Tommy Hilfiger o anunta pe senzatia motorsportului, Alba Hurup Larsen, ca noua femeie pilot F1 ACADEMY™ TOMMY HILFIGER pentru 2025, extinzand angajamentul brandului de a sustine femeile in motorsport.
La doar 16 ani la inceputul
sezonului, Alba va fi una dintre cele mai tinere si promitatoare vedete din F1
ACADEMY™ si este adesea numita „cea mai rapida fata din lume” de catre fani. In
sezonul sau de debut in 2025, ea va concura intr-un costum si o masina decorate
cu culorile emblematice ale brandului, rosu, alb si albastru, simbolizand rolul
sau de pioniera in acest sport.
„Acest parteneriat subliniaza
angajamentul nostru fata de inovatie si incluziune in motorsport,” a declarat
Tommy Hilfiger. „Prin F1 ACADEMY™, depasim barierele si deschidem calea pentru
un viitor mai inclusiv si dinamic in curse. Sprijinirea tinerelor talente
precum Alba Hurup Larsen ne motiveaza sa provocam limitele si sa redefinim
posibilitatile in acest sport.”
„Sunt profund onorata ca Tommy
mi-a incredintat onoarea de a-i reprezenta brandul in F1 ACADEMY™,” a declarat
Alba Hurup Larsen. „A avea acest sprijin intr-un moment atat de crucial al
carierei mele inseamna enorm pentru mine. Sunt entuziasmata sa reprezint
brandul TOMMY HILFIGER in timp ce visam
fara limite, si aratam ce este posibil si aducem schimbari.”
„Suntem mandri sa avem Tommy
Hilfiger ca Partener Oficial,” a declarat Susie Wolff, Director General al F1
ACADEMY™. „Fiind un partener inaugural al F1 ACADEMY™ si un adevarat pionier in
combinarea lifestyle-ului cu motorsportul, valorile globale bine cunoscute ale
brandului Tommy Hilfiger, angajamentul fata de inovatie si pasiunea pentru
schimbare se aliniaza indeaproape cu ale noastre. Asteptam cu nerabdare sa o
vedem pe Alba concurand in 2025 in culorile emblematice ale brandului,
imposibil de trecut cu vederea.”
TOMMY HILFIGER x ALBA HURUP LARSEN: O NOUA ERA PENTRU PILOTII FEMEI
Parteneriatul
inovator dintre Tommy Hilfiger si F1 ACADEMY™ continua sa redefineasca peisajul
motorsportului, promovand incluziunea si sprijinind pilotii femei intr-un sport
traditional dominat de barbati. Aceasta colaborare scoate in evidenta noua
generatie de talente feminine si extinde atractia sportului catre noi audiente,
pozitionand femeile in prim-plan.
F1
ACADEMY™ prezinta 15 masini pe grila, sustinute de toate cele zece echipe din
Formula 1™ si cinci parteneri, inclusiv Tommy Hilfiger ca partener oficial. In
sezonul urmator, Tommy Hilfiger va asigura si vestimentatia echipei de
management F1 ACADEMY™, folosindu-si platforma globala pentru a spori constientizarea
si sprijinul pentru pilotii tineri, inginerii auto si managerii, dintre care
multi sunt femei aflate la inceput de drum in motorsport.
Acest
parteneriat continua traditia brandului TOMMY
HILFIGER de inovatie in sponsorizarea Formula 1™, incluzand colaborari
anterioare cu pilotul spaniol Nerea Martí. Astfel de initiative sprijina urmatoarea
generatie de piloti femei si transforma peisajul sportului, asigurand ca toti
fanii se pot vedea in spatele volanului. Impactul este deja vizibil: peste 42%
dintre fanii Formula 1™ sunt acum femei, iar numarul continua sa creasca.
Pe masura
ce Formula 1™ isi extinde influenta asupra stilului si culturii pop, Tommy
Hilfiger isi continua angajamentul de a realiza sponsorizari inovatoare care
amplifica acest sport captivant pentru o baza de fani diversa si in continua
crestere. Exemplele includ colectii create cu legendarul Lewis Hamilton si
prezentari de moda inspirate de circuit. In plus, brandul isi consolideaza mostenirea
prin parteneriatul cu Apple Original Films pentru filmul F1 cu Brad Pitt, in
care apare si ambasadorul TOMMY HILFIGER Menswear,
Damson Idris.
Prietenii
si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind hashtag-urile #TommyHilfiger,
@TommyHilfiger, @F1Academy si @Alba.racing.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu