Supermarketul online Sezamo își reafirmă angajamentul față de comunitate și lansează, de Ziua Internațională a Persoanelor Vârstnice, programul Bunicii Sezamo, dedicat sprijinirii clienților în vârstă, prin care oferă asistență personalizată și empatie în fiecare etapă a procesului de comandă. Programul funcționează prin două modalități: prin apel telefonic asistat sau asistență prin social media.
Clienții
în vârstă pot primi ajutor prin apel
telefonic, unde un agent îi asistă în adăugarea produselor în coș,
completarea detaliilor de livrare și plasarea comenzii. În plus, în cazurile în
care se identifică nevoi speciale, curierul este instruit să ajute la
despachetarea și aranjarea cumpărăturilor în locuința clientului. Vârstnicii
pot solicita ajutor pentru plasarea comenzilor și printr-un mesaj direct către Sezamo pe platformele de socializare. Un agent dedicat răspunde
solicitărilor și contactează clientul pentru a finaliza comanda, urmând
aceleași proceduri de asistență detaliate.
În
cazul în care persoana nu are adresă de e-mail, Sezamo facilitează plasarea
comenzilor printr-un cont general folosit de echipa de asistență clienți.
Astfel, persoanele în vârstă beneficiază de aceleași servicii fără a fi nevoie
să creeze un cont personal.
„Indiferent că vorbim de mame, familii cu copii
mici sau persoane în vârstă, Sezamo a fost mereu aproape de comunitate. Pentru
noi, nu este doar despre livrarea unor produse, ci despre a face o diferență
reală în viețile oamenilor. Fiecare comandă este o oportunitate pentru noi să
oferim mai mult decât produse – oferim grijă, empatie și sprijin. Și nu este
vorba doar de livrări rapide, ci și de relațiile speciale pe care le construim
cu clienții noștri”, a declarat Aneta Cotoi, Head of Customer Care Sezamo.
Ideea
a apărut ca urmare a cererii din partea clienților: peste 3% dintre
utilizatorii activi Sezamo beneficiază deja de acest serviciu. Cu o medie de
peste 25 de minute dedicate fiecărui apel, Sezamo își consolidează rolul de
partener de încredere pentru clienții săi vârstnici. Din
totalul comenzilor plasate de seniori, aproximativ 30% sunt comenzi plasate
pentru persoane care nu au adresa e-mail, fiecare dintre ele reprezentând o
oportunitate de a aduce un sprijin real în viața clienților.
„Comenzile online de mâncare în
rândul seniorilor nu sunt doar un efect temporar al pandemiei, ci o evoluție
continuă în peisajul retailului online alimentar. Trendul este mult mai vizibil
vizibil în Europa de Vest, dar si seniorii din România au început să adopte
aceste servicii datorită confortului oferit”, a adăugat Aneta Cotoi, Head of Customer Care Sezamo.
Vârstnicii
care comandă de la Sezamo apreciază produsele brand propriu, iar pe lângă
acestea, coșul mediu include fructe și
legume proaspete în proporție de 30%, băuturi (apă, ceai, cafea) în jur de
10-15%, produse lactate în proporție de 20%, carne 10%, produse de brutărie și
patiserie în proporție de 5%, iar în rest se orientează către produse tip
băcănie (orez, paste, conserve).
Sezamo
este un real one-stop-shop, o comandă la supermarketul online înlocuind până la
8 drumuri în oraș, la farmacie,
măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse
pentru diete speciale.
Supermarketul online oferă o selecție
fantastică de peste 15.000 de produse,
precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la
artizani locali, dar și branduri internaționale de tip supermarket, toate
într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din depozitul de
12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care include
spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, ce permit
păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor de
energie.
Despre Sezamo
Sezamo este un supermarket online,
parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de
e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu),
Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în
2022, sub brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se
angajează în favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și
sprijinind furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și
este în creștere rapidă, cu o cifră de afaceri la nivel de grup de aproape 600
de milioane de euro în 2022.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu