Lantmännen Unibake, unul dintre cei mai mari producători de panificație din Europa, își extinde prezența în România prin lansarea brandului Natur`A. Noua gamă de produse, bazată pe ingrediente naturale, cu maia, fără E-uri, fără conservanți sau aditivi, este disponibilă în toate magazinele hipermarketurile Carrefour începând cu data de 20 februarie, precum și într-o selecție de magazine tip supermarket atât pe rafturile principale, cât și în standuri speciale dedicate.
O pâine autentică,
fără compromisuri
Natur`A îmbină tradiția cu
inovația pentru a oferi o pâine autentică, cu un gust complex și o textură
echilibrată. Produsele sunt realizate într-o linie de producție de ultimă generație, care permite replicarea
procesului tradițional de fabricare a pâinii la cele mai înalte standarde de
siguranță alimentară, asigurând în același timp protecția angajaților. Printre
sortimentele disponibile se numără ciabatta rustică cu maia, pâinea cu făinuri
integrale, chiflele cu cartofi și pâinea cu măsline Kalamata, fiecare fiind
coaptă pe vatră de piatră pentru o crustă crocantă și un miez pufos.
Noua sortimentație de pâine
respectă principiile unei alimentații
echilibrate și sănătoase, conținând doar ingrediente naturale, de origine locală (în măsura în care sunt disponibile), obținute prin practici sustenabile. Pâinile Natur`A
reprezintă o bună sursă de fibre și
cereale integrale, fermentate natural cu maia și îmbogățite cu ingrediente
atent alese, precum semințe sau legume.
Activări de shopper pentru lansare
Pentru a marca această lansare,
Natur`A și Carrefour au organizat activări
de shopper în magazinele din București. Consumatorii au avut ocazia să
deguste pâinea, să descopere procesul de coacere tradițional și să participe la
activități interactive cu premii.
"Ne dorim ca fiecare consumator să înțeleagă diferența dintre o
pâine obișnuită și una coaptă pe vatră din piatră. Prin aceste activări, oferim
o experiență directă cu produsele noastre, menită să educe și să inspire
obiceiuri alimentare mai sănătoase," a declarat Viorel Ognean,
Director General, Lantmannen Unibake.
In continuare, clienții Carrefour
au ocazia de a degusta diferite sortimente din gama Natur`A în raionul Brutărie, și pot beneficia de promoții săptămânale atractive.
"Ne dorim să aducem pe rafturile magazinelor noastre produse cu
ingrediente naturale, de cea mai bună calitate. Gama de produse Natur`A
răspunde întocmai acestei viziuni și ne bucurăm că le putem oferi clienților
noștri varietăți de pâine autentică, din maia, cu beneficii atât pentru
sănătate, cât și gust. În acest fel, ne reafirmăm angajamentul de a susține un
stil de viață echilibrat și de a pune la dispoziție produse care respectă atât
tradiția, cât și cerințele consumatorilor moderni”, declară Radu Gherman,
Director de Achiziții Produse Ultra-Fresh, Carrefour România.
Investiție de 100 de milioane de euro și extindere națională
Lansarea Natur`A în Carrefour
face parte dintr-o investiție de 100 de
milioane de euro, destinată extinderii
capacității de producție și creșterii accesului consumatorilor la produse
de panificație de înaltă calitate. Această investiție a permis construirea unei
noi brutării în Pantelimon,
adiacente celei existente pentru chifle de hamburgeri, devenită funcțională la
începutul anului 2024. Noua unitate poate acomoda trei linii de producție și permite atât deservirea pieței locale,
cât și a altor țări din regiune.
Estimările arată că până la
sfârșitul anului 2025, Natur`A va avea aproximativ 280 de angajați. Întregul proiect de investiție presupune crearea a
peste 300 de noi locuri de muncă pe
lângă echipa inițială de 130 de oameni
din cadrul Lantmännen Unibake România.
"Această investiție reflectă angajamentul nostru de a transforma
industria panificației prin produse de înaltă calitate, păstrând tradiția
coacerii pe vatră și folosind ingrediente curate," a adăugat Viorel
Ognean, Director General, Lantmannen Unibake.
***
Despre Lantmännen Unibake
Lantmännen Unibake este unul dintre cele mai mari
grupuri de panificație din Europa, comercializând produse proaspete și
congelate în peste 60 de țări.
Grupul are peste 6.000 de angajați
și operează 30 de brutării în 13 țări, ducând mai departe o tradiție
de peste 250 de ani în producția de
pâine de calitate.
Despre Carrefour
Carrefour România le oferă clienților săi un univers de
posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România,
Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației
mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de
online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea
Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA,
Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în
top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top
certificat (2023, 2024) pentru peste
17.000 de angajați.
Compania susține comunitățile în care activează prin programe
și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate:
Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză
Românească sau Plata cu PET. Platforma Act For Good transformă cumpărăturile
într-o experiență personalizată cu impact social. Fiecare sesiune de shopping
le poate aduce utilizatorilor puncte de loialitate, prin care pot face fapte
bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin trei entități
juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din
noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
Produsele Natur`A sunt
deja disponibile în hipermarketurile Carrefour și vor fi distribuite la nivel
național până la sfârșitul lunii februarie. Pentru mai multe detalii, accesați pagina dedicată Natur`A sau urmăriți comunicările
Carrefour.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu