Supermarketul online Sezamo introduce începând de astăzi colectarea ambalajelor cu garanție. Clienții vor returna ambalajele cu garanție și vor primi imediat contravaloarea acestora în contul Sezamo, sub formă de credite.
În plus, în perioada 10 - 23 februarie, Sezamo lansează
campania „Ambalaje
returnate cu efecte imediate”, prin care clienții vor primi
dublul valorii fiecărui ambalaj cu garanție returnat, adică 1 leu pentru
fiecare ambalaj returnat.
„Prin integrarea reciclării în serviciul nostru de
livrare, eliminăm un drum suplimentar pentru clienți, economisind timp și
reducând amprenta lor de carbon. În loc să stea la coadă pentru a returna
sticlele, clienții se pot bucura de timpul liber. Ambalajele sunt ridicate
direct din fața ușii, fără griji legate de scanare sau erori ale automatelor.
Procedura este foarte simplă, iar clienții primesc instant creditele în contul
lor”, a declarat Aneta Cotoi, Head of Customer Care Sezamo.
Cum
funcționează mecanismul de colectare
Clienții care plasează începând de astăzi o comandă la
Sezamo vor primi gratuit o rolă de 10 saci speciali pentru
ambalajele SGR. La următoarea comandă, clienții vor strânge în sac ambalajele
cu garanție complet golite, curate, nedeformate și cu eticheta intactă. După
sigilarea sacului, acesta se predă curierului, iar punctele intră pe loc,
automat, în contul Sezamo și sunt valabile un an din momentul primirii.
Curierul va ridica doar un sac cu ambalajele SGR per livrare.
Odată ajunse în depozit, ambalajele sunt introduse în
sistemul automat de preluare, unde sunt numărate, sortate și pregătite de
reciclare.
După consumarea celor 10 saci primiți gratuit de către
clienți, aceștia vor putea achiziționa sacii
pentru colectare de pe site-ul Sezamo sau direct din aplicație.
Sezamo este un real one-stop-shop, o comandă la
supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie,
măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse
pentru diete speciale.
Supermarketul online oferă o selecție de peste 15.000
de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni,
alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip
supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din
depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care
include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată,
ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor
de energie.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu