Bucuresti, decembrie 2024. Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continua dezvoltarea parteneriatelor strategice si incheie o colaborare de lunga durata cu UNTOLD, unul dintre cele mai mari festivaluri de muzica din lume. In ultimii ani, compania s-a concentrat pe construirea experientelor de consum, muzica fiind un element important al principalelor marci premium din portofoliul producatorului.
„Strategia
Bergenbier S.A., pe care am amplificat-o incepand din 2020, a adus in prim plan
construirea parteneriatelor relevante pentru marcile noastre, ceea ce ne ajuta
sa oferim oportunitati de crestere pentru clienti si experiente noi,
interesante pentru consumatori. Prin parteneriate devenim mai puternici si ma
bucur sa incepem acest capitol pe termen lung alaturi de UNTOLD, unul dintre
cele mai cunoscute festivaluri din tara noastra. In acest fel, facem pasi
importanti in a deveni producatorul din industria berii cu una dintre cele mai
bune prezente la festivalurile de muzica din tara noastra. De asemenea, sunt
convins ca aceasta noua colaborare va deschide orizonturi de dezvoltare atat
pentru noi, echipa Bergenbier S.A., cat si pentru clientii si partenerii nostri”,
a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
Bogdan Radulescu, Co-fondator si Chief
Business Officer UNTOLD, a declarat: “Parteneriatul cu Bergenbier S.A. reprezinta o etapa importanta in
strategia noastra de a redefini experientele oferite participantilor. UNTOLD a
fost intotdeauna mai mult decat un festival – este o platforma care uneste
comunitati si creeaza momente memorabile. Bergenbier S.A., cu traditia sa in
sustinerea evenimentelor de anvergura si pasiunea pentru inovatie, este
partenerul perfect pentru a duce aceste experiente la un nivel superior. Sunt increzator
ca aceasta colaborare va consolida si mai mult pozitia UNTOLD ca unul dintre
cele mai apreciate festivaluri de pe plan global, oferind participantilor o
combinatie unica de muzica, distractie si gust premium.”
Noul
parteneriat dintre Bergenbier S.A. si UNTOLD va incepe oficial din 2025 si marcheaza
capitolul zece al festivalului, fiind un bun moment de celebrare alaturi de marcile
premium din portofoliul producatorului.
„Suntem incantati
sa incepem acest parteneriat alaturi de UNTOLD, unul
dintre cele mai mari festivaluri de muzica din lume. Suntem deja prezenti
la 14 festivaluri de muzica, inclusiv Neversea si Massif si construim de ani
buni experiente memorabile pentru consumatori. Incepand de anul viitor vom avea
ocazia sa venim cu toata experienta de pana acum, dar si cu lucruri noi,
surprize foarte frumoase pe care abia asteptam sa le facem publice. Intreaga
echipa de Marketing lucreaza intens pentru a avea avea combinatia perfecta intre
muzica, bere premium si starea de spirit tipica festivalului UNTOLD”, a
completat Victor Teiosanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
Pana la
startul festivalului UNTOLD, consumatorii se pot bucura de berile premium
produse si distribuite de producatorul de bere atat la Massif, cat si la
Neversea.
“Suntem
entuziasmati de acest parteneriat de lunga durata cu Bergenbier S.A., una
dintre cele mai apreciate companii de bere din Romania. Colaborarea noastra
reflecta angajamentul de a oferi participantilor o experienta unica la festival
si de a aduce mai aproape comunitatea pasionata de muzica si distractie. Bergenbier S.A., cu
traditia sa de a aduce un gust deosebit si de a sustine evenimente de anvergura,
se alatura UNTOLD in aceasta aventura pentru a crea momente memorabile si
pentru a adauga o nota de rasfat fiecarui participant. Suntem increzatori ca
acest parteneriat va aduce o serie de activitati si experiente inovatoare,
consolidand inca o data reputatia UNTOLD ca un festival de top, in care fiecare
detaliu conteaza. Impreuna, UNTOLD si Bergenbier S.A. vor transforma festivalul
intr-un eveniment de neuitat, plin de energie, muzica de calitate si momente de
nepretuit.” a declarat Flavia Gherman, Head of Partnerships UNTOLD Universe.
Parteneriatul
dintre Bergenbier S.A. si UNTOLD este unul de lunga durata, fiind o buna
oportunitate de a crea experiente noi cu fiecare capitol al festivalului, incepand
din 2025.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu