Nioxin, marca profesională nr. 1¹ pentru un par mai bogat și mai des, ne dezvăluie o nouă identitate, mai fresh și mai inovatoare, în acord perfect cu primul parteneriat global cu medicii dermatologi și campania "Got 30 Days?"
Nioxin®, marca profesională nr. 1¹
pentru părul mai gros și mai plin² a introdus o nouă identitate de brand, un
look freshpe toate canalele, de la produse, ambalaje, puncte de vânzare și comunicare,
care este prezent de acum în România.
Nioxin, un brand construit pe o puternică
moștenire de cercetare științifică în identificarea de soluții pentru scalpul
sensibil și căderea părului, vine acum să anunțe parteneriatul său global cu
reputatul cercetător dermatolog, Dr. Jenny Liu. Scopul acestei alianțe? Să
educe și să propună soluții profesionale pentru consumatorii preocupați de
îngrijirea sănătății scalpului și părului.
Dr. Liu este pasionată de îngrijirea
stării de bine a pielii și părului, în special la persoanele care se luptă cu
căderea lui, chestiune pe care o vede des în activitatea sa profesională.
„Sunt absolut încântată să lucrez cu
Nioxin®, un brand pe care îl recomand de ani de zile (încă din timpul
rezidențiatului) pacienților care se confruntă cu subțierea și căderea
părului", a spus Dr. Liu. „Cu abordarea inovatoare a Nioxin® și dedicarea
față de excelența scalpului și a părului, sunt foarte încântată să ajut mai
mulți oameni să se bucure de cele mai bune viitoare zile ale părului lor."
Nioxin® a lansat totodată o nouă
campanie de marketing globală, „Got 30 Days?"/ Ai 30 de zile?”, cu primul
său mesaj de brand „Nioxin® crește ™". Campania prezintă top kituri, accetuând
ideea că se pot întâmpla multe în 30 de zile, iar părul mai gros și mai plin este
unul dintre ele. Campania digitală arată progresul și bucuria pe care
consumatorii le experimentează cu un păr mai plin, mai bogat și mai dens în
doar 30 de zile, dovedind că într-adevăr „Nioxin® crește rezultate™/Nioxin®
Grows Results™".
„Look-ul reîmprospătat al brandului
reprezintă bucuria care vine odată cu realizarea că poți avea un păr mai bogat
și mai plin", a declarat Sylvie Biragnet, SVP global, Prestige Care
Brands, Wella Company. „În doar 30 de zile, Nioxin® ajunge la rădăcina
problemei pentru rezultate pe care consumatorii le pot vedea și
simți."
Pentru mai multe informații și de
unde să cumpărați Nioxin®, vă rugăm să vizitați https://nioxin.professionalbrands.ro/sau
să vă alăturați conversației pe Instagram, Facebook și Tiktok @Nioxin.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu