Anul acesta, Pandora revine cu un îndemn puternic: BE LOVE. Pornind de la convingerea că iubirea, atunci când este exprimată, are un impact profund și transformator, noul capitol al campaniei de brand Pandora explorează această forță prin poveștile unor personalități emblematice – artiști, modele și trendsetteri care își împărtășesc amintirile și experiențele despre iubire și felul în care aceasta le-a schimbat viața. Având în prim-plan cele mai recunoscute piese Pandora, campania celebrează bijuteria ca un simbol al iubirii și al puterii de a spune povești.
Iubirea înseamnă
ceva diferit pentru fiecare dintre noi. Pentru Winona Ryder, una dintre
figurile emblematice ale noii campanii BE LOVE, iubirea înseamnă
compasiune și disponibilitate emoțională. „Înseamnă să asculți cu adevărat”,
spune ea. „Să încerci să fii cât mai înțelegător.” „A vedea lucrurile
dintr-o altă perspectivă – asta reprezintă iubirea pentru mine”, adaugă
Ryder. „Este o modalitate profundă de a trăi iubirea.”
Colecția BE
LOVE 2025 reunește bijuterii atent realizate, expresii purtabile ale
iubirii. Pandantivul BE LOVE în formă de inimă, disponibil în argint
925, poate fi personalizat cu gravuri – date, inițiale, simboluri sau desene
speciale. Inelul ESSENCE, cu un design organic în formă de inimă,
realizat din argint 925 și placat cu aur de 14k, reinterpretează într-o manieră
modernă și minimalistă simbolul clasic al iubirii. Talismanul UNICEF, cu
o piatră albastră strălucitoare în centrul unei inimi, reflectă angajamentul
Pandora pentru un viitor mai bun. Prin parteneriatul său cu UNICEF, Pandora
susține tinerii din întreaga lume, în special fetele, oferindu-le oportunități
de educație și dezvoltare și inspirând și pe alții să contribuie la această
misiune.
Noua campanie BE
LOVE reunește o distribuție impresionantă de ambasadori ai brandului,
incluzând actrița Winona Ryder, supermodelul Iman, dar și modele
de renume internațional precum Vittoria Ceretti, Mica Arganaraz, Karen
Elson, He Cong, Elisabetta Dessy și Ugbad Abdi, printre altele. Campania
este realizată de unii dintre cei mai apreciați creatori de imagine din
industrie, precum Fabien Baron și Craig McDean, cu fotografii de produs
semnate de Raymond Meir. Împreună, aceștia conturează esența BE LOVE,
o celebrare a iubirii în toate formele sale, indiferent de ocazie, relație sau
moment.
În noile
capitole din 2025, BE LOVE continuă să aprofundeze și să întărească
legăturile pe care le prețuim – fie că este vorba despre bijuterii delicate
oferite în dar, colaborări caritabile sau diamante cultivate în laborator,
fiecare element al campaniei subliniază puterea și frumusețea iubirii. BE
LOVE este o odă adusă iubirii în toate formele sale – un omagiu adus
feminității, prieteniei între femei și conexiunilor profunde pe care le avem cu
noi înșine și cu cei din jur.
Despre Pandora
Pandora este cel mai mare brand de bijuterii din
lume. Realizate manual din materiale de înaltă calitate, bijuteriile Pandora
oferă posibilități infinite de personalizare, permițând fiecărei persoane să
își exprime stilul unic. De la începuturile sale ca un mic magazin de bijuterii
în Copenhaga, Danemarca, acum peste 40 de ani, Pandora s-a extins și este
prezentă astăzi în peste 100 de țări. Angajamentul Pandora față de
sustenabilitate se reflectă în utilizarea exclusivă a argintului și aurului
reciclat în procesul de creație, precum și în obiectivul companiei de a
reduce la jumătate emisiile de gaze cu efect de seră pe întregul lanț valoric
până în 2030.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu