Calvin Klein revine la New York Fashion Week cu o colectie ce face parte din ADN-ului brandului si care evidentiaza minimalismul monumental
New York, 7 Februarie 2025 - Calvin Klein a prezentat defilarea pentru
colectia de toamna 2025. Acest moment marcheaza revenirea Calvin Klein la New
York Fashion Week si debutul Veronicai Leoni pentru brand, cel mai recent dintr-o
serie de pasi strategici pentru a consolida Calvin Klein ca unul dintre cele
mai dorite branduri de lifestyle din lume.
Colectia
Calvin Klein este expresia de varf a brandului, conectand spiritul fondator,
etosul si caracterul brandului la prezent. O oda adusa minimalismului
monumental, colectia de toamna Calvin Klein este construita pe ideea de haine
pentru viata, inspirate din frumusetea americana.
„Ca designer, am fost intotdeauna profund
inspirata de Calvin Klein, iar sansa de a scrie acest capitol urmator pentru
brand este o oportunitate unica”, a declarat Veronica Leoni, Director
Creativ pentru Calvin Klein Collection.
„Scopul meu este sa definesc o expresie de baza si definitorie a
minimalismului monumental si a puritatii prin forma si artizanat, aducand
viziunea originala si abordarea distinctiva a domnului Klein in zilele noastre.”
Colectia se
concentreaza pe elementele de baza ale garderobei care creeaza dependenta si
care imbina indrazneala minimalismului cu puterea expresiei de sine: haina,
trenciul, paltonul, pelerina, costumul, bluza de matase, camasa, pantalonii cu
cinci buzunare, pantofii cu varf patrat, pantofii cu toc inalt, gentile,
ochelarii si sticla parfumului CK One reimaginata. Croiala este definita pentru
o integritate usoara, in trei siluete: zvelta si supla; lejera si decupata si
drapata si invaluitoare. Lenjeria intima este o tema recurenta, filtrata prin
intimitatea sugerata de un tricou henley, o rochie fluida tip furou si de
lejeritatea croielii.
Colectia
exploreaza legatura dintre puritate si expresivitate, cu croieli precise care
fac loc broderiei si ornamentelor, organzei salbatice si dantelei, iar apoi
revine la constrangerile ferme. Tactilitatea defineste tesaturile, de la lana si
casmirul dense si moi la gabardina ferma si fara finisaj lucios si twill, la pielea
mata si bumbacul periat, pana la voal si satin stralucitor. Paleta urbana a
colectiei este inradacinata in tonurile neutre caracteristice brandului -
negru, granit, cenusiu, caramel, ivoar si portelan - cu accente neasteptate de
rubiniu, zmeura si citron pal.
Spectacolul
intim a avut loc in sediul global al Calvin Klein din New York. Mediul de
prezentare a fost inradacinat in identitatea vizuala a colectiei Calvin Klein,
care imbina mostenirea bogata a brandului si viziunea avangardista. Spatiul a
fost imbracat in mocheta de plus sculptata manual cu noul logo Calvin Klein
Collection, transpunand estetica sa distinctiva intr-o pista fizica.
Despre identitatea vizuala a colectiei Calvin Klein
Odata cu reintroducerea Calvin Klein Collection, brandul stabileste o noua
identitate vizuala dezvoltata in parteneriat cu M/M (Paris). Inradacinata in
istoria lui Calvin Klein, reflecta tensiunea dintre clasic si modern, echilibrand
precizia, retinerea si expresivitatea - o reflectare a etosului designului
Veronicai Leoni.
Noua identitate a fost dezvaluita pentru prima data printr-o imagine dura a
unei etichete, un element de obicei ascuns, dar purtat aproape de piele. Acest
detaliu intim reflecta intentia Veronicai Leoni de a reintroduce dorinta in
centrul esteticii Calvin Klein.
Un sistem tipografic rafinat, extras din mostenirea vizuala a lui Calvin
Klein, logotipul incorporeaza un sans-serif geometric mai usor, rafinandu-si
structura, introducand caldura si optimizand lizibilitatea. Pentru Collection,
a fost dezvoltat un tip de caracter personalizat inspirat de inscriptiile
romane clasice, in special de Columna Traian. Acest nou design distileaza
proportie, permanenta si modernitate, facand ecou mostenirea lui Calvin Klein,
definind in acelasi timp o identitate vizuala distincta.
###
Despre Calvin Klein:
Calvin Klein
este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la nivel
mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la New
York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea
asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera
posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin
Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance –
sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate
zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre
brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a
comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si
internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un
design responsabil, productie premium si
eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa se obtina piese unice si
dimensionale care sa poata fi purtate oricand si sa ramana relevante sezon dupa
sezon. Vanzarile retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de
aproximativ 9 miliarde de dolari in 2023.
Despre SARKK:
SARKK a fost
fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania,
Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1
iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein
in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea
companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri
sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine
Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu
o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi
stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din
industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti
consumatori.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu