Tommy Hilfiger o anunta pe Sofia Richie Grainge drept cea mai noua colaboratoare de design. Ambasadoare a brandului din iunie 2024, Sofia lanseaza prima sa colectie capsula co-creata, Sofia for Tommy, in martie 2025, in timp ce va fi imaginea campaniei de primavara 2025 a TOMMY HILFIGER. Cu imagini surprinse de Alexandra Nataf, abordarea autentica a Sofiei asupra luxului accesibil straluceste in timp ce ea prezinta imbracaminte si accesorii elevate inspirate de briza litoralului.
„Tommy este un adevarat simbol
al stilului”, spune Sofia. „Este cineva pe care l-am admirat ca designer si forta creativa inca de cand am inceput sa lucrez in industria modei. Sunt atat de mandra sa prezint o colectie care intruchipeaza rafinamentul fara efort pentru fiecare zi. Aceste piese au fost construite pentru o
exprimare de sine fara limite si o dragoste
profunda pentru stilul autentic,
clasic - valori pe care Tommy si cu mine le impartasim.”
„Sofia reprezinta femeia
moderna polivalenta, capturand puterea si
profunzimea generatiei de astazi”, spune Tommy Hilfiger. „In calitate de model si
antreprenor, ea a captivat publicul cu viziunea sa moderna asupra stilului atemporal.
Sofia transforma elementele
clasice in piese obligatorii
contemporane care dau tonul unei noi ere a stilului.”
Lansarea include 24 de piese
rafinate, create pentru a imbunatati garderoba de zi cu zi si pentru a cuprinde culoarea, textura
si volumul. Inspirandu-se din siluetele de epoca si din steagurile nautice vintage, colectia capsula Sofia for Tommy se
axeaza pe piese care imbina fara efort rafinamentul lustruit cu un cool modern si usor. Aceasta
include blazere croite si pantaloni largi din denim, topuri ideale pentru suprapuneri si o serie de
rochii de lux discrete. Pentru a onora mixul caracteristic al Sofiei de simplitate
si eleganta feminina, paleta de culori este o
abordare mai profunda si mai bogata a culorilor americane rosu, alb si albastru,
cu nuante de crem, purpuriu si bleumarin.
Colectia capsula Sofia for Tommy continua mostenirea Tommy Hilfiger de parteneriate vizionare cu femei
elegante si puternice precum JISOO, Gigi Hadid, Hailey Bieber si Zendaya. Prin combinarea viziunii sale unice cu stilul american al
TOMMY HILFIGER, Sofia Richie Grainge va aduce sentimentul sau inerent de incredere, impreuna cu un punct de vedere contemporan, la moda. Acest mix de perspective amplifica colectia de imbracaminte pentru femei TOMMY HILFIGER - Primavara 2025, concentrandu-se in acelasi timp pe angajamentul definitoriu al culturii brandului fata de exprimarea nelimitata a sinelui si luxul discret.
Colectia capsula Sofia for Tommy va fi disponibila pe tommy.com si in magazinul TOMMY HILFIGER din Baneasa Shopping City.
Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei pe social media folosind #TommyHilfiger, @TommyHilfiger si @SofiaGrainge.
# # #
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul
dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de
admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985.
Brandul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni
care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY
HILFIGER celebreaza esenta stilului
american clasic cu o nota moderna. TOMMY
HILFIGER ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte
sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile
globale de retail ale produselor TOMMY
HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari in 2023, iar brandul este sustinut de peste
16.000 de angajati la
nivel mondial — fiind prezent in 100 de tari si
in peste 2.000 de magazine de
retail, inclusiv in cel
mai mare magazin global emblematic la tommy.com.
Despre SARKK
SARKK a fost
fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania,
Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie
2019, compania a fost numita si
distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia
de Nord.
Extinderea
companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele
ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In
Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.
Vizand mereu
o dezvoltare organica si durabila,
condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre
cele mai sanatoase corporatii din
industrie si se extinde
captivand chiar si pe cei mai
exigenti
consumatori.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu