TOMMY HILFIGER A PARTICIPAT LA DESCHIDEREA NOULUI MAGAZIN DIN MYKONOS

 

TOMMY HILFIGER



TOMMY HILFIGER a sarbatorit impreuna cu mass-media internationala si nationala, autoritatile locale si influenceri din intreaga lume deschiderea magazinului sau TOMMY HILFIGER din Mykonos, Grecia. Situat in inima uneia dintre cele mai populare destinatii de vara la nivel global, noul magazin imbina cu usurinta patrimoniul nautic al brandului TOMMY HILFIGER cu magia Mediteranei, oferind o fuziune perfecta intre stilul contemporan si traditia insulara. Evenimentul a fost celebrat printr-o escapada de mai multe zile si o intalnire exclusiva cu domnul Tommy Hilfiger, iar printre prietenii si familia care au participat s-au numarat supermodelul Romee Strijd, influencerul Xenia Adonts si actorul Lucien Laviscount.

 

NOUA CASA TOMMY IN MYKONOS

Situat printre cladirile albe tipice din Mykonos, pitorescul magazin este proiectat in conformitate cu estetica insulei. Construit cu tavane din salcie locala si podele din marmura de calcar pentru un aspect fresh, spatiul aduce un omagiu stilului traditional cicladic. O zona intima de relaxare inconjoara un maslin, completata de semnalizarea subtila a magazinului, care se integreaza armonios cu peisajul iconic al insulei Mykonos. In plus, un lounge exterior umbrit invita oaspetii sa se relaxeze si sa se racoreasca in timp ce se bucura de imprejurimile linistite. Inspirata de ADN-ul brandului in rosu, alb si albastru, magazinul din Mykonos incorporeaza atitudinea distinctiva Tommy cu o combinatie senzuala de clasic si modern.


TOMMY HILFIGER


Magazinul de 150 de metri patrati prezinta mai multe colectii TOMMY HILFIGER Primavara 2024, inclusiv imbracaminte pentru barbati si pentru femei, incaltaminte, accesorii, lenjerie intima si costume de baie, care urmaresc stilul Classic American Cool si ADN-ul in rosu, alb si albastru. Magazinul este operat de SARKK SA, care este si reprezentantul oficial al brandului in Romania.

 

ESCAPADA DE VARA TOMMY

Lansarea primului magazin TOMMY HILFIGER din Mykonos a fost sarbatorita cu un weekend petrecut alaturi de prietenii si familia brandului. Oaspetii au sosit la un hotel de ultima generatie, care ofera ca facilitati acces la piscine private cu terase, precum si propria plaja izolata. A fost pregatit un kit de bun venit extins pentru oaspeti, cu piese branduite Tommy si tot ce este necesar pentru o vacanta perfecta.


TOMMY HILFIGER


Prietenii si familia Tommy au purtat noua colectie de vara 2024, petrecand weekendul in haine lejere din in, camasi Oxford confortabile si costume de baie sic, iar seara s-au bucurat de muzica live oferita de DJ Tjani in timp ce au achizitionat produse esentiale de vara, cum ar fi costume de baie, ochelari de soare si sandale. Zilele de sarbatoare au continuat cu o baie de dimineata pe o plaja faimoasa, urmata de o zi petrecuta pe un iaht de lux pentru o experienta nautica de neuitat – completata de o sesiune de intrebari si raspunsuri cu Tommy Hilfiger in persoana. Escapada s-a incheiat cu o cina frumoasa la un restaurant local farm-to-table, unde grupul a purtat tinutele lor preferate de vara, inclusiv kaftane aerisite, rochii crochet elegante, blazere clasice in carouri cu pantaloni scurti, rochii maxi fluide, blazere si camasi versatile din in si sandale usoare.

Magazinul TOMMY HILFIGER din Mykonos ii asteapta pe toti calatorii de vara in inima Matogiannia pentru a explora codurile stilului american in timp ce creeaza amintiri de neuitat in siluete sportive si clasice reinventate.

 



TOMMY HILFIGER


Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.       

 

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume - prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.

 

 

 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu