Bergenbier S.A. aduce spiritul Madridului in portofoliul premium

 




Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company isi completeaza portofoliul premium cu o bere in stil mediteranean, care invita consumatorii sa descopere stilul de viata madrilen, El alma de Madrid, asa cum spune si sloganul. Madrí Excepcional este un lager urban, cu o abordare fusion pe piata berii, un mix echilibrat intre elementele traditionale si cele noi.

„Lansarea Madrí Excepcional este un pas important pentru Bergenbier S.A. si vine intr-un moment de inflexiune pentru segmentul premium, unde vedem o tranzitie tot mai evidenta a consumatorilor spre beri premium accesibile. Romania este una dintre pietele dinamice ale Europei Centrale si de Est, iar noi suntem unul dintre cei mai activi producatori de bere din Romania, in materie de lansari. Madrí Excepcional este un pas important in cresterea categoriei, noul brand fiind un lager modern si urban, ce rupe tiparele traditionale din segment. In plus, pentru partenerii nostri, noua marca ofera o oportunitate exceptionala de crestere si am incredere ca va fi primita cu mare entuziasm atat de consumatori, cat si de clienti”, a punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.

Identitatea vizuala Madrí Excepcional este strans legata de Madrid – culoarea rosie, reprezentativa pentru steagul Spaniei, precum si figura Chulapo de pe eticheta, ce reflecta o grupare din Madridul secolului al XIX-lea, caracterizata printr-un stil vestimentar sofisticat, o atitudine indrazneata si un mod de gandire inovator.




„Suntem bucurosi sa ne completam portofoliul cu o bere atat de diferita si plina de personalitate, asa cum este Madrí Excepcional. Prin toate executiile brandului vom invita consumatorii sa traiasca in adevaratul stil spaniol, pentru ca Madrí incapsuleaza spiritul inovator si se adreseaza consumatorilor care vor sa iasa din tiparele berilor premium de pe piata. Vom avea o comunicare integrata, campanii neconventionale, vom fi prezenti la cele mai importante evenimente urbane din Romania, unde promitem ca experientele vor fi exceptionale! ”, a completat Victor Teiosanu, Marketing Director Bergenbier S.A.

Madrí Excepcional a fost lansata in Regatul Unit in 2020, unde a cunoscut un succes urias, devenind in 2023 al doilea cel mai vandut brand de lager draught (la draft) in segmentul de beri internationale ca volum de vanzari. La scurt timp dupa aparitia sa pe

 

 

 

piata, marca a castigat doua premii prestigioase: aur la International Beer Challenge (IBC) in 2021 si argint la World Beer Awards in acelasi an.

In Romania, Madrí Excepcional este disponibila pe piata in sticla de 330 ml, sticla de 500 ml, doza de aluminiu de 500 ml, draft in locatiile partenere, precum si in pachete promo de 5+1.

Despre Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si o retea performanta de distributie nationala. Bergenbier S.A. acorda o atentie sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pietei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Caraiman, Madrí Excepcional, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner. De asemenea, compania are in portofoliu si variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois si Staropramen.


 

 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu