· Peste 1 milion de EUR vor fi donați de companie la nivel global către organizații caritabile care susțin femeile în lupta împotriva cancerului de sân. În România, Primark donează peste 50.000 lei Fundației Renașterea
·
Angajații
și clienții Primark din întreaga lume sunt invitați să se alăture inițiativelor
de strângere de fonduri din magazinele Primark pentru a aduna o sumă
suplimentară de încă
1 milion EUR pentru a susține această cauză
·
Cea
mai recentă colecție Primark adresată femeilor afectate de cancer de sân
include 37 de produse concepute special pentru nevoile acestora
București,
26 septembrie. Primark lansează
în luna octombrie campania de conștientizare a cancerului de sân „We’re with
you” și dezvoltă pentru al patrulea an consecutiv o colecție dedicată femeilor
care se confruntă cu cancerul mamar. Campania aduce în centrul atenției experiențele
trăite de cinci femei din cinci țări diferite, care au învins cancerul de sân. Acestea
împărtășesc poveștile lor impresionante marcate de vulnerabilitate, forță și solidaritate
și vorbesc despre sprijinul pe care l-au primit pe parcursul luptei – totul prin
intermediul unor videoclipuri și fotografii realizate chiar de ele și
prezentate în vitrinele Primark din peste 450 de magazine din întreaga lume și
pe canalele digitale ale companiei.
Campania include,
de asemenea, o donație de peste 1 milion EUR către organizații caritabile de
luptă împotriva cancerului din Europa și SUA. Fondurile sunt destinate programelor
de informare și educare cu privire la depistarea precoce a cancerului de sân,
precum și programelor de cercetare și de susținere a persoanelor afectate de
această boală. În România, Primark donează în acest scop 50.000 lei Fundației
Renașterea, una dintre cele mai reprezentative organizații non-guvernamentale care
luptă împotriva cancerului de sân, membră a rețelei europene Think Pink Europe.
În plus față de
donația globală de peste 1 milion EUR, Primark își
stabilește un obiectiv ambițios de a atrage încă 1 milion EUR printr-o campanie
de strângere de fonduri și activări în toate țările, inclusiv în România. Astfel,
angajații și clienții magazinelor sunt invitați să se implice în campania
Primark și să facă donații pentru a susține această cauză în România.
Cea mai recentă colecție Primark dedicată conștientizării și luptei
împotriva cancerului de sân include 37 de produse și
este alcătuită din două game: gama post-operatorie, care cuprinde articole
specializate concepute pentru femeile care se confruntă cu cancerul la sân,
respectiv gama de solidaritate, care este o gamă în ediție limitată, dezvoltată
pentru a marca luna dedicată conștientizării cancerului de sân.
·
Gama
post-operatorie a fost concepută pentru a
oferi ajutor și confort persoanelor care au trecut prin intervenții
chirurgicale. Colecția include un sutien fără armătură cu fermoar frontal
ascuns și un sutien-tricou care se închide în față, confortabil și ușor de pus
și de scos după operație. Cu prețuri începând de la 25 lei, toate sutienele
post-operatorii au căptușeli din bumbac moale sau din modal, delicate cu
pielea, și sunt prevăzute cu buzunare pentru proteze, fiind disponibile într-o
varietate de culori, inclusiv roz pal, mocha și negru.
·
Gama de solidaritate din acest an cuprinde produse pentru timpul liber, cum ar fi hanorace,
tricouri, lenjerie de noapte și lenjerie intimă. Printre noutățile gamei se
numără spray-ul de fixare răcoritor, uleiul de buze, primer-ul hidratant pentru
strălucire, bine-cunoscuta cană de călătorie Primark de culoare roz, puloverul
tricotat roz, un set de pijamale cu pantaloni largi pentru un confort sporit,
precum și boxeri și șosete bărbătești fără cusături.
Colecția este
disponibilă în toate magazinele Primark din București și din Timișoara începând cu data
de 1 octombrie, iar prețurile articolelor pornesc
de la 25 lei.
Mihaela Geoană, Președintele Fundației Renașterea, a declarat: „Este o onoare pentru noi să devenim beneficiari ai campaniei de CSR a
unui brand apreciat la nivel național și international precum este Primark. Ne
bucurăm ca activitatea Fundației Renașterea în Prevenția și Depistarea Precoce
a Cancerului de Sân în România este recunoscută și susținută de numeroase
companii. Avem convingerea că, odată cu susținerea primită din partea Primark,
rezultatele proiectelor Fundației Renașterea din ultimii 23 ani pot adăuga noi
beneficiari campaniilor de informare, celor de oferire de analize medicale
gratuite sau suport pentru pacientele diagnosticate. Sperăm ca acesta să fie
primul pas într-o colaborare ce va deveni tradiție pentru Sănătatea Femeii, în
misiunea noastră de a salva vieți!”.
Maciej Podwojski, Director ECE, Primark, a
declarat: „Primark și-a asumat angajamentul de a susține femeile din România
și din întreaga lume și dorim ca persoanele afectate de cancerul la sân să se
simtă sprijinite, puternice și încrezătoare. Tocmai de aceea desfășurăm
campania de conștientizare a cancerului de sân nu doar în luna octombrie, ci pe
tot parcursul anului și oferim produse post-operatorii atât de necesare, la prețuri
accesibile. Totodată, suntem dedicați acestei cauze prin donațiile pe care le
facem către organizațiile caritabile partenere și prin acțiunile de informare
și educare pe care le desfășurăm în magazine și pe canalele noastre de
comunicare pentru a promova importanța prevenției și depistării precoce a
cancerului de sân.
Suntem foarte mândri de campania „We’re with
you” din acest an, care prezintă povești reale din viața unor femei reale,
fiecare ducând propria sa lupta împotriva cancerului de sân. Videoclipurile și
fotografiile realizate de acestea ne transmit că, pentru fiecare femeie, cancerul
de sân este o experiență diferită, că sprijinul de care au nevoie poate varia
de la o persoană la alta, însă cea mai bună modalitate prin care le putem ajuta
este înțelegându-le trăirile.”
***
re
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu