București, 28 mai
2024. Sâmbătă, 1 iunie, de Ziua Internațională a Copilului,
toți copiii din București și nu numai, sunt invitați în Parcul Al. I. Cuza
(IOR) la o porție de distracție și acțiune pentru cei mici în organizarea Itsy
Bitsy cu sprijinul Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din
lume. Concentrația maximă de veselie și activitățile cele mai interesante le
găsiți în zona delimitată de Foișor și terenul pentru câini de pe latura cu Strada
Baba Novac (harta).
Nestlé a pregătit pentru copiii mici și mari multe distracții, produse și
premii vesele, în cadrul unor concursuri menite să aducă bucurie și să
contribuie la educația alimentară a celor mici și a părinților lor. Am pregătit
pentru sâmbătă Zona Educativă, Zona Sport, și Zona de Gătit.
Astfel, în zona parcului Al. I. Cuza din dreptul Străzii Baba Novac, cei
mici sunt așteptați să participe la concursul NutriȚinta, un joc de dibăcie și
atenție, și la jocul ”Parașuta NutriPorția”, ambele sub îndrumarea
promoterilor. De asemenea, vor fi pregătite trei posturi de bucătărie de joacă,
cu de toate, unde cei mici vor învăța la modul distractiv cum să pregătească
meniuri echilibrate cu NutriPorția. Această NutriPorția este o metodă care
împarte farfuria în 3 părți care te ghidează, astfel încât jumătate din
farfuria celui mic să fie acoperită de legume și verdețuri, un sfert - de
alimente bogate în proteine, iar un sfert - de cereale/paste/orez și alte surse
de carbohidrați.
Pentru iubitorii de animale, avem standul PURINA® unde vor avea loc
demonstrații de dresaj canin, iar cei mici vor putea să învețe cum să aibă
grijă de animalele lor de companie.
”Am creat cu ajutorul prietenilor de la Itsy Bitsy o adevărată tradiție a
Zilei Copilului, la care invităm toți copiii, să celebrăm voia bună și
sănătatea, învățând prin joacă, în același timp, cum să ne hrănim sănătos cu
ajutorul NutriPorției și să dobândim un stil de viață echilbrat”, consideră Irina Siminenco, Corporate
Affairs Manager, Nestlé România.
În cursul zilei, echipa Nestlé va invita
părinții copiilor participanți la jocuri să guste din produsele sub mărcile
Smarties și Gerber, batoane de cereale de la Nesquik și Chocapic, NESCAFÉ, iar
pentru animalele de companie sunt pregătite surprize de la PURINA®. Ne vedem sâmbătă,
pe 1 iunie, de la ora 10:00, în Parcul Al. I. Cuza, latura dinspre strada Baba
Novac. Vă așteptăm cu drag!
***
Despre
Nestlé
Grupul
Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din
portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat,
Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat
și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani
compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea
obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Inițiativele globale Nestlé:
În
2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea
atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire
a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se
numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea
inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management
sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își
menține poziția de lider global în industria de
alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile
consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei
mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se
pe politicile, practicile și performanțele lor
legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé
este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate,
precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale
obezității și subnutriției.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a
fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii
să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a
produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil
de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela
programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește
inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de
tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul
2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care
susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
Nestlé for a Waste Free World
Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie
doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé
pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile
prioritare.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu