TOMMY HILFIGER II ADUCE IMPREUNA PE SOFIA RICHIE GRAINGE SI DAMSON IDRIS IN CAMPANIA DE SARBATORI

 

Tommy Hilfiger



Tommy Hilfiger prezinta campania Holiday 2024, avandu-i protagonisti pe icon-ul stilistic Sofia Richie Grainge si actorul premiat Damson Idris.

 

Campania prezinta o seara festiva, in care cele doua figuri emblematice se intersecteaza la un hotel primitor din Los Angeles. Atrasi de farmecul natural si stilul relaxat al celuilalt, cei doi creeaza o poveste cinematografica ce imbina moda si divertismentul. Energia acestui cuplu elegant este surprinsa pe parcursul unei nopti pline de momente captivante, toate invaluite in esenta Tommy si magia sezonului.

 

Tommy Hilfiger


„Sarbatorile sunt despre a imbratisa magia momentului si a te lasa purtat de el”, a spus Sofia Richie Grainge. „Imi place cum aceasta campanie surprinde farmecul si eleganta sezonului. Darurile sunt felul meu de a arata iubire si afectiune pentru familie, iar colectia Tommy pentru sarbatori – atemporala, eleganta si fara efort – face usor sa gasesti ceva special pentru fiecare persoana.”

 

„O campanie de sarbatori cu Sofia – trebuia sa dau tot ce am mai bun in privinta stilului meu”, a spus Damson Idris. „Pentru sezonul festiv, este important sa alegi piese care te fac sa te simti deosebit, fie ca optezi pentru un look relaxat sau vrei sa faci o declaratie. Cu colectia Tommy esti garantat ca vei lasa o impresie de neuitat la fiecare petrecere.”

 

Tommy Hilfiger


Colectia Holiday 2024 aduce stilul american clasic TOMMY HILFIGER, perfect pentru fiecare moment al serii de sarbatoare. Ghidul de cadouri propune accesorii de sezon – de la pulovere calduroase, paltoane elegante, pana la esarfe si genti perfecte pentru iarna. Tinutele pentru petreceri combina rafinamentul cu farmecul sezonului. Eleganta unei cine festive este reflectata in tinute sofisticate si gata de petrecere, ce imbina fara efort farmecul sezonului cu rafinamentul caracteristic.

 

Tommy Hilfiger


Ca simbol stilistic la nivel global, mama si antreprenoare, ambasadoarea brandului TOMMY HILFIGER pentru femei, Sofia Richie Grainge, reinvie conceptul de „Visul American”. In prima sa campanie dupa venirea pe lume a copilului, ea intruchipeaza rafinamentul si increderea. Actorul britanic premiat, Damson Idris, aduce stilul sau simplu, clasic si atemporal, adaugand o nota de „cool” londonez in familia Tommy, ca ambasador al brandului TOMMY HILFIGER pentru barbati.

 

 

 

 

 

 

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @SofiaRichieGrainge si @DamsonIdris.

    

   

# # #  

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.       

 

 


 

 

 

 

 

 

 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu