Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company isi completeaza portofoliul premium cu o bere in stil mediteranean, care invita consumatorii sa descopere stilul de viata madrilen, El alma de Madrid, asa cum spune si sloganul. Madrà Excepcional este un lager urban, cu o abordare fusion pe piata berii, un mix echilibrat intre elementele traditionale si cele noi.
„Lansarea Madrà Excepcional este
un pas important pentru Bergenbier S.A. si vine intr-un moment de inflexiune
pentru segmentul premium, unde vedem o tranzitie tot mai evidenta a
consumatorilor spre beri premium accesibile. Romania este una dintre pietele dinamice
ale Europei Centrale si de Est, iar noi suntem unul dintre cei mai activi
producatori de bere din Romania, in materie de lansari. Madrà Excepcional este
un pas important in cresterea categoriei, noul brand fiind un lager modern si
urban, ce rupe tiparele traditionale din segment. In plus, pentru partenerii nostri,
noua marca ofera o oportunitate exceptionala de crestere si am incredere ca va
fi primita cu mare entuziasm atat de consumatori, cat si de clienti”, a
punctat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A.
Identitatea vizuala MadrÃ
Excepcional este strans legata de Madrid – culoarea rosie, reprezentativa
pentru steagul Spaniei, precum si figura Chulapo de pe eticheta, ce reflecta o
grupare din Madridul secolului al XIX-lea, caracterizata printr-un stil
vestimentar sofisticat, o atitudine indrazneata si un mod de gandire inovator.
„Suntem bucurosi sa ne completam portofoliul
cu o bere atat de diferita si plina de personalitate, asa cum este MadrÃ
Excepcional. Prin toate executiile brandului vom invita consumatorii sa traiasca
in adevaratul stil spaniol, pentru ca Madrà incapsuleaza spiritul
inovator si se adreseaza consumatorilor care vor sa iasa din tiparele berilor
premium de pe piata. Vom avea o comunicare integrata, campanii neconventionale,
vom fi prezenti la cele mai importante evenimente urbane din Romania, unde promitem
ca experientele vor fi exceptionale! ”, a completat Victor Teiosanu,
Marketing Director Bergenbier S.A.
Madrà Excepcional a fost lansata in
Regatul Unit in 2020, unde a cunoscut un succes urias, devenind in 2023 al
doilea cel mai vandut brand de lager draught (la draft) in segmentul de beri
internationale ca volum de vanzari. La scurt timp dupa aparitia sa pe
piata, marca a castigat doua
premii prestigioase: aur la International Beer Challenge (IBC) in 2021 si
argint la World Beer Awards in acelasi an.
In Romania, Madrà Excepcional este
disponibila pe piata in sticla de 330 ml, sticla de 500 ml, doza de aluminiu de
500 ml, draft in locatiile partenere, precum si in pachete promo de 5+1.
Despre
Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors
Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost
fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier,
a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei
companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si
o retea performanta de distributie nationala. Bergenbier S.A. acorda o atentie
sporita impactului pe care il are in comunitate si asupra mediului. Portofoliul
companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pietei. Pe langa berile
produse la Ploiesti – Bergenbier, Caraiman, Madrà Excepcional, Fresh,
Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu –
compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze
Staropramen Dark, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana
Miller Genuine Draft, cea mai iubita bere mexicana, Corona, precum si berea alba
germana nefiltrata Frazinskaner. De asemenea, compania are in portofoliu si
variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois si Staropramen.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu