București, 9 mai 2024. MAGGI lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice, aducând în farfuriile românilor aromele Japoniei, Chinei, Thailandei și Indiei, cu rețete gata în mai puțin de 10 minute. Noile produse de la Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, includ sosuri versatile pentru gătit, sosuri condimentate pentru gătit, tăiței instant cu sos și sosuri picante pentru asezonare, toate create cu atenție pentru a aduce esența bucătăriei asiatice pe mesele românilor.
Cu un amestec de ingrediente atent selecționate, sosurile condimentare pentru gătit de la MAGGI transformă legumele sau carnea preferată în creații delicioase. De la Pad Thai, la cremosul Tikka Masala și la deliciosul pui Teriyaki, posibilitățile sunt nesfârșite.
La acestea se adaugă sosurile versatile pentru gătit, cum ar fi Sosul pentru gătit tăiței prăjiți în stil thailandez, Sosul pentru gătit Teriyaki în stil japonez și Sosul pentru gătit dulce picant în stil chinezesc, pentru un gust autentic, iar pentru o notă finală, indiferent de felul de mâncare gătit, sunt disponibile pentru asezonare Sosul Extra Picant și Sosul Dulce-Picant.
Pentru cei care caută o masă rapidă și delicioasă, tăițeii instant cu sos de la MAGGI sunt soluția perfectă. Gata în doar 5 minute, acești tăiței vin într-un recipient ușor de transportat, și în variante precum Tăiței instant în sos Teriyaki, Tăiței instant în sos cu gust de pui și susan și Tăiței instant în sos dulce-picant.
”Mâncarea asiatică a devenit un element de bază în peisajul culinar european, cu o creștere semnificativă a consumului acesteia în ultimul deceniu. Noua noastră gamă de produse vă permite să vă bucurați de gustul autentic al rețetelor japoneze, chinezești, thailandeze și indiene în doar câțiva pași simpli. MAGGI este aici pentru a face bucătăria asiatică accesibilă tuturor, permițându-vă să-i impresionați pe cei dragi cu mese delicioase și convenabile”, spune Roxana Basaraba, Group Brand Manager South East Market Food Flavor World MAGGI & C brands, Nestlé.
MAGGI este un brand lider în industria alimentară, cunoscut pentru produsele sale de înaltă calitate și angajamentul față de excelența culinară. Cu o gamă largă de produse, MAGGI își propune să inspire și să-i împuternicească pe bucătarii de acasă să creeze mâncăruri delicioase care să reunească oamenii în jurul mesei. De la sosuri pentru gătit, până la tăiței instant, MAGGI este dedicat oferirii de soluții pentru mese rapide și gustoase.
Despre Nestlé
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Inițiativele globale Nestlé:
În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu