·
DOUGLAS
România continuă misiunea sa de susținere a brandurilor românești și a
producătorilor locali în cadrul platformei ROBrands;
·
Platforma
ROBrands, singura platformă premium de frumusețe dedicată producătorilor
locali, prin care DOUGLAS susține brandurile românești și producătorii din
România, se actualizează permanent;
· Georgi Komitov, CEO DOUGLAS Balkan Cluster: „ROBrands este mai mult decât un proiect, este un omagiu adus frumuseții autentice și spiritului antreprenorial românesc. Cu încredere deplină în creativitatea și pasiunea producătorilor locali, le oferim consumatorilor produse excelente, impregnate cu valorile și tradițiile României.”
București,
17 decembrie 2024 - DOUGLAS România
își continuă misiunea de a susține brandurile românești și producătorii locali
prin ROBrands, singura platformă premium de frumusețe dedicată producătorilor români.
„ROBrands
este mai mult decât un proiect, este un omagiu adus frumuseții autentice și
spiritului antreprenorial românesc. Cu încredere deplină în creativitatea și
pasiunea producătorilor locali, le oferim consumatorilor produse excelente,
impregnate cu valorile și tradițiile României. Alături de clienții noștri, ne
dorim ca ROBrands să devină prima alegere pentru cei care apreciază excelența
și susțin cu mândrie antreprenoriatul românesc în industria cosmeticelor,” a declarat Georgi Komitov, CEO DOUGLAS Balkan Cluster.
Creat
în 2020 cu scopul de a susține antreprenorii și producătorii locali, proiectul
ROBrands s-a transformat în misiunea DOUGLAS de a promova mărcile românești,
devenind un pilon important al strategiei de dezvoltare a companiei în România.
ROBrands
oferă românilor 1.900 produse de la 44 de branduri și își propune să susțină
dezvoltarea industriei cosmetice românești, oferind în același timp clienților
produsele locale pe care aceștia și le doresc.
Anul
acesta, în proiectul ROBrands s-au alăturat alte cinci branduri noi: La
Terre, Melkior, Keida, Perfume Theory și Regivero.
Românii
pot găsi pe platforma ROBrands produsele lor preferate de îngrijire a corpului
și a feței, igienă personală, machiaj, accesorii și parfumuri. Proiectul s-a
extins prin dezvoltarea categoriei home & lifestyle. Aceasta include
accesorii pentru casă și lumânări. Încă de la debut, consumatorii au jucat un rol
esențial în cadrul platformei ROBrands, multe dintre branduri fiind
nominalizate de aceștia.
Asortimentul DOUGLAS România este unul bogat, care
cuprinde peste 38.000 de produse
și 550 de branduri.
Despre DOUGLAS Group
DOUGLAS Group, cu mărcile sale comerciale DOUGLAS,
NOCIBÉ, Parfumdreams și Niche Beauty, este
destinația de frumusețe premium omnichannel numărul unu în Europa. Grupul
DOUGLAS își inspiră clienții să trăiască propriul tip de frumusețe, oferind un
sortiment unic, atât online, cât și în aproximativ 1.870 de magazine. Cu
o dimensiune și un acces la clienți de neegalat, Grupul DOUGLAS este partenerul
preferat al brandurilor și oferă o gamă premium de branduri selecte și
exclusive, precum și branduri proprii. Sortimentul include parfumuri, produse
cosmetice de machiaj, produse de îngrijire a pielii, produse de îngrijire a
părului, accesorii, precum și servicii de înfrumusețare.
În centrul strategiei
Grupului DOUGLAS "Let it Bloom - DOUGLAS 2026" este consolidarea poziționării
sale omnichannel de succes, dezvoltând în același timp în mod constant o
experiență superioară pentru clienți. Modelul de afaceri câștigător este
susținut de propunerea omnichannel a Grupului, de brandurile de top și de capabilitățile
de date. În anul financiar 2022/23, Grupul DOUGLAS a generat vânzări (nete) de
4,1 miliarde de euro și a angajat aproximativ 18.000 de persoane în întreaga
Europă. Grupul DOUGLAS (Douglas
AG) este listat la Bursa de Valori din Frankfurt.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu