TOMMY HILFIGER dezvaluie noul design al magazinului sau din Bucuresti Mall Vitan, oferindu-le clientilor o experienta de cumparaturi complet reinventata, la cele mai inalte standarde de eleganta si modernitate. Intr-o atmosfera premium, in noul spatiu este expusa colectia Toamna-Iarna 2024, fiind o expresie a stilului si rafinamentului unice ale brandului.
Noua infatisare a magazinului TOMMY HILFIGER din Bucuresti Mall Vitan imbina
armonios estetica contemporana cu elemente clasice, intr-un cadru care reflecta
esenta brandului. Vizitatorii sunt intampinati intr-o ambianta sofisticata si
primitoare, unde parchetul din lemn rustic si vitrinele elegante prezinta colectiile
intr-un mod rafinat si captivant. Paleta cromatica emblematica – rosu, alb si
albastru – aduce o nota de dinamism, in timp ce decoratiunile premium si
texturile lucioase subliniaza luxul subtil si caracteristic TOMMY HILFIGER.
Colectia
Toamna-Iarna 2024: Un Omagiu pentru New York
Noua colectie Toamna-Iarna 2024
este inspirata din energia si stilul inconfundabil al New York-ului, fiind o
adevarata „scrisoare de dragoste” catre acest oras iconic. TOMMY HILFIGER reinterpreteaza stilul preppy clasic intr-o viziune
moderna, integrand influente de sportswear american din anii ’90. Colectia
include piese statement precum pulovere rugby, jachete varsity si pantaloni
chinos, toate imbogatite cu detalii de textura: catifea raiata, modele
herringbone si dungi pinstripe.
Cu o gama variata de articole
pentru femei si barbati, colectia captureaza esenta New York-ului printr-un mix
de culori vibrante – rosu, alb si albastru inchis – si siluete relaxate,
oferind astfel optiuni versatile pentru cei ce isi doresc un stil urban
rafinat. De la paltoane din lana si tweed in tonuri pamantii, pana la tricotaje
de casmir si rochii polo elegante, colectia Toamna-Iarna 2024 este un omagiu
adus elegantei clasice cu un twist modern.
O
Experienta de Shopping Regandita la Bucuresti Mall Vitan
Renovat pentru a oferi o experienta
de shopping la cele mai inalte standarde, magazinul TOMMY HILFIGER din Bucuresti Mall Vitan a fost elevat pentru a
oferi o ambianta placuta si luminoasa.
Ca parte a angajamentului sau fata
de sustenabilitate, magazinul a fost renovat cu materiale ecologice,
contribuind la reducerea impactului asupra mediului. Astfel, noul spatiu din
Bucuresti Mall Vitan nu doar ca ofera o experienta vizuala deosebita, dar promoveaza
si valorile de responsabilitate ecologica ale brandului, invitand clientii sa
descopere colectia Toamna-Iarna 2024 intr-un cadru prietenos cu mediul.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia,
Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv
pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia
de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele
ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In
Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR,
SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase
corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti
consumatori.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu