Workshop-ul Meolle – O călătorie în universul aromelor de lux

 




Brandul Meolle, recunoscut pentru eleganța și rafinamentul produselor sale, a organizat un workshop de succes destinat persoanelor interesate de domeniul parfumeriei, dar și influencerilor din diverse domenii, oferindu-le o experiență senzorială unică. Evenimentul, desfășurat într-un cadru select, a pus în lumina reflectoarelor cele mai noi produse ale brandului, odorizantele de cameră cu bețișoare parfumate, captivând atenția prin design-ul sofisticat și atmosfera relaxantă redată de aromele Meolle.

        Invitații au avut ocazia să afle mai multe într-o prezentare scurtă despre motivația de a crea odorizante potrivite pentru orice încăpere, dar și despre istoricul brandului în industrie.  De asemenea, au putut să exploreze cele trei noi arome de la marca Meolle: Dark Citrus, Pink Sugar și Purple Cherry, fiecare dintre ele fiind creată cu atenție sporită la detalii, oferind o experiență olfactivă de mare anvergură. Testarea produselor a fost unul dintre cele mai așteptate momente ale workshop-ului, urmând ca participanții să își împărtășească impresiile pe rețelele de socializare, alături de fotografii cu produsele preferate, consolidând astfel brandul ca producător de top în industria parfumeriei de interior.

„Am făcut cunoștință cu aromele de la Meolle pentru casă și mi-am ales preferatul – elegant, misterios și rafinat”, a declarat Alexandra Ungureanu despre Purple Cherry, unul dintre odorizantele de cameră prezentate la Workshop.

        În plus, atmosfera evenimentului a fost completată de un candy-bar rafinat, creat de celebrul Master Pastry Chef, Flavian Dobre, amenajat special pentru a aduce o notă în plus de dulceață și răsfăț participanților care au putut să se delecteze astfel multisenzorial.

        Meolle continuă să își întărească poziția pe piața odorizantelor de lux, cucerind inimile consumatorilor prin calitate, eleganță și aromele deosebite ale odorizantelor cu bețișoare parfumate . Evenimentele precum acest workshop oferă o oportunitate excelentă pentru brand de a crea o conexiune autentică cu publicul prin prezentarea directă a produselor, dar și de a face o introducere a produselor într-un mod memorabil.

       


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu