Tommy Hilfiger duce fenomenul global Stray Kids la noi înălțimi într-o campanie indiscutabil newyorkeză pentru a prezenta colecția Toamna 2024 TOMMY HILFIGER.
Campania,
desfășurată pe fundalul siluetei orașului New York, îi prezintă pe superstarurile
K-pop în piese clasice de inspirație prep, modernizate, redefinind conceptul de
a visa măreț. Cei opt membri ai grupului întruchipează încrederea dinamică ce
leagă brandul de rădăcinile sale, campania fiind un omagiu adus ideii că
nicăieri nu e ca acasă — în special în New York City. Aceasta captează
vitalitatea, încrederea și spiritul ambițios ce stau în centrul narațiunii TOMMY HILFIGER.
„Tommy
Hilfiger este un simbol al stilului american,” au spus Stray Kids. „De fiecare
dată când îl vizităm, ne ajută să ne simțim ca acasă prin stilul său prep
atemporal – ne face să simțim că orice este posibil. Suntem foarte entuziasmați
ca fanii noștri să ne vadă în vârful lumii în această campanie iconică din New
York.”
„Skyline-ul
New York-ului este scena supremă pentru un moment iconic din cultura pop,” a
spus Tommy Hilfiger. „Pentru a treia noastră campanie cu Stray Kids, i-am dus
la înălțimi noi – ipostaza aceasta de a fi deasupra orașului m-a inspirat de la
început și a fost modalitatea ideală de a evidenția stilul lor distinctiv, care
întruchipează perfect energia vibrantă a New York-ului.”
Colecția
Toamna 2024 este inspirată de New York City, casa stilului american clasic,
canalizând spiritul unic al orașului și reinterpretându-l cu o notă distinctivă
Tommy. Continuând tradiția de a
integra detalii atletice în fiecare colecție, gama de haine sport casual oferă
reinterpretări contemporane ale siluetelor clasice, inclusiv pantaloni chino cu
tăietură elegantă, pulovere cable-knit rafinate și polo-uri actualizate.
Printre punctele de atracție ale sezonului se numără un palton modernizat din
lână în nuanța camel ca piesă perfectă pentru layering, o geacă puffer supradimensionată în carouri elegante,
precum și paltoane tip pea coat stilate în navy intens și jachete bomber cu
detalii inspirate din stilul varsity. Pulovere moi, cămăși Oxford clasice și
sacouri croite cu măiestrie sunt create pentru a fi purtate în straturi, în
timp ce mocasinii și ghetele Chelsea elegante sunt o declarație de
versatilitate și eleganță cotidiană. Ușor de purtat, dar cu impact, este o
abordare modernă a stilului atemporal cool, indiscutabil legat de NYC și de
esența Tommy.
Senzațiile
globale ale K-pop-ului, Stray Kids, cuceresc lumea cu lansarea recentă „ATE”,
consolidându-și faima internațională prin obținerea primului loc în Billboard 200, pentru cincea oară consecutiv. Grupul își extinde
statutul de lungă durată ca parte a familiei Tommy, după ce a apărut în campaniile TOMMY HILFIGER Toamna 2023 și Primăvara 2024. Fotografiați în
culorile iconice ale brandului, roșu, alb și albastru, membrii trupei, Bang
Chan, Lee Know, Changbin, Hyunjin, HAN, Felix, Seungmin și I.N, au fost
surprinși în portrete naturale și pline de energie de către Alisdair McLellan.
Colecția
Toamna 2024 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER
din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați. În România
colecția se găsește și în magazinele TOMMY
HILFIGER din București Mall - Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni,
Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City Park Mall
Constanța, AFI Brașov și Promenada Mall Sibiu.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social
media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger,
@TommyHilfiger și @RealStrayKids.
# # #
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu