București, 9 ianuarie. Primark a lansat cea mai mare colecție de articole pentru sport de până acum. De la bustiere tehnice și topuri care elimină transpirația până la colanți și pantaloni de jogging premium, moi la atingere, noua gamă valorifică cele mai recente inovații în materie de produse vestimentare, cum ar fi țesături elastice cu întindere în patru direcții, transpirabile și respirabile, pentru a oferi clienților calitate și valoare, la prețuri accesibile.
„Ne dorim pentru clienții
noștri să se concentreze cât mai mult asupra activității lor, să arate și să se
simtă bine, fără să se gândească la cât îi va costa. Primark demonstrează că articolele
sportive pot beneficia de materiale și caracteristici inovatoare și performante
la prețuri accesibile: clienții noștri iubesc aceste materiale noi, în special
gamele de articole moi la atingere și fără cusături. Această relansare include
cea mai extinsă gamă de articole sportive a noastră, cu un nou branding pe
produs și în magazine. Categoria de articole s-a dublat față de anul trecut,
deoarece clienții își doresc de la noi îmbrăcăminte pentru sport eficientă,
atât pentru sală, cât și în afara ei, la prețuri pentru toate bugetele”, a
declarat Steve Lawton, Chief Product Officer la Primark.
Colecția a fost testată în conformitate cu Primark Durability Framework,
un set de criterii și recomandări privind spălarea și creșterea duratei de
viață a hainelor noastre, oferind consumatorilor încrederea că prețurile accesibile
nu înseamnă rabat de la durabilitate.
Începând cu luna martie, retailerul va crea noi spații dedicate în
magazinele selectate pentru a prezenta gama, cu manechine în posturi active,
mese pentru prezentarea articolelor în tendințe inspirate din sala de balet, panouri
tematice și imagini cu aparate de sport și de fitness afișate pe pereți, precum
și pardoseală specifică sălilor de sport.
Colecția de articole pentru sport se adresează atât sportivilor, cât și
celor care doresc să poarte îmbrăcăminte sportivă pentru a se simți confortabil
zi de zi. Indiferent de modul în care oamenii aleg să facă mișcare, noua gamă
este la modă, tehnică și confortabilă, prin urmare nu există niciun compromis
în ceea ce privește performanța sau prețul.
·
Articole pentru femei | Noile adăugiri din colecția
din acest an includ colanți moi la atingere, colanți yoga, bustiere fără
cusături, jachete pentru alergare și treninguri cu o croială relaxată. Toate
produsele pentru femei din colecția de anul acesta au fost concepute în așa fel
încât să ofere performanță și confort, cu caracteristici tehnice precum
capacitate de întindere în patru direcții și absorbția transpirației, și sunt
fabricate din țesături respirabile.
·
Articole pentru bărbați | În gama de îmbrăcăminte
pentru bărbați, noutățile sunt reprezentate de tricoul „rest day”, seturile din
materiale reflectorizante, treningurile texturate și pantofii de antrenament.
Jacheta și pantalonii pentru activități sportive sunt rezistente la ploaie în
cazul sesiunilor de antrenament în aer liber.
·
Articole pentru copii | În acest an, articolele pentru
sport dedicate copiilor includ un trening rezistent la ploaie, pantaloni și
jachetă din polar gros cu fermoar, precum și tricou, colanți și pantaloni
scurți de yoga, moi la atingere.
·
Accesorii | Accesoriile deosebite includ prosoape de
antrenament super moi, căști cu fir și fără fir.
Colecția este disponibilă în toate magazinele Primark din ianuarie 2025
cu prețuri care pornesc de la 17 lei.
Ținând cont tendințele mereu
în schimbare privind modul în care oamenii poartă îmbrăcămintea sportivă,
Primark a modificat brandingul acestei game, renunțând la logo-ul Workout
anterior în schimbul unui nou logo în relief. Acest lucru le va permite
clienților să identifice cu ușurință gama de articole sportive, diferențiind-o
în special de gama principală de îmbrăcăminte pentru petrecerea timpului liber.
Colecția include peste 150 de opțiuni de produse pentru femei, bărbați și copii,
precum și accesorii sportive, și este disponibilă în toate magazinele de pe
toate piețele, pe tot parcursul anului, trecând dincolo de tendințele sezoniere.
Pentru a marca relansarea,
campania Primark intitulată „Unstoppable You”, care poate fi urmărită în
vitrinele a peste 450 de magazine din întreaga lume și pe canalele digitale ale
Primark, prezintă ambasadori din viața reală, cum ar fi Aadam Hamed, Adele
Roberts, Abbie Wood, Ashley Cain, Bryony Gordon, Courtney Black și Keegan Hirst.
Aceștia își împărtășesc poveștile proprii și vorbesc despre modul în care
sportul și activitatea fizică i-au ajutat în depășirea obstacolelor personale.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu