București, 17 septembrie 2024. Munch, aplicația care ajută la reducerea risipei alimentare, anunță extinderea în Iași, la șase luni de la lansarea oficială pe piața din România. Aplicația pune la dispoziția ieșenilor produse din 46 de locații de la 12 parteneri și se află în continuă creștere.
Clienții din Iași pot achiziționa începând de astăzi
produse alimentare de la restaurantele și magazinele lor preferate, la reduceri
cuprinse între 50 – 70%. Mecanismul este simplu: utilizatorii rezervă
produsele, le plătesc online, apoi le ridică personal de la locația selectată
în intervalul orar afișat. În plus, primii 10 clienți de la fiecare
partener Munch din Iași vor primi cadou un produs personalizat.
„Intrarea pe piața din Iași este un pas înainte pentru
Munch, care a început cu o discuție alături de partenerii noștri de la PETRU și
s-a implementat în timp record. Ne uităm la o nouă piață, cu peste 271.000 de
locuitori care se pot alătura misiunii noastre de a reduce risipa alimentară,
beneficiind în același timp de prețuri reduse considerabil”, a declarat Alexandru
Țurcanu, Country Manager Munch România.
Munch,
parteneriat cu simigeria PETRU
Unul dintre principalii parteneri ai Munch este simigeria
PETRU, care are 30 locații înscrise în platformă: 27 în Iași și 3 în
București. Clienții din Iași vor putea achiziționa delicioasele produse tip
brutărie și patiserie cu reduceri de până la 70%.
„Suntem pe deplin încântați să ne alăturăm inițiativei
Munch în efortul de a reduce risipa alimentară și să contribuim activ la
această misiune. PETRU sprijină cu entuziasm această cauză și ne bucurăm să fim
printre primii parteneri care oferă soluții sustenabile pentru comunitatea din
Iași. Așteptăm cu nerăbdare să vedem impactul pozitiv al acestui proiect”, a declarat
Bogdan Popescu, CEO Simigeria PETRU.
Printre partenerii Munch din Iași se numără PETRU,
Friscot, Auguri, Local și Local by Krud, Bistro la Noi, Acaju, Pasta House,
Kung Food, Harmony Cafe, Blue Acqua, La Papa's Casa Grătarului și Fresh Apetit.
Lista completă de parteneri poate fi consultată pe site și în
aplicație.
Până în prezent, peste 31.500 de oameni au descărcat
aplicația Munch în București și au salvat aproape 4 tone de alimente.
În România, conform statisticilor Uniunii Europene,
aproximativ 2,55 milioane de tone de alimente sunt aruncate anual.
Despre Munch - de la o garsonieră la peste 2,5 milioane
de pachete salvate
Munch a fost fondat în 2020 de Botond Zsoldos, Bence
Zwecker, Albert Wettstein și Kirill Perepelica, cu o misiune comună de a
combate risipa de alimente prin tehnologie. Viziunea lor a fost să introducă o
abordare sustenabilă în industria alimentară, de care să beneficieze atât
proprietarii de afaceri, cât și consumatorii. Restaurantele, brutăriile,
magazinele alimentare și hotelurile folosesc platforma Munch pentru a-și vinde
alimentele de înaltă calitate, nevândute, la prețuri reduse.
În noiembrie 2022, Munch s-a unit cu aplicația cehă
Nesnězeno, fondată de Jakub Henni, și împreună acum se laudă cu peste 4000 de
parteneri și mai mult de 2 milioane de descărcări de aplicații în patru țări.
Până în prezent, Munch a salvat în total peste 2,5 milioane de pachete de
alimente în țările în care este prezent. Aceste eforturi au fost recunoscute și
premiate: Munch a câștigat prestigiosul premiu „Compania durabilă a anului”,
„Premiul pentru prevenirea deșeurilor alimentare” la Expoziția Națională a
Agriculturii și Industriei Alimentare din Ungaria și premiul Joy Social Media
la categoria inovație.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu