Calvin Klein dezvaluie noua campanie de imbracaminte pentru femei cu Kendall Jenner

 

calvin klein



Calvin Klein lanseaza o noua editie a campaniei Toamna 2024, avand-o in prim-plan pe supermodelul Kendall Jenner, in noua colectie.

 

Regizata si fotografiata de Mert Alas, campania o prezinta pe Kendall aducand o energie noua intr-o zi libera, purtand articole Calvin Klein – inclusiv Calvin Klein Studio, noua colectie de piese esentiale elevate ale brandului. Ea imbratiseaza imprevizibilul, purtand tinute inspirate de energia orasului, in timp ce se plimba pe plaja: piele cu dantela, un look complet cu outwear si diverse combinatii cu underwear si haine elegante.

 

calvin klein


„Fac parte din familia Calvin Klein de aproape un deceniu, dar inca ma entuziasmez de fiecare data cand lucrez cu echipa pentru fiecare campanie,” a spus Kendall. „De aceasta data, am purtat cateva dintre cele mai iconice piese ale lui Calvin, precum rochia slip si paltonul, asa ca am reusit sa accesez acea senzualitate clasica pentru care sunt cunoscuti.”

 

Imbracamintea pentru femei Calvin Klein Toamna 2024 este conceputa sa poata fi purtata de la rasarit pana la apus, si include culori fresh de sezon, variante de layering si noi explorari ale minimalismului.

 

calvin klein


Prin fluiditatea indrazneata a noilor costume confortabile si a rochiilor slip emblematice brandului, atitudinea anilor '90 revine. Sezonul introduce, de asemenea, Calvin Klein Studio, o expresie elevata a celor mai bune piese esentiale ale brandului, realizate din materiale premium, cu o croiala deosebita si siluete avangardiste. Prin diferite stiluri, materialele luxoase si detaliile precise de design aduc o lumina noua asupra acestor articole minimaliste de baza.

 

 

Campania Calvin Klein Toamna 2024 va continua sa se desfasoare pe parcursul sezonului, urmarind talentele dinamice ale brandului in momente de la rasarit pana la apus, aducand o noua lumina asupra brandului si a atemporalelor produse de baza din garderoba. Ramaneti aproape pentru mai multe detalii.

 

Credit Campanie:

Imagine: Mert Alas

Stilist: Emmanuelle Alt

 

Credit Editorial:

Calvin Klein

 

 

 

###

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.                        

 

 

Despre Calvin Klein, Inc.

Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un design responsabil, productie premium  si eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9.3 miliarde de dolari in 2022.

Calvin Klein continua sa-si consolideze pozitia de inovator al platformelor digitale emergente si al campaniilor moderne de marketing.

 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu