Nestlé lansează noua gamă de tablete de ciocolată KitKat – un nou mod delicios de a lua pauză
Nestlé lansează în România noua gamă de tablete de ciocolată KitKat ce promite să transforme fiecare moment într-o experiență de neuitat. Noua gamă vine cu un concept inovator, care îmbină esența KitKat cu noi texturi și arome, într-un format ideal pentru momentele de răsfăț zilnic. Cu vânzări anuale consolidate în valoare de 7,93 miliarde de euro, tabletele sunt al doilea cel mai popular format de ciocolată pe piața europeană, după o creștere cu peste 1,48 miliarde de euro în ultimii doi ani.
Tabletele reprezintă în România cel mai
important segment din categoria de dulciuri/confectionery (ciocolată și
napolitane), ca și valoare, cu un share de 29% în 2024, în creștere 1.2pp față
de 2023, conform datelor NIQ, care atestă tendința pozitivă în valoare din
ultimii ani.
Renumit pentru promisiunea de a le oferi
consumatorilor o pauză oricând în timpul zilei, brandul KitKat se extinde acum în
tablete de ciocolată acoperind și mai multe ocazii, cum ar fi acele momente de
relaxare acasă, după serviciu sau în weekend. Noile tablete sunt un răsfăț de
gust și savoare ce vor aduce entuziasm și noutate în gama de tablete.
”KitKat redefinește pauza! Cu noile tablete
cu ciocolată cu aspect marmorat, arome și creme incitante și napolitană crocantă,
nu doar că răsfață simțurile ci încântă și privirea, KitKat creând o experiență
senzorială complexă. KitKat duce promisiunea de “Have a Break” și mai departe.
Batoanele sunt produse de impuls, destinate pauzelor din timpul zilei. Tabletele
sunt ideale pentru momentele când ajungi acasă, lași grijile de peste zi la ușă
și te bucuri de o clipă de răsfăț singur sau alături de cei dragi. Prin
inițiativa KitKat „Breaks for Good”, fiecare pauză luată de consumatori susține
activitatea fermierilor de cacao și crește gradul de conștientizare cu privire
la sustenabilitatea culturii de cacao folosită în aceste batoane. În România,
in 2025, ne dorim să oferim peste 17.000.000 pauze (numărul de porții de
dulciuri KitKat estimat să se consume), întărind conexiunea dintre consumatorii
români și fermierii din programul Nestlé”, explică Cristiana Borșaru, Senior Brand Manager KitKat, Nestlé România.
Tabletele de ciocolată KitKat au 99 g, nu
conțin conservanți, coloranți sau arome artificiale, sunt potrivite pentru
vegetarieni și sunt disponibile în următoarele variante:
KitKat Double Chocolate: ciocolată
cu lapte și ciocolată neagră, cremă de cacao și napolitană crocantă.
KitKat Salted Caramel: ciocolată cu lapte cu
aromă de caramel sărat și glazură albă, cremă cu caramel și napolitană
crocantă.
KitKat Hazelnut: ciocolată cu lapte și
ciocolată neagră, cremă de alune de pădure și napolitană crocantă.
KitKat este primul brand global de
ciocolată care utilizează cacao provenită 100% din surse sustenabile,
iar cu noile tablete KitKat ducem mai departe acest angajament. Fiecare produs KitKat
folosește cacao certificată Rainforest Alliance prin Nestlé Cocoa Plan. Mai
mult, pentru a face pauzele tale împreună cu KitKat și mai plăcute, ne-am luat
angajamentul de a merge mai departe în susținerea fermierilor de cacao și a
familiilor lor. Prin inițiativa KitKat „Breaks for Good/ Pauze cu bun si bine”,
fiecare pauză luată de consumatori susține activitatea fermierilor de cacao și
crește gradul de conștientizare cu privire la sustenabilitatea culturii de
cacao folosită în batoanele KitKat.
În plus, noile tablete KitKat folosesc
ambalaje din plastic reciclat în conformitate cu International Sustainability
and Carbon Certification.
Programul
Nestlé de accelerare a veniturilor a sprijinit până acum peste 10.000 de
familii din Coasta de Fildeș și se extinde în Ghana în acest an pentru a
include un total de 30.000 de familii. Până în 2030, programul își propune să
ajungă la aproximativ 160.000 de familii de cultivatori de cacao din lanțul
global de aprovizionare cu cacao al Nestlé, pentru a crea un impact la scară.
Despre
Nestlé
Grupul
Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din
portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat ,
Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat
și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 4 ani
compania a plantat 110.000 de copaci, care vor contribui la atingerea
obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Inițiativele globale Nestlé:
În
2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea
atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire
a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se
numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea
inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management
sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își
menține poziția de lider global în industria de
alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile
consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei
mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se
pe politicile, practicile și performanțele lor
legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé
este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate,
precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale
obezității și subnutriției.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu