Tommy Hilfiger prezinta campania Holiday 2024, avandu-i protagonisti pe icon-ul stilistic Sofia Richie Grainge si actorul premiat Damson Idris.
Campania prezinta o seara festiva, in care cele doua figuri
emblematice se intersecteaza la un hotel primitor din Los Angeles. Atrasi de
farmecul natural si stilul relaxat al celuilalt, cei doi creeaza o poveste
cinematografica ce imbina moda si divertismentul. Energia acestui cuplu elegant
este surprinsa pe parcursul unei nopti pline de momente captivante, toate invaluite
in esenta Tommy si magia sezonului.
„Sarbatorile sunt despre a imbratisa magia momentului si a te lasa
purtat de el”, a spus Sofia Richie Grainge. „Imi place cum aceasta campanie
surprinde farmecul si eleganta sezonului. Darurile sunt felul meu de a arata
iubire si afectiune pentru familie, iar colectia Tommy pentru sarbatori – atemporala, eleganta si fara efort – face
usor sa gasesti ceva special pentru fiecare persoana.”
„O campanie de sarbatori cu Sofia – trebuia sa dau tot ce am mai
bun in privinta stilului meu”, a spus Damson Idris. „Pentru sezonul festiv,
este important sa alegi piese care te fac sa te simti deosebit, fie ca optezi
pentru un look relaxat sau vrei sa faci o declaratie. Cu colectia Tommy esti garantat ca vei lasa o
impresie de neuitat la fiecare petrecere.”
Colectia Holiday 2024 aduce stilul american clasic TOMMY HILFIGER, perfect pentru fiecare
moment al serii de sarbatoare. Ghidul de cadouri propune accesorii de sezon –
de la pulovere calduroase, paltoane elegante, pana la esarfe si genti perfecte
pentru iarna. Tinutele pentru petreceri combina rafinamentul cu farmecul
sezonului. Eleganta unei cine festive este reflectata in tinute sofisticate si
gata de petrecere, ce imbina fara efort farmecul sezonului cu rafinamentul
caracteristic.
Ca simbol stilistic la nivel global, mama si antreprenoare,
ambasadoarea brandului TOMMY HILFIGER
pentru femei, Sofia Richie Grainge, reinvie conceptul de „Visul American”. In
prima sa campanie dupa venirea pe lume a copilului, ea intruchipeaza
rafinamentul si increderea. Actorul britanic premiat, Damson Idris, aduce
stilul sau simplu, clasic si atemporal, adaugand o nota de „cool” londonez in
familia Tommy, ca ambasador al
brandului TOMMY HILFIGER pentru barbati.
Prietenii si
fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media
folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @SofiaRichieGrainge si @DamsonIdris.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia,
Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv
pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia
de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele
ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In
Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR,
SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase
corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti
consumatori.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu