București, 11 septembrie - Primark lansează în toate magazinele sale cea mai recentă colecție realizată în colaborare cu superstarul internațional Rita Ora. Noile ținute pentru toamna 2024, concepute împreună cu artista, oferă cumpărătorilor o colecție capsulă atemporală și dă startul pregătirii garderobei de toamnă. Colecția este intitulată „Lazy Daze” și aduce în atenție două trenduri rafinate și sofisticate, inspirate din retro „grandpa” și „preppy” universitar.
Pe parcursul acestui an de colaborare, Primark și Rita
Ora au oferit clienților din întreaga lume articole vestimentare,
încălțăminte și accesorii stilate, adaptate fiecărui sezon, de la articole de
bază șic, elegante, până la piese must-have în tendințe, toate inspirate de
stilul personal al Ritei.
În această toamnă, clienții Primark au ocazia să adauge look-uri
noi, actuale și distincte în completarea garderobei lor, provenite din două
stiluri apreciate: „grandpa” și „preppy”. Gama prinde contur prin stilul
coerent, cu o componentă Grandpa Core inspirată de stilul britanic și
încorporează o paletă de culori neutre calde, tonuri organice inspirate din
natură și esențe lemnoase, accente de verde pădure și carouri clasice. Piese
retro și neutre din punct de vedere al genului, în care primează confortul,
croieli tradiționale, pantaloni din catifea, tricotaje texturate și pulovere cu
imprimeuri în carouri de tip argyle sunt perfecte pentru a fi purtate în
combinații suprapuse, asortate cu un palton matlasat sau cu un trench retro.
Colecția include și piese “preppy”, o reinterpretare a
uniformei școlare într-un stil contemporan și elegant, un mix de articole
vestimentare în care tonurile dominante
sunt cele de roșu. Vedeta colecției este costumul gri alcătuit din mai multe
piese - sacou supradimensionat, pantaloni lejeri cu pliuri, o fustă mini
plisată și o rochie-sarafan -, care pot fi asortate cu usurință cu cămăși din
poplin și tocuri Mary Jane pentru a conferi ținutelor un aspect modern.
În legătură cu cea mai recentă colecție, Rita Ora a declarat: „Fiecare colecție nouă lansată în coloborare cu Primark mă încântă și mai
mult. De fiecare dată le oferim iubitorilor de modă un look și o stare de
spirit mai rafinate, cu piese vestimentare care pot fi adaptate cu ușurință stilului
personal. Mi-am petrecut ultimul an pregătind o gamă de piese must have, în
tendințe, atemporale, care să se potrivească fiecărui sezon. Colecțiile realizate
împreună cu Primark mă provoacă să creez look-uri noi, care să fie pe placul
tuturor și sunt privilegiată să pot împărtăși elemente din stilul meu și să le
regăsesc apoi în alegerile oamenilor.”
Mary Lucas, Director Comercial, Primark a declarat: „Încă de la
prima noastră colaborare cu Rita, anul trecut, fiecare colecție aduce un nou
nivel de excelență, oferind piese premium care variază de la ținute de zi în
tendințe, până la imprimeuri florale de primăvară și colecții uimitoare pentru
festivaluri. Parteneriatul nostru cu Rita reprezintă o colaborare autentică,
iar la un an de la începutul acestei aventuri, suntem mândri să vedem cum
relația noastră evoluează, reflectând tot mai mult stilul ei versatil, în
continuă schimbare.”
Colecția de toamnă Primark Presents Rita Ora este disponibilă în
toate magazinele Primark de pe cele 17 piețe începând de ieri, 10 septembrie.
Asemenea colecțiilor anterioare, și această colecție este concepută de
Rita în strânsă colaborare cu echipa Primark și stilizată de Pippa Atkinson,
stilistul ei personal. Ședința foto a avut loc într-un studio din Londra.
Înainte de a vizita magazinul preferat, clienții pot verifica
disponibilitatea produselor accesând website-ul Primark.
***
Note pentru redacții:
Colecția este compusă din 163 de piese din categoriile
tricotaje, denim, croieli variate, îmbrăcăminte casual și de exterior, plus
accesorii și încălțăminte. Prețurile pornesc de la 17 lei pentru accesorii și
ajung la 205 lei pentru îmbrăcăminte de exterior.
Pentru informații suplimentare, contactați: Grayling
Romania, primarkro@grayling.com
Despre Primark:
Primark este un
retailer de modă internațional cu peste 80.000 de angajați în 17 țări din
Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys, Primark își
propune să ofere opțiuni accesibile pentru fiecare, de la articole de bază de
calitate superioară la stiluri unicat pentru femei, bărbați și copii, precum și
produse de frumusețe, articole pentru casă și accesorii. Din dorința de a crea
experiențe de retail extraordinare, Primark deține peste 450 de magazine la
nivel global și continuă să se extindă.
Primark face
eforturi pentru a oferi tuturor modă mai sutenabilă prin strategia Primark
Cares, un program multianual care se concentrează pe prelungirea ciclului de
viață al hainelor, pe protejarea vieții pe planetă și pe susținerea mijloacelor
de trai ale oamenilor care confecționează hainele Primark. În cadrul acestei
strategii, Primark a anunțat nouă angajamente pe care își propune să le
îndeplinească până în 2030. Aceste angajamente includ fabricarea tuturor
articolelor de îmbrăcăminte din materiale reciclate sau din materiale provenite
din surse mai durabile până în 2030, reducerea la jumătate a emisiilor de
dioxid de carbon în întregul său lanț valoric și asigurarea unui salariu decent
lucrătorilor din lanțul de aprovizionare.
Mai multe informații
pot fi găsite aici.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu