Calvin Klein Inc. anunta revenirea pe calendarul oficial al New York Fashion Week pentru a prezenta debutul colectiei Calvin Klein Collection pentru Toamna/Iarna 2025, semnata de Veronica Leoni.
Va fi o prezentare intima, care va include atat tinute
feminine, cat si masculine, programata pentru ora 12:00, pe 7 februarie 2025.
„Calvin Klein este incantat sa revina pe scena globala la
New York Fashion Week si sa dezvaluie viziunea creativa a Veronicai Leoni
pentru Calvin Klein Collection”, a declarat Eva Serrano, Presedintele Global al
Brandului Calvin Klein. „Debutul Veronicai marcheaza o noua era de inovatie si
creativitate, imbinand o viziune proaspata pentru brand, respectand in acelasi
timp patrimoniul sau iconic. Suntem nerabdatori sa impartasim acest moment cu intreaga
lume.”
„Revenirea Calvin Klein Collection la New York Fashion
Week reprezinta un moment important atat pentru New York, cat si pentru
industria globala a modei”, a declarat Steven Kolb, CEO al CFDA. „Brandul a
jucat un rol esential in conturarea modei americane, impingand limitele prin
abordarea sa indrazneata a minimalismului, si suntem incantati sa ii avem din
nou pe calendarul oficial al NYFW si sa celebram acest nou capitol al
brandului.”
Despre
Calvin Klein:
Calvin
Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la
nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la
New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea
asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera
posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin
Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein
Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele
essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global.
Fiecare dintre brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind
oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru
consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele
sunt sustinute de un design responsabil, productie premium si eliminarea tuturor detaliilor inutile.
Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate
oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale
produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2023.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu