București, 17 octombrie 2024. Supermarketul online Sezamo sărbătorește mâine doi ani de la lansarea oficială pe piața din România, timp în care a crescut cu peste 150% față de anul precedent.
Peste 80% dintre
furnizorii Sezamo sunt producători români, iar dintre aceștia, 30%
sunt mici producători locali. Astfel că nu e de mirare că, în topul
celor mai vândute produse, ceapa verde românească își menține și în acest
an locul fruntaș, urmată de pătrunjel verde românesc și apă plată pentru copii.
Valoarea medie a unui coș de cumpărături este de 4 ori mai mare decât valoarea coșului mediu dintr-un
supermarket fizic, iar cea mai mare comandă din ultimele 12 luni a
depășit 7.000 de lei. Cel mai fidel client a plasat în ultimul an peste
250 de comenzi, adică o medie de peste 20 de comenzi pe lună, iar cea
mai populară categorie de produse a fost cea de Fructe și Legume.
„În acești doi ani pe piața din România,
Sezamo a demonstrat că există o altă modalitate de a face cumpărături: rapidă,
eficientă și responsabilă față de mediu. Ne-am dublat activitatea, am crescut
constant nivelul serviciilor și ne-am asigurat că fiecare client are acces la
produse de calitate superioară, livrate direct la ușă în două ore. Clienții
noștri au câștigat în ultimul an peste un milion de ore, pe care sa le petreacă
alături de cei dragi. Suntem mândri de impactul pe care îl avem, nu doar asupra
obiceiurilor de consum, ci și asupra comunității și mediului”, a declarat Magda Costache, CEO interimar Sezamo.
Impact pozitiv asupra mediului și comunității
Sezamo se implică activ în reducerea
emisiilor de carbon, flota sa de vehicule electrice parcurgând în ultimul an peste
4 milioane de kilometri fără emisii, care au salvat aproximativ 400 de
tone de CO2, comparativ cu vehiculele pe benzină. Adică echivalentul a
aproape 864 de drumuri dus-întors București - Paris.
De asemenea, Sezamo a rămas fidel misiunii
sale de a lupta împotriva risipei alimentare și a salvat prin
intermediul clienților săi alimente în valoare de peste 5,8 milioane RON.
Operatorii exclusiv umani ai serviciului
Customer Care au procesat în ultimul an aproape 100.000 de emailuri și au
gestionat peste 9.000 de chat-uri online. În plus, operatorii au preluat
peste 123.000 de apeluri telefonice, cu o durată medie de aproximativ 2
minute și 39 de secunde. Timpul este prețios, așa că durata de așteptare
pentru preluarea apelului este de doar 7 secunde.
Nivelul de satisfacție a clienților este
remarcabil, cu un scor NPS de 89 și un rating de satisfacție generală (CSAT)
de 98%. Curierii Sezamo primesc aprecieri pozitive în 99% din
cazuri, iar comenzile sunt evaluate pozitiv de 95% dintre clienți, cu un
rating mediu de 4,93 din 5 pentru curieri și 4,77 din 5 pentru comenzi.
Noua campanie Sezamo: "Nu sta la coadă! Prospețimea la un click
distanță"
Fidel misiunii sale, Sezamo a lansat o nouă
campanie sub sloganul „Nu sta la coadă! Prospețimea la un click distanță”,
care pune accentul pe prospețimea extraordinară a produselor livrate direct de
la fermieri la ușa clientului, eliminând etapele lanțului tradițional de
aprovizionare. Sub conceptul de „from-farm-to-table”, Sezamo livrează produsele
de la producătorii din împrejurimile Bucureștiului, în mai puțin de 7 ore de la
recoltare.
„Cea mai proaspătă mâncare? Direct de la
ferme, exact ca pe vremurile bunicilor! Imediat după ce sunt recoltate,
produsele trec prin verificarea noastră de calitate și apoi sunt livrate direct
la ușile clienților. În 2 - 3 ore, produsele ajung proaspete și pline de
savoare. Iar dacă nu sunt 100% mulțumiți, clienții își primesc banii înapoi,
rapid și simplu”, a declarat Michael Kaiser, director
comercial Sezamo.
Ca parte a acestei campanii, Sezamo va oferi
produse de fermă la prețurile produselor obișnuite tip supermarket, în fiecare
săptămână, până la finalul lunii octombrie, pentru a încuraja clienții să
descopere diferența de gust și calitate.
Implicare în comunitate
Sezamo rămâne dedicat sprijinirii
comunității, colaborând cu ONG-uri precum Casa Ioana, Fabrica de Daruri și
Institutul de Fapte Bune, iar cu ocazia aniversării de doi ani, sâmbătă, 19
octombrie, Sezamo începe un nou parteneriat, cu Asociația "Taxiul cu
Bomboane".
Supermarketul online a fost alături de
comunitate și în clipele în care natura a produs dezastre: în timpul
inundațiilor tragice din județul Galați, Sezamo s-a mobilizat și a donat 2,7
tone de alimente și apă pentru a-i ajuta pe sinistrați și pe voluntari.
Sezamo este un real one-stop-shop, o comandă
la supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la
farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin
cu produse pentru diete speciale.
Supermarketul online oferă o selecție de
peste 15.000 de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri
autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de
tip supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți
din depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului,
care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură
controlată, ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și
reducerea costurilor de energie.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu