Calvin Klein Inc. anunță deschiderea noului său magazin global flagship în Paris, situat pe Strada Champs-Élysées 44, pe 14 iunie 2024. Magazinul prezintă noul concept de design Calvin Klein, Chalk, și introduce cea mai captivantă experiență de brand pe una dintre cele mai renumite străzi de modă din lume.
La
evenimentul de inaugurare au participat oaspeți de seamă printre care Maluma, MINGYU, Vincent Cassel, Greta Lee, și Michael Ward, toți îmbrăcați în Calvin
Klein. Momentele muzicale create de DJ invitați - Chloé Caillet, Didi Han și
DJ Myd - au intensificat atmosfera de sărbătoare pentru cei prezenți,
printre care Mathilda Gvarliani, Raya Martigny, Ahmad Kontar, Pierre
Painchaud, Nix Lecourt Mansion, Lena Mantler și Bambi Northwood – Blyth, și alții.
Magazinul
de 600 de metri pătrați se întinde pe trei etaje și este situat într-una dintre
cele mai prestigioase destinații de cumpărături din lume, stabilind Calvin Klein în inima orașului și
introducând clienților propunerea completă a unui anume stil de viață.
Fațada
flagship-ului integrează piatra originală a spațiului, prezentând ferestre mari
și luminoase care umplu locul cu lumină naturală și invită clienții și
trecătorii să exploreze un mediu centrat pe viziunea unică a brandului. Fiecare
etaj prezintă un canvas proaspăt și natural pentru a expune cea mai recentă
colecție, cu secțiunea pentru femei situată la parter și cea pentru bărbați la
mezanin. Nivelul inferior oferă cel mai mare departament de lenjerie și
îmbrăcăminte de lounge Calvin Klein
din Europa, reflectând puterea brandului în această categorie. Magazinul oferă
un cadru rafinat pentru a găzdui concepte sezoniere unice și activări dedicate
consumatorilor, și de la deschidere găzduiește o colecție capsulă pentru
bărbați și femei, proiectată într-o paletă de culori personalizată cu
branding-ul Calvin Klein Paris.
La
deschidere, Eva Serrano, Președintele Global al Brandului Calvin Klein, a declarat: "Mi-am început cariera ca asistent
de vânzări, și lecțiile pe care le-am învățat în acel magazin – despre produs,
despre mediu, despre cum să faci o impresie pozitivă asupra clienților –
continuă să conducă viziunea pentru Calvin
Klein. Flagship-ul Champs-Élysées întruchipează tot ceea ce reprezintă Calvin Klein, creând un mediu care îi
inspiră pe consumatorii noștri și îi încurajează să experimenteze stilul de
viață Calvin Klein, nu doar prin
produsele noastre, ci și prin estetica noastră."
Conceptul
de magazin Chalk reafirmă codurile de
design moderne, minimaliste și senzuale ale brandului printr-o experiență elevată
dedicată consumatorului și un plan de design atent proiectat, adus la viață
prin arhitectură comunicativă, finisaje contemporane și palete monocromatice.
Ancorat în estetica Calvin Klein,
nuanțele tonale explorează textura și forma, în timp ce suprafețele din oțel
inoxidabil contrastează cu accentele de lemn, mobilierul minimalist și
iluminarea delicată. Cabinele de probă sunt primitoare și prezintă accente din
lemn de brad Douglas, covoare texturate și iluminare potrivită pentru o
experiență confortabilă. În vitrinele magazinului se regăsesc imaginile
campaniei care astfel întăresc identitatea vizuală a brandului și evidențiază
cele mai recente stiluri rafinate care întruchipează abordarea iconică a
modernismului minimalist al Calvin Klein.
Magazinul
Calvin Klein de pe Champs-Élysées
stabilește prezența retail a brandului în capitala modei, reafirmând în același
timp poziționarea sa premium în rândul consumatorilor. Calvin Klein va continua să extindă conceptul Chalk în magazine din întreaga lume, conectând piețele majore și
consumatorii acestora la reprezentarea premium a brandului.
# # #
Despre
SARKK
SARKK a fost fondată în 1998
cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia,
Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a
fost numită și distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein în Grecia, România,
Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se
bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt
disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine
Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare
organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și
încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se
extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre
Calvin Klein, Inc.
Calvin Klein este unul dintre
cele mai importante brand-uri de lifestyle & modă la nivel mondial, cu o
istorie de idealuri îndrăznețe, nonconformiste. Fondată la New York în 1968,
estetica minimalistă și senzuală a mărcii determină abordarea asupra design-ului
și comunicării produselor, creând o pânză care oferă posibilitatea exprimării
de sine fără limite. Mărcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein,
Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear și Calvin Klein Performance – sunt
conectate prin intenția și scopul de a eleva produsele essentials purtate
zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre
brand-uri are o identitate și o poziție distinctă, oferind oportunitatea de a
comercializa o gamă de produse universal atractive pentru consumatorii locali
și internaționali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt susținute de un
design responsabil, producție premium și
eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorința este să se obțină piese unice și
dimensionale care să poată fi purtate oricând și să rămână relevante sezon după
sezon. Vânzările retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de
aproximativ 9.3 miliarde de dolari în 2022.
Calvin Klein continuă să-și
consolideze poziția de inovator al platformelor digitale emergente și al
campaniilor moderne de marketing.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu