TOMMY HILFIGER a sarbatorit impreuna cu mass-media internationala si nationala, autoritatile locale si influenceri din intreaga lume deschiderea magazinului sau TOMMY HILFIGER din Mykonos, Grecia. Situat in inima uneia dintre cele mai populare destinatii de vara la nivel global, noul magazin imbina cu usurinta patrimoniul nautic al brandului TOMMY HILFIGER cu magia Mediteranei, oferind o fuziune perfecta intre stilul contemporan si traditia insulara. Evenimentul a fost celebrat printr-o escapada de mai multe zile si o intalnire exclusiva cu domnul Tommy Hilfiger, iar printre prietenii si familia care au participat s-au numarat supermodelul Romee Strijd, influencerul Xenia Adonts si actorul Lucien Laviscount.
NOUA CASA TOMMY IN MYKONOS
Situat printre cladirile albe tipice din Mykonos, pitorescul
magazin este proiectat in conformitate cu estetica insulei. Construit cu tavane
din salcie locala si podele din marmura de calcar pentru un aspect fresh, spatiul
aduce un omagiu stilului traditional cicladic. O zona intima de relaxare inconjoara
un maslin, completata de semnalizarea subtila a magazinului, care se integreaza
armonios cu peisajul iconic al insulei Mykonos. In plus, un lounge exterior
umbrit invita oaspetii sa se relaxeze si sa se racoreasca in timp ce se bucura
de imprejurimile linistite. Inspirata de ADN-ul brandului in rosu, alb si
albastru, magazinul din Mykonos incorporeaza atitudinea distinctiva Tommy cu o combinatie senzuala de clasic
si modern.
Magazinul de 150 de metri patrati prezinta mai multe colectii
TOMMY HILFIGER Primavara 2024, inclusiv imbracaminte pentru barbati si pentru
femei, incaltaminte, accesorii, lenjerie intima si costume de baie, care urmaresc
stilul Classic American Cool si
ADN-ul in rosu, alb si albastru. Magazinul este operat de SARKK SA, care este si
reprezentantul oficial al brandului in Romania.
ESCAPADA DE VARA TOMMY
Lansarea primului magazin TOMMY
HILFIGER din Mykonos a fost sarbatorita cu un weekend petrecut alaturi de
prietenii si familia brandului. Oaspetii au sosit la un hotel de ultima generatie,
care ofera ca facilitati acces la piscine private cu terase, precum si
propria plaja izolata. A fost pregatit un kit de bun venit extins pentru oaspeti,
cu piese branduite Tommy si tot ce
este necesar pentru o vacanta perfecta.
Prietenii si familia Tommy au
purtat noua colectie de vara 2024, petrecand weekendul in haine lejere din in,
camasi Oxford confortabile si costume de baie sic, iar seara s-au bucurat de
muzica live oferita de DJ Tjani in timp ce au achizitionat produse esentiale de
vara, cum ar fi costume de baie, ochelari de soare si sandale. Zilele de sarbatoare
au continuat cu o baie de dimineata pe o plaja faimoasa, urmata de o zi
petrecuta pe un iaht de lux pentru o experienta nautica de neuitat – completata
de o sesiune de intrebari si raspunsuri cu Tommy Hilfiger in persoana. Escapada
s-a incheiat cu o cina frumoasa la un restaurant local farm-to-table, unde
grupul a purtat tinutele lor preferate de vara, inclusiv kaftane aerisite,
rochii crochet
elegante, blazere
clasice in carouri cu pantaloni scurti, rochii maxi fluide, blazere si camasi
versatile din in si sandale usoare.
Magazinul TOMMY HILFIGER din
Mykonos ii asteapta pe toti calatorii de vara in inima Matogiannia pentru a
explora codurile stilului american in timp ce creeaza amintiri de neuitat in
siluete sportive si clasice reinventate.
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy
Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor
exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de
Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine
fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai
sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.
Despre Tommy Hilfiger
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele
mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre
clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY
HILFIGER
celebreaza esenta
stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera
consumatorilor din intreaga
lume calitate premium, prin TOMMY
HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy
Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si
incluziune.
Vanzarile
globale in retail ale produselor TOMMY
HILFIGER au fost de aproximativ 9,1 miliarde USD in 2022, iar brand-ul este
sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume - prezent in 100 de tari si in peste
2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu