Tommy Hilfiger anunta starurile miscarii T-Wave, Fourth, Gemini, Phuwin si Pond, ca ambasadori de brand, sustinand ascensiunea lor de la varful cultural al Thailandei la scena globala, intr-un parteneriat dinamic.
Inspirata
de impactul fara precedent al K-Pop-ului in moda, miscarea T-Wave este pregatita
sa defineasca urmatoarea era a influentei stilului. Imbinand creativitatea
thailandeza cu auto-exprimarea moderna, Fourth, Phuwin, Pond si Gemini vor
aduce optimismul lor natural, carisma inconfundabila si energia vibranta alaturi
de stilul clasic american TOMMY HILFIGER.
„Sunt incantat
sa ii primesc pe Fourth, Gemini, Phuwin si Pond in familia noastra,” a declarat
Tommy Hilfiger. „In fiecare an, noi miscari culturale ies la suprafata pentru
a-si lasa amprenta asupra culturii pop – iar acum este momentul T-Wave. Sunt
foarte entuziasmat sa-i primesc in comunitatea noastra de artisti si inovatori,
a caror legatura cu brandul transforma momentele in miscari.”
Campania,
fotografiata de Wasu Sukatocharoenkul, anunta parteneriatul, surprinzand
starurile purtand stilurile clasice prep din colectia TOMMY HILFIGER Pre-Spring 2025. In 2024, starurile au participat la
prezentarea de moda TOMMY HILFIGER
Spring 2025, desfasurata pe fostul MV John F. Kennedy, o nava dezafectata care
a fost anterior un feribot Staten Island, in timpul New York Fashion Week.
DECLARATII
„Alaturarea
familiei Tommy se simte ca urmatorul pas intr-o calatorie frumoasa. Este o
oportunitate incredibila de a creste si de a evolua alaturi de un brand cu o mostenire
atat de bogata in combinarea culturii pop cu moda. Sunt nerabdator sa-mi aduc
simtul stilului in universul clasic american Tommy.” – Fourth.
„A
deveni parte din miscarea globala Tommy este
mai mult decat un moment important – este un vis devenit realitate. Intotdeauna
mi-a placut cum TOMMY HILFIGER ofera
un twist proaspat clasicelor, asa ca sa lucrez cu acest brand iconic pare
ireal.” – Gemini.
„Ceea
ce face acest moment atat de special este ca il impartasesc cu fratii mei din
T-Wave. Suntem cu totii in aceasta experienta impreuna, iar faptul ca fac parte
din familia Tommy alaturi de ei o
face si mai semnificativa. Sunt foarte entuziasmat pentru un an plin de momente
grozave inainte.” – Phuwin.
„Sa fac
parte din povestea TOMMY HILFIGER, un
brand cu o influenta globala atat de mare, este cu adevarat o onoare. Acest
parteneriat nu este doar despre stil, ci si despre a duce cultura noastra in
lume.” – Pond.
Prietenii si
fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media
folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger, @FourthIG,
@GeminiNT, @PhuwinTang si @PPNaravit.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu