București, 13 martie 2025. Supermarketul online Sezamo anunță lansarea Moddia PureCycle, o nouă sublinie sub marca sa privată Moddia. Această colecție ecologică include șervețele, prosoape de bucătărie și hârtie igienică realizate din fibre reciclate de carton și pungi de hârtie pentru cumpărături. Abordarea inovatoare nu numai că reduce deșeurile, ci și stabilește un nou standard pentru articolele esențiale de uz casnic ecologice.
Gama Moddia PureCycle are culoarea maro naturală,
nealbită, o dovadă a absenței substanțelor chimice dure. De la colectare la
transformare, fiecare pas este conceput pentru a minimiza impactul asupra
mediului: pungile și cutiile de hârtie uzate sunt prelucrate într-o fabrică
specializată, unde sunt transformate în produse din hârtie moale și durabilă,
fără utilizarea inutilă a agenților de înălbire.
„Sustenabilitatea este unul dintre pilonii noștri de
bază. Tot ceea ce facem este ghidat de o întrebare simplă: există o modalitate
mai sustenabilă de a face asta? Cu Moddia PureCycle, demonstrăm că produsele
eco-friendly de înaltă calitate pot fi și accesibile. Este vorba despre a face
alegeri responsabile accesibile tuturor”, a declarat Michael Kaiser,
director comercial Sezamo.
Reciclare inovatoare pentru impactul de zi cu zi
Linia Moddia PureCycle include hârtie igienică și
prosoape de bucătărie fabricate din fibre reciclate din cartoane și saci de
hârtie, ambalate în plastic reciclat în proporție de 60%, în timp ce
șervețelele sunt ambalate în cutii fabricate din material 100% reciclat – toate
oferind produse moi, nealbite, care sunt blânde atât cu pielea, cât și cu
planeta.
Spre deosebire de produsele de hârtie convenționale, care
trec adesea printr-un proces intensiv de albire și tratamente chimice, culoarea
naturală maro a Moddia PureCycle reflectă angajamentul de a reduce utilizarea
substanțelor chimice. Materialele reciclate sunt procesate în hârtie care își
păstrează delicatețea la atingere și rezistența naturală, demonstrând că
eco-friendly nu trebuie să însemne calitate inferioară.
Un Nou Standard pentru Mărcile Private
Decizia Sezamo de a-și extinde oferta de mărci private
face parte dintr-o strategie mai largă de a livra produse de înaltă calitate la
prețuri reduse. Portofoliul companiei include deja peste 350 de produse sub
mărci private precum Miil, Dacello, Ubomi, Pappudia, Yutto, Kitchin, Pauu și cele
cu focus pe copii - Lambini și Moddia Baby. Cu Moddia PureCycle, Sezamo face un
pas înainte în demonstrarea faptului că sustenabilitatea poate merge mână în
mână cu accesibilitatea.
Regândirea deșeurilor în retail
Abordarea Sezamo provoacă ciclul de viață tradițional al
produselor din hârtie, transformând ceea ce în mod obișnuit ar fi deșeuri în
alternative valoroase și eco-friendly. Această inițiativă reflectă o cerere tot
mai mare din partea consumatorilor pentru transparență și responsabilitate în
retail, pe măsură ce tot mai multe persoane caută produse care să se alinieze
valorilor lor ambientale.
Sezamo este un real one-stop-shop, o comandă la
supermarketul online înlocuind până la 8 drumuri în oraș, la farmacie,
măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pescărie, pet shop și magazin cu produse
pentru diete speciale.
Supermarketul online oferă o selecție de peste 15.000
de produse, precum produse proaspete direct de la fermieri autohtoni,
alimente de la artizani locali, dar și branduri internaționale de tip
supermarket, toate într-un singur loc. Produsele sunt livrate către clienți din
depozitul de 12.000 m2 situat în incinta CTPark, în nordul Bucureștiului, care
include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată,
ce permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurilor
de energie.
Despre Sezamo
Sezamo este un supermarket online, parte din grupul
european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din
Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria
(Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik s-a lansat în România în 2022, sub
brandul Sezamo. Fiind o companie bazată pe tehnologie, Sezamo se angajează în
favoarea durabilității, oferind clienților opțiuni ecologice și sprijinind
furnizorii locali. Compania a obținut statutul de unicorn în 2021 și este în
creștere rapidă.
Pentru mai multe informații, vizitați www.sezamo.ro
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu