Tommy Hilfiger o intampina pe renumita muziciana si actrita JISOO in familia Tommy pentru campania brandului din toamna 2024. Imbratisand vibratia si agitatia din New York, campania o urmareste pe JISOO intr-un autobuz cu etaj descoperit, trecand pe langa locurile emblematice ale orasului, surprinzandu-i personalitatea unica cu o nota distinctiva Tommy.
Cunoscuta pentru talentul sau muzical, stilul feminin si
farmecul ei senin, colaborarea imbina prezenta culturala puternica a lui JISOO
cu ADN-ul TOMMY HILFIGER. In timpul turului
ei rapid prin New York, JISOO a purtat piese clasice preppy modernizate din
colectia Toamna '24, inclusiv un palton din lana camel, un cardigan cu dungi
Breton si o fusta din denim.
„Colaborarea cu Tommy Hilfiger este un vis devenit realitate”,
a spus JISOO. „Sunt atat de incantata ca, urmandu-mi propriul drum, am ajuns in
New York alaturi de un simbol al orasului; Tommy Hilfiger insusi. Noua colectie
a lui Tommy imbina feminitatea cu o sensibilitate moderna – ceva care rezoneaza
profund cu cine sunt eu.”
„JISOO este o forta de necontestat in lumea K-Pop”, a
declarat Tommy Hilfiger. „Increderea, serenitatea si prezenta ei puternica o
fac cu adevarat unica, etaland un stil care ii apartine doar ei. Este
ambasadorul ideal pentru noua noastra colectie de clasice preppy si sunt incantat
sa o primesc in familia Tommy.”
Una dintre cele mai cunoscute vedete ale secolului
XXI, JISOO a debutat cu supergrupul K-Pop BLACKPINK, inainte de a-si construi o
cariera remarcabila in postura de cantareata si actrita. Condusa de talent, bunatate
si forta interioara, JISOO si-a urmat propriul drum, imbinand increderea ei
linistita cu energia plina de viata a faimei globale. JISOO a participat la
prezentarea TOMMY HILFIGER Primavara
’25 la NYFW si continua sa isi extinda influenta cu un rol in viitorul K-Drama din
2025, Newtopia.
Colectia
Toamna 2024 este disponibila pe tommy.com, in magazinele TOMMY HILFIGER
din intreaga lume si prin intermediul unor parteneri selectionati. In Romania
colectia se gaseste si in magazinele TOMMY
HILFIGER din Bucuresti Mall - Vitan, Baneasa Shopping City, AFI Cotroceni,
Palas Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City Park Mall
Constanta, AFI Brasov si Promenada Mall Sibiu.
Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social
media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger,
@TommyHilfiger si @Sooyaaa__.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru,
Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv
pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia
de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele
ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In
Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR,
SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase
corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti
consumatori.
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din
lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul
creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si
nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta
stilului american clasic cu o nota moderna. TOMMY
HILFIGER ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte
sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de
neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile globale
de retail ale produselor TOMMY HILFIGER
au fost de 9 miliarde de dolari in 2023, iar brandul este sustinut de peste
16.000 de angajati la nivel mondial — fiind prezent in 100 de tari si in peste
2.000 de magazine de retail, inclusiv in cel mai mare magazin global emblematic
la tommy.com.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu