Calvin Klein prezinta Colectia de Toamna 2025 prin show-ul de debut al Veronicai Leoni


Calvin Klein

 


Calvin Klein revine la New York Fashion Week cu o colectie ce face parte din ADN-ului brandului si care evidentiaza minimalismul monumental

 

New York, 7 Februarie 2025 - Calvin Klein a prezentat defilarea pentru colectia de toamna 2025. Acest moment marcheaza revenirea Calvin Klein la New York Fashion Week si debutul Veronicai Leoni pentru brand, cel mai recent dintr-o serie de pasi strategici pentru a consolida Calvin Klein ca unul dintre cele mai dorite branduri de lifestyle din lume.


Calvin Klein


Colectia Calvin Klein este expresia de varf a brandului, conectand spiritul fondator, etosul si caracterul brandului la prezent. O oda adusa minimalismului monumental, colectia de toamna Calvin Klein este construita pe ideea de haine pentru viata, inspirate din frumusetea americana.

 

Calvin Klein


 „Ca designer, am fost intotdeauna profund inspirata de Calvin Klein, iar sansa de a scrie acest capitol urmator pentru brand este o oportunitate unica”, a declarat Veronica Leoni, Director Creativ pentru Calvin Klein Collection.Scopul meu este sa definesc o expresie de baza si definitorie a minimalismului monumental si a puritatii prin forma si artizanat, aducand viziunea originala si abordarea distinctiva a domnului Klein in zilele noastre.

 

Calvin Klein


Colectia se concentreaza pe elementele de baza ale garderobei care creeaza dependenta si care imbina indrazneala minimalismului cu puterea expresiei de sine: haina, trenciul, paltonul, pelerina, costumul, bluza de matase, camasa, pantalonii cu cinci buzunare, pantofii cu varf patrat, pantofii cu toc inalt, gentile, ochelarii si sticla parfumului CK One reimaginata. Croiala este definita pentru o integritate usoara, in trei siluete: zvelta si supla; lejera si decupata si drapata si invaluitoare. Lenjeria intima este o tema recurenta, filtrata prin intimitatea sugerata de un tricou henley, o rochie fluida tip furou si de lejeritatea croielii.

 

Colectia exploreaza legatura dintre puritate si expresivitate, cu croieli precise care fac loc broderiei si ornamentelor, organzei salbatice si dantelei, iar apoi revine la constrangerile ferme. Tactilitatea defineste tesaturile, de la lana si casmirul dense si moi la gabardina ferma si fara finisaj lucios si twill, la pielea mata si bumbacul periat, pana la voal si satin stralucitor. Paleta urbana a colectiei este inradacinata in tonurile neutre caracteristice brandului - negru, granit, cenusiu, caramel, ivoar si portelan - cu accente neasteptate de rubiniu, zmeura si citron pal.

 

Spectacolul intim a avut loc in sediul global al Calvin Klein din New York. Mediul de prezentare a fost inradacinat in identitatea vizuala a colectiei Calvin Klein, care imbina mostenirea bogata a brandului si viziunea avangardista. Spatiul a fost imbracat in mocheta de plus sculptata manual cu noul logo Calvin Klein Collection, transpunand estetica sa distinctiva intr-o pista fizica.

 

Despre identitatea vizuala a colectiei Calvin Klein

 

Odata cu reintroducerea Calvin Klein Collection, brandul stabileste o noua identitate vizuala dezvoltata in parteneriat cu M/M (Paris). Inradacinata in istoria lui Calvin Klein, reflecta tensiunea dintre clasic si modern, echilibrand precizia, retinerea si expresivitatea - o reflectare a etosului designului Veronicai Leoni.

 

Calvin Klein


Noua identitate a fost dezvaluita pentru prima data printr-o imagine dura a unei etichete, un element de obicei ascuns, dar purtat aproape de piele. Acest detaliu intim reflecta intentia Veronicai Leoni de a reintroduce dorinta in centrul esteticii Calvin Klein.

 

Un sistem tipografic rafinat, extras din mostenirea vizuala a lui Calvin Klein, logotipul incorporeaza un sans-serif geometric mai usor, rafinandu-si structura, introducand caldura si optimizand lizibilitatea. Pentru Collection, a fost dezvoltat un tip de caracter personalizat inspirat de inscriptiile romane clasice, in special de Columna Traian. Acest nou design distileaza proportie, permanenta si modernitate, facand ecou mostenirea lui Calvin Klein, definind in acelasi timp o identitate vizuala distincta.

 

 

 

 

 

###

 

Despre Calvin Klein:

 

Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un design responsabil, productie premium  si eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2023.

 

Despre SARKK:

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.                         

 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu