Un sondaj global Avon, realizat cu peste 3000 de consumatoare, a arătat că pigmentul este cel mai important criteriu în alegerea unui ruj. Răspunzând acestei cerințe, Avon a creat colecția de rujuri emblematice Ultra, cea mai bine vândută gamă din portofoliu, îmbunătățită acum cu tehnologia inovatoare Ultra Colour HD.
Această formulă avansată oferă cu 25% mai mult pigment,
garantând o culoare intensă și vibrantă dintr-o singură aplicare. Studiile de
consumator realizate în Marea Britanie atestă că 7 din 10 utilizatori consideră
noul ruj Ultra este cel mai pigmentat pe care l-au încercat vreodată.
Rujurile sunt create pentru a se potrivi tuturor tonurilor de piele și sunt
disponibile în trei finish-uri diferite: Mat, Cremos și Strălucitor.
„Prin colecția Ultra Lipstick, ne-am propus să
oferim femeilor o combinație ideală între intensitatea culorii, hidratare și
confort de lungă durată. Tehnologia dezvoltată pentru această colecție, Ultra
Colour HD, răspunde unei nevoi identificate în rândul consumatoarelor
noastre, care își doresc ca nuanța de pe ruj să fie și culoarea pe care o
poartă pe buze. Noua colecție Ultra redefinește intensitatea culorilor, sub
sloganul „Culori care prind viață”, a declarat Cristina Avram,
Head of Marketing AVON Romania.
Lansarea colecției Ultra plasează în centrul atenției
prietenia feminină, un simbol al puterii și solidarității, reflectată prin
melodia „Easy”,
compusă și interpretată de artista Irina Rimes, ambasadoarea Avon pe segmentul
de machiaj. Acest single devine coloana sonoră a noii colecții, amplificând
mesajul și emoția acesteia. Clipul campaniei este o adevărată explozie de
sentimente și dinamism, integrând perfect tonurile vibrante și pline de viață
ale rujurilor Ultra Lipstick. Melodia nu doar că celebrează legăturile profunde
dintre femei, ci le oferă și o doză de încredere, fiind o sursă de inspirație
care transmite un mesaj optimist, plin de culoare și energie.
„Culorile nu sunt doar simple tonuri aplicate pe buze, ele
sunt emoții care prind viață, povești care vorbesc despre cine suntem cu
adevărat. Colecția Ultra Lipstick nu este doar un produs de machiaj, ci o
invitație la autenticitate și curaj. Am colaborat la această campanie întrucât
consider că frumusețea adevărată vine din puterea de a te exprima liber, fără
teamă, și din bucuria de a celebra cine ești. Ultra Lipstick este mai mult
decât un ruj – este o declarație a frumuseții și a încrederii pe care fiecare
femeie o poate avea în ea însăși”, a declarat Irina Rimes,
artist și ambasador de brand Avon
Noile rujuri Ultra, îmbogățite cu ulei de avocado, jojoba,
vitamina E și protecție solară (SPF 15, 30 sau 50), oferă hidratare, confort și
rezistență îndelungată, în 50 de culori vibrante și trei finish-uri –
strălucitor, mat și cremos. Ambalajul este reciclabil, ușor și conține mai
puțin plastic, pentru un impact mai mic asupra mediului.
Colecția Ultra este completată și de 10 creioane pentru conturul
buzelor, precum și 4 palete de farduri versatile, potrivite pentru orice moment
al zilei. Produsele sunt disponibile la Concept Store-ul Avon Space de pe Bd.
Aviatorilor 8A, București, în magazinele de franciză și online, pe www.avon.ro.
Rujul are un preț special de lansare de 19,99 RON.
Despre AVON
AVON este prezent de peste 25 de ani pe piața din România, timp în
care și-a menținut o poziție de top în preferințele consumatorilor, reușind în
același timp să pună bazele uneia dintre cele mai mari comunități de femei.
Compania este preocupată nu numai să aducă frumusețe și independenţă femeilor,
dar și să le îmbunătățească viața, promovând respectul pe care societatea îl
datorează rolului lor în dezvoltarea socială și militând continuu pentru
sănătatea și standardul lor de viață.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu