Calvin Klein dezvaluie noua campanie cu MINGYU Membrul trupei SEVENTEEN, imbracat in denimul colectiei de Primavara 2025
Calvin Klein anunta cea mai recenta campanie cu artistul K-pop MINGYU purtand blugi din colectia de Primavara 2025. Regizata si filmata de Leslie Zhang, campania evidentiaza stilul fara efort al cantaretului in denimuri clasice cu o tenta indrazneata. In imaginile campaniei, personalitatea sa relaxata prinde viata, completata de cele mai noi creatii Calvin Klein.
Asortand
noii blugi versatili cu tricourile cu logoul emblematic Calvin Klein si
jachetele din denim, MINGYU exploateaza estetica casual si tinereasca a
brandului. Blugii 90's Straight Jeans sunt aranjati in patru tinute
diferite: o pereche cu noul imprimeu CK cu monograma peste tot, asortata cu
jacheta 90's Trucker Jacket creeaza un look indraznet. O pereche neagra
asortata cu tricoul Relaxed Archive Logo Tee si o jacheta Icon
Trucker Jacket de un albastru pal este un model elegant. O pereche ultrausoara
cu tricoul Smooth Cotton Tee ofera o tinuta sportiva; iar o pereche de
jeans inchisa la culoare cu Cotton Classics Tank si camasa Denim
Overshirt confera o atmosfera casual si relaxata.
Pentru
look-uri simple si indraznete, alte modele de denim includ Baggy Jean combinat
cu tricoul Relaxed Vertical Logo Tee si jacheta din piele; Slim Jean purtati
impreuna cu tricoul Washed Pocket Tee sau Jean Straight Slim asortati
cu topul Drop Needle Tank.
Campania
s-a lansat pe 25 februarie 2025. Denimul de primavara 2025 este acum disponibil
in magazinele Calvin Klein Jeans din Bucuresti Mall,
Baneasa Shopping City, ParkLake Shopping Center, Palas Mall Iasi, Iulius Town Timisoara, Iulius Mall Cluj-Napoca, City
Park Mall Constanta si in Promenda Craiova.
Despre Calvin Klein:
Calvin
Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la
nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la
New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea
asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera
posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin
Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance –
sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate
zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre
brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a
comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si
internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un
design responsabil, productie premium si eliminarea tuturor detaliilor inutile.
Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate
oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale
produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2023.
Despre SARKK:
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul
de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru,
Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru
Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor
brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop,
magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK,
cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii
din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti
consumatori.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu