Calvin Klein revine la New York Fashion Week

 




Calvin Klein Inc. anunta revenirea pe calendarul oficial al New York Fashion Week pentru a prezenta debutul colectiei Calvin Klein Collection pentru Toamna/Iarna 2025, semnata de Veronica Leoni.

 

Va fi o prezentare intima, care va include atat tinute feminine, cat si masculine, programata pentru ora 12:00, pe 7 februarie 2025.

 

„Calvin Klein este incantat sa revina pe scena globala la New York Fashion Week si sa dezvaluie viziunea creativa a Veronicai Leoni pentru Calvin Klein Collection”, a declarat Eva Serrano, Presedintele Global al Brandului Calvin Klein. „Debutul Veronicai marcheaza o noua era de inovatie si creativitate, imbinand o viziune proaspata pentru brand, respectand in acelasi timp patrimoniul sau iconic. Suntem nerabdatori sa impartasim acest moment cu intreaga lume.”

 

„Revenirea Calvin Klein Collection la New York Fashion Week reprezinta un moment important atat pentru New York, cat si pentru industria globala a modei”, a declarat Steven Kolb, CEO al CFDA. „Brandul a jucat un rol esential in conturarea modei americane, impingand limitele prin abordarea sa indrazneata a minimalismului, si suntem incantati sa ii avem din nou pe calendarul oficial al NYFW si sa celebram acest nou capitol al brandului.”

 

Despre Calvin Klein:

Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un design responsabil, productie premium  si eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2023.

 


 

              


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu