Tommy Hilfiger se bazează pe parteneriatul său cu superstarurile globale Stray Kids, anunțându-i drept imaginea campaniei de primăvară 2025. Grupul K-Pop prezintă o viziune nouă a stilului preppy într-o serie de portrete care evidențiază individualitatea neînfricată a fiecărui membru și puterea incontestabilă pe care o împărtășesc împreună.
„Fiecare
campanie cu TOMMY HILFIGER se simte natural,” au transmis cei de la Stray
Kids. „Ce iubim la acest parteneriat este faptul că Tommy ne provoacă să
fim noi înșine prin energia noastră, stilul nostru și
prin felul în care ne
conectăm ca grup. Ședința
foto s-a desfășurat ușor
și natural, ca și cum am pășit într-un spațiu
care ne reflectă
cu adevărat. Abia așteptăm ca fanii noștri
să ne vadă în această
ipostază, purtând aceste piese clasice și
cool în still preppy.”
„Primăvara lui 2025 este
momentul nostru de a revigora și celebra creativitatea
familiei noastre globale Tommy”, a declarat Tommy Hilfiger. „Stray
Kids au devenit unul dintre cele dinamice grupuri prin ambiția lor neobosită și prin
viziunea unică. Prin
această campanie, ne dorim să le oferim libertatea de a se exprima liber, în
stilul lor authentic. Este o celebrare a optimismului tinerilor și a puterii de a visa, prin prisma culorilor roșu, alb și albastru.”
O celebrare a iubirii de o viață a lui Tommy
Hilfiger pentru stilul
de viață nautic, colecția de primăvară
2025 îmbină stilul preppy classic cu elemente maritime îndrăznețe. Influențele navigației apar în dungi
Breton și Ithaca pe cămășile tradiționale, în timp ce un
bomber universitar emblematic este decorat cu logo cu șnur. Blazerele ușoare din in și tricourile
polo vibrante captează spiritul vieții pe malul
apei, iar imprimeurile
cu lanțuri și steaguri
adaugă o notă jucăușă siluetelor
rafinate. Este New American Prep - unde moștenirea Ivy
League întâlnește stilul
maritim simplu.
Formația de K-pop Stray
Kids își continuă ascensiunea
fulminantă cu lansarea
pieselor ATE și HOP, cele mai recente adăugiri la
discografia lor de top. În turneul lor mondial, dominATE, vor vizita
locații din America Latină, America de Nord și Europa,
consolidând și mai mult celebritatea
lor internațională. Membri de lungă durată ai familiei
Tommy, Stray Kids au fost anterior imaginea campaniilor TOMMY HILFIGER Fall
2023, Spring 2024 și Fall 2024, aducându-și energia neînfricată și stilul îndrăzneț cu fiecare
colaborare.
Colecția de Primăvară 2025 este disponibilă
pe tommy.com și în magazinele
TOMMY HILFIGER din România în București Mall - Vitan, Băneasa Shopping
City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj - Napoca, City
Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Mall Craiova.
Prietenii și fanii brandului sunt invitați să se alăture conversației în social media utilizând #TommyHilfiger, @TommyHilfiger și @RealStrayKids.
# # #
Despre SARKK
SARKK a fost
fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania,
Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie
2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru
Calvin Klein în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia
de Nord.
Extinderea
companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor branduri sunt
disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine
Outlet, o largă rețea de clienți angro,
precum și pe
tommy.com.
Vizând mereu
o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile
CSR, SARKK, cu pași stabili și
încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din
industrie și se extinde
captivând chiar și pe cei mai exigenți
consumatori.
Despre TOMMY
HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul
dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursă de
admirație și inspirație pentru
consumatori din 1985. Brandul creează un stil emblematic, care prinde viață la intersecția dintre
clasic și nou, creat
împreună cu oameni care modelează cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebrează esența stilului american clasic cu o
notă modernă. TOMMY HILFIGER oferă
consumatorilor din întreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER și TOMMY JEANS, cu o gamă largă de colecții, inclusiv îmbrăcăminte sport,
denim, accesorii și încălțăminte pentru
bărbați, femei și copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de
neclintit față de
sustenabilitate și incluziune.
Vânzările
globale de retail ale produselor TOMMY
HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari în 2023, iar brandul este susținut
de peste 16.000 de angajați la nivel mondial — fiind prezent în 100 de țări și în peste 2.000 de magazine de
retail, inclusiv în cel
mai mare magazin global emblematic la tommy.com.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu