Calvin Klein anunta campania cu Lily Collins

 






In campania regizata si fotografiata de Charlotte Wales, Lily intruchipeaza rafinamentul pur si eleganta fara efort in croieli perfecte pentru acest sezon. O serie de videoclipuri sociale dinamice cu Lily celebreaza intersectia dintre stil si divertisment, subliniind distractia si emotia de a gasi tinuta perfecta.  Imbracata in cele mai noi articole vestimentare, increderea lui Lily straluceste in timp ce imbratiseaza o lume in care moda si cultura pop se intrepatrund, emanand un aer lejer si relaxat.

 

Pentru primavara anului 2025, imbracamintea pentru femei Calvin Klein reflecta minimalismul in culori concepute pentru imbracamintea de la zi la noapte, facand o declaratie indrazneata cu stil rafinat si atitudine senzuala.

 




Noile articole vestimentare acorda prioritate formei, cu vesta Tech Textured si blazerul care evoca stilul chic, urban. Imbracamintea clasica este modernizata cu o senzualitate subtila in rochiile Viscose Ribbed Maxi Dress si Crepe Printed Slip Dress , dar si in fusta din satin Matte Satin Midi Skirt sau in camasa Jacquard Stripe Popover Shirt.  Denimul atemporal intra, de asemenea, in joc cu noile stiluri de la Calvin Klein, inclusiv jacheta 90s Trucker Jacket si blugii 90s Straight Jean realizate din Denim Cone premium. In toate stilurile, tesaturile sofisticate precum matasea fluida si satinul juxtapun lana si pielea structurate, revitalizand aceste elemente de baza ale garderobei cu o nota rafinata.

 

Campania s-a lansat pe 4 martie 2025, iar continutul cu Lily Collins poate fi vazut pe canalele @calvinklein pe parcursul intregii saptamani.

 

                                                                            ###

 

 

Despre Calvin Klein:
Calvin Klein este unul dintre cele mai importante brand-uri de lifestyle & moda la nivel mondial, cu o istorie de idealuri indraznete, nonconformiste. Fondata la New York in 1968, estetica minimalista si senzuala a marcii determina abordarea asupra design-ului si comunicarii produselor, creand o panza care ofera posibilitatea exprimarii de sine fara limite. Marcile Calvin Klein – CK Calvin Klein, Calvin Klein Jeans, Calvin Klein Underwear si Calvin Klein Performance – sunt conectate prin intentia si scopul de a eleva produsele essentials purtate zilnic la statutul de produse emblematice la nivel global. Fiecare dintre brand-uri are o identitate si o pozitie distincta, oferind oportunitatea de a comercializa o gama de produse universal atractive pentru consumatorii locali si internationali, care au o varietate de nevoi. Produsele sunt sustinute de un design responsabil, productie premium  si eliminarea tuturor detaliilor inutile. Dorinta este sa se obtina piese unice si dimensionale care sa poata fi purtate oricand si sa ramana relevante sezon dupa sezon. Vanzarile retail globale ale produselor Calvin Klein au fost de aproximativ 9 miliarde de dolari in 2023.

 

Despre SARKK:
SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com
Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori
.                       

 

 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu