Calvin Klein lanseaza o noua editie a campaniei Toamna 2024, avand-o in prim-plan pe supermodelul Kendall Jenner, in noua colectie.
Regizata si fotografiata
de Mert Alas, campania o prezinta pe
Kendall aducand o energie noua intr-o zi libera, purtand articole Calvin Klein
– inclusiv Calvin Klein Studio, noua colectie de piese esentiale elevate ale
brandului. Ea imbratiseaza imprevizibilul, purtand tinute inspirate de energia orasului,
in timp ce se plimba pe plaja: piele cu dantela, un look complet cu outwear si diverse combinatii cu underwear
si haine elegante.
„Fac parte din
familia Calvin Klein de aproape un deceniu, dar inca ma entuziasmez de fiecare
data cand lucrez cu echipa pentru fiecare campanie,” a spus Kendall. „De aceasta
data, am purtat cateva dintre cele mai iconice piese ale lui Calvin, precum
rochia slip si paltonul, asa ca am reusit sa accesez acea senzualitate clasica
pentru care sunt cunoscuti.”
Imbracamintea
pentru femei Calvin Klein Toamna 2024 este conceputa sa poata fi purtata de la
rasarit pana la apus, si include culori fresh de sezon, variante de layering si noi explorari ale minimalismului.
Prin fluiditatea indrazneata
a noilor costume confortabile si a rochiilor slip emblematice brandului,
atitudinea anilor '90 revine. Sezonul introduce, de asemenea, Calvin Klein
Studio, o expresie elevata a celor mai bune piese esentiale ale brandului,
realizate din materiale premium, cu o croiala deosebita si siluete
avangardiste. Prin diferite stiluri, materialele luxoase si detaliile precise
de design aduc o lumina noua asupra acestor articole minimaliste de baza.
Campania Calvin
Klein Toamna 2024 va continua sa se desfasoare pe parcursul sezonului, urmarind
talentele dinamice ale brandului in momente de la rasarit pana la apus, aducand
o noua lumina asupra brandului si a atemporalelor produse de baza din garderoba.
Ramaneti aproape pentru mai multe detalii.
Credit
Campanie:
Imagine:
Mert Alas
Stilist:
Emmanuelle Alt
Credit
Editorial:
Calvin
Klein
###
Despre SARKK
SARKK
a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in
Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De
la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin
Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea
companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri
sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine
Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand
mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi
stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din
industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti
consumatori.
Despre Calvin Klein, Inc.
Calvin
Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la
nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la
New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea
asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera
posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin
Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein
Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele
essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global.
Fiecare dintre brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind
oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru
consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele
sunt sustinute de un design responsabil, productie premium si eliminarea tuturor detaliilor inutile.
Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate
oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale
produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9.3 miliarde de dolari in 2022.
Calvin
Klein continua sa-si consolideze pozitia de inovator al platformelor digitale
emergente si al campaniilor moderne de marketing.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu