După curajoasa
deschidere din 2021 în plină pandemie, ce a presupus o investiţie de 3 milioane
de euro, urmată în 2022 de extinderea brandului internaţional pe însorita insulă
Mykonos, Tuya are o strategie de consolidare a poziţiei sale proeminente în
zona de high-end horeca.
Deschiderea celui de-al treilea sezon de vară pe terasa Tuya
Bucureşti, o gradină idilică cu vedere deschisă spre lacul Herăstrau, a marcat lansarea
noului meniu de vară acompaniat de selecţia de vinuri spumante de la Carassia,
pe fundalul DJ-ilor invitaţi de la Cafe Anatolia: Billy Esteban şi Professor.
Meniul de vară urmează ingredientele cheie care le-au
garantat clienţilor Tuya o călătorie culinară încântătoare: inovaţie, calitate înaltă,
varietate, versatilitate şi atenţia exacerbată îndreptată către cele mai mici
detalii. Meniul cuprinde o gamă largă de preparate inspirate de bucătăria
mediteraneană, care pune accent pe ingrediente proaspete și arome intense.
Fiecare preparat este conceput pentru a oferi o fuziune armonioasă de arome și
texturi, creând o experiență gastronomică echilibrată și inedita, in timp ce
surprinzatoarele deserturi din meniu te poarta în lumea gusturilor rafinate, cu
opțiuni delicioase și inovatoare care completează experiența culinară.
“Fiecare oaspete care ne trece pragul trăieşte
o întreagă experienţă, de la intrarea în locaţie, la interacţiunea cu echipa
Tuya şi până la experienţa culinară în sine ce răspunde celor mai exigente şi
diverse gusturi. Conceptul Tuya se adresează atât întâlnilor şi evenimentelor
mediului de business, cât şi sferei de lifestyle şi leisure. Clienţii ce vizează
intimitatea întâlnirilor cu partenerii de afaceri stiu că versatitilitatea
design-ului nostru permite configurarea unor astfel de separeuri de prânz sau
cină, chiar şi atunci când restaurantul este plin. În acelaşi timp, etajul
nostru include un ballroom, un bar şi o terasă de pe care poţi admira apusul
deasupra lacului Herastrau, fiind ideal pentru evenimente private şi
independent de restaurantul de la parter. Deschiderea Tuya în momentul cel mai
dificil posibil pentru industria de hospitality ne-a învăţat că pe lângă inovaţie,
calitate, design atrăgător şi staff bine pregătit, versatilitatea,
proactivitatea şi adaptarea la cât mai multe dintre nevoile clienţilor nostri
ne vor asigura loialitatea şi multumirea acestora. Această strategie a funcţionat,
anul trecut restaurantul înregistrând o cifră de afaceri de 3.600.000 de Euro şi
mai mult de atât, grupul Tuya este în continuă extindere, urmând ca în
septembrie să inauguram un nou restaurant în Porta Nuova, principalul district
financiar din Milano” a menţionat Raluca
Avram, General Manager al TUYA Bucureşti.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu