Dove sărbătorește 20 de ani de promovare a frumuseții autentice printr-o nouă campanie aniversară, afirmându-și angajamentul de a nu utiliza niciodată Inteligența Artificială pentru reprezentarea femeilor în comunicările sale de brand. Campania include o expoziție-manifest intitulată Dove – 20 de ani de frumusețe adevărată, organizată în cadrul Art Safari din București, care prezintă modul în care frumusețea reală a fost ilustrată în campaniile Dove de-a lungul timpului.
Din 2004, Dove a transformat industria frumuseții, provocând standardele
impuse de societate și susținând o viziune incluzivă asupra frumuseții, care
reflectă diversitatea reală a femeilor din întreaga lume. Timp de 20 de ani,
Dove a inspirat milioane de femei să se simtă încrezătoare în pielea lor.
1 din 5 femei ar renunța la 5 ani din viața ei dacă asta ar însemna să
aibă aspectul fizic pe care și-l dorește.*
Un studiu recent comandat de Dove* arată că 1 din 5 femei ar renunța la
cinci ani din viața ei pentru a obține aspectul fizic dorit. Societatea acordă
o importanță exagerată aspectului fizic, amplificând presiunea de a se conforma
unor standarde nerealiste de frumusețe. Deși idealurile de frumusețe s-au
diversificat de-a lungul anilor, trăsăturile considerate „ideale” rămân dificil
de atins și multe femei se simt încă forțate să se încadreze într-un anumit
tipar de frumusețe. Studiul arată că 68%
dintre femei consideră că ar trebui să arate sănătos, 55% cred că ar trebui să
fie slabe, 50% doresc o talie subțire, iar 52% aspiră la o siluetă cu forme*.
9 din 10 femei și fete la nivel global** declară că au fost expuse la
conținut online care le-a afectat percepția asupra propriei frumuseți
Până în 2025, se estimează că 90% din conținutul online va fi generat de
Inteligența Artificială***, ceea ce reprezintă o amenințare majoră la adresa
reprezentării frumuseții reale. Conform unui studiu global Dove**, 9 din 10
femei și fete afirmă că au fost expuse la conținut online care le-a afectat
percepția asupra propriei frumuseți, în timp ce 7 din 10 femei din România*
cred că imaginile femeilor din media sunt modificate digital. Totuși, 1 din 3
femei** simte presiunea de a-și modifica aspectul din cauza a ceea ce vede
online.
Pentru a marca acești 20 de ani de frumusețe adevărată, Dove a creat un
video manifest care subliniază impactul Inteligenței Artificiale asupra
standardelor de frumusețe nerealiste și efectele acestora asupra femeilor și
fetelor.
Video Manifest: Schimbă
definiția frumuseții (youtube.com)
“Inteligența artificială ne oferă oportunități
incredibile, însă modul
în care frumusețea este reprezentată prin intermediul acesteia poate afecta
negativ percepția asupra propriei frumuseți. Faptul că 1 din 5 femei ar renunța
la 5 ani din viața ei pentru a obține aspectul fizic dorit* ne motivează să
continuăm să reprezentăm femei reale în toate formele de comunicare ale
brandului. Ne dorim ca femeile să se regăsească, în continuare, în tot ceea ce
comunică Dove, iar misiunea noastră rămâne aceea de a inspira și de a redefini
frumusețea prin diversitate, autenticitate și acceptare.” susține Maria
Dumitrescu, Brand Manager Dove
Expoziția Dove – 20 de ani de
frumusețe adevărată
Dove își prezintă viziunea asupra frumuseții adevărate prin expoziția Dove
– 20 de ani de frumusețe adevărată, găzduită de Art Safari, unul dintre
cele mai importante evenimente culturale din România. Expoziția include imagini
și video-uri, care reflectă angajamentul brandului în ultimii 20 de ani, alături de alte surprize dedicate celebrării frumuseții
autentice.
Expoziția poate fi vizitată până pe 6 octombrie 2024. Mai multe
informații pe: https://www.artsafari.ro/
Alătură-te și tu misiunii Dove și contribuie la redefinirea frumuseții
prin curajul de a te arăta așa cum ești – frumoasă, unică, încrezătoare.
Diferită! Află mai multe pe https://www.dove.com/ro/home.html
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu