doua decenii. In prezent opereaza in
prezent restaurante si cafenele sub brandurile Caru’ Cu Bere, Hanu’ lui Manuc,
Pescarus, Hanu’ Berarilor, Buongiorno.Italian, City Grill si La Boheme, primul brand
hotelier din portofoliu. Inca de la primul restaurant, deschis in urma cu 20 de
ani sub brandul City Grill, Grupul City Grill a avut la baza ideea de a oferi
clientilor un loc potrivit pentru a invita un partener de afaceri la masa, de a
crea un loc de relaxare necesar in pauza de masa, cu familia sau cu prietenii.
Prin
restaurantele operate, Grupul City Grill se adreseaza clientului urban care obisnuieste
sa-si petreaca timpul liber in oras si sa-si stabileasca intalnirile business
sau personale la o cafea. Meniurile din restaurante sunt accesibile si variate,
cu specific romanesc si international.
Fie ca vorbim
despre retetele emblematice sau orice alt preparat din meniurile restaurantelor
Grupului City Grill, ingredientele folosite sunt cele mai bune pentru clienti.
“Secretul” mancarurilor din restaurantele Grupului City Grill sunt
ingredientele proaspete, cu provenienta atent controlata si testata, fara
adaosuri alimentare. De la cartofii prajiti proaspeti, curatati si taiati
manual, la oua din surse cage free si pana la legume crescute in solarul
propriu de langa Targoviste, filozofia pe care se bazeaza bucatarii Grupului
este aceea de a extrage gustul natural al ingredientelor, pus in valoare prin
asociere si condimente precum sare si piper.
In toate
restaurantele din Grupul City Grill, in care se gateste zilnic pentru aproape 20.000
clienti, se recicleaza uleiul, sticla, cartonul si plasticul si se reduce
risipa alimentara prin campanii active.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu