Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare. Într-o lume în care „brief-urile de la client” au obligatoriu și o componentă dedicată creatorilor de conținut, HOTT – House of Talents & Trends, divizia creatori de conținut și influenceri a HaHaHa Production promite găsirea influencerului potrivit fiecărui brand sau campanie.
”Dacă la începutul anilor 2000 un blogger se găsea
greu și cei puțini pe piață erau asaltați cu oferte și priviți drept vedete în
adevăratul sens al cuvântului, astăzi fenomenul influencerilor online a căpătat
amploare, astfel că tinerii plini de creativitate înarmați cu un smartphone și
curaj devin influencerii generației Z cât ai clipi. Democratizarea statutului
de <<influencer>> aduce constant oameni noi în atenția brandurilor
și a companiilor, oferind variante
autentice, conținut original creat în diferite parteneriate. Dar, reversul
medaliei stă tocmai în multitudinea de posibilități și paradoxal în
dificultatea alegerii unui creator de conținut/influencer potrivit brandului
sau campaniei. Cumva, aceasta este dilema omului de comunicare în 2024 și aici
intervenim noi, cu o mână de ajutor.” a punctat Paul Cioc – Marketing
Manager HaHaHa Production & HOTT
Din această nevoie de a
ușura procesul decizional al influencerului potrivit de la caz la caz a apărut HOTT
– House of Talents & Trends, adică un punct de întâlnire al brandurilor
cu creatorii de conținut într-un mod firesc și natural, cu ochii ațintiți pe
rezultatul final, pentru că da, eficiența campaniei contează, dar și cu grija
pentru afinitățile dintre brand și influencer la nivelul palierului valoric.
Astfel, Gina Pistol,
Mihai Zmărăndescu, Bărbosu, Alex Ștefănescu, Emil Nepot, Bia și alți creatori de conținut pe
nișele cooking, lifestyle, health & wellbeing, sport devin HOTT.
HOTT își propune nu doar să aducă în fața brandurilor
creatori de conținut cât mai fresh, creativi și autentici dar preia și rolul de
curator de brand căutând și găsind cele mai bune propuneri pentru companii.
Cu o experiență vastă în
vânzări, advertising și marketing, HOTT devine o punte de comunicare, un
mediator, între nevoile și obiectivele de business ale brandurilor sau
agențiilor și originalitatea a influencerilor din portofoliu.
Fie că vorbim de agenții
de publicitate sau PR, în căutare de propuneri pentru clienții lor, sau
branduri care accesează direct creatori de conținut, HOTT este partenerul
creativ de business care promite campanii de influencer marketing cu sens. Implicarea echipei HOTT în campanii rămâne
constantă încă din etapa procesului de briefing și până la finisarea materialului
livrat în funcție de feedback-ul primit și faza de raportare a rezultatelor,
desigur.
***
Despre HOTT
Lansată în 2024, divizia
de creatori de conținut și influenceri a HaHaHa Production, HOTT – House of
Talents & Trends are un portofoliu de influenceri online pe nișele cooking,
lifestyle, health & wellbeing, sport și asigură pe lângă serviciile de
talent management pentru aceștia și servicii de curatoriere de brand pentru
brandurile care sunt în căutarea celor mai eficiente și creative soluții pe
segmentul influencer marketing.
Află mai multe detalii de
aici: www.hott.ro
Instagram: https://www.instagram.com/hott.romania/
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu