Nestlé România anunță lansarea unei noi game de mixuri de cafea în segmentul Cappuccino - NESCAFÉ Cappuccino – cu rețete noi, cu un nou design al ambalajului și o nouă campanie de comunicare, sub platforma strategică “Make your world”, ce pune accentul pe reinventarea plăcerii de a savura cafeaua și de a spune DA unui moment de răsfăț. Pornind de la premisa că răsfățul a devenit unul dintre cele mai importante motive pentru care consumatorii aleg să bea cafea, NESCAFÉ face un pas înainte către reinventarea categoriei de mixuri de cafea tip cappuccino, aducând experiența din coffee shop în casele iubitorilor de cafea, oferindu-le posibilitatea de a prepara cu ușurință acasă băutura preferată pe care de altfel o consumă tradițional în cafenele.
Piața de cafea din România este una destul
de dezvoltată și matură, având o cultură puternică a cafenelelor, a cafelei de
origine și, mai nou, a cafelei de specialitate, care este din ce în ce mai
apreciată pe întreg spectrul consumului, de la strict beneficiul său funcțional,
până la plăcere și răsfăț în numele gustului și aromei.
Preferințele românilor în materie de cafea
sunt influențate de mai mulți factori precum vârsta, stilul de viață, educația
și veniturile. Rolul cafelei în viața consumatorului se transformă, se
accentuează trecerea de la un obicei zilnic la o stare de spirit, iar legătura
dintre tipul de cafea și consumator va deveni tot mai puternică. În plus, în
ultimii ani se observă tendința de a rafina momentul de consum de cafea acasă.
Venind în întâmpinarea preferințelor
consumatorilor, noua gamă NESCAFÉ Cappuccino oferă o experiență inovatoare, un
amestec echilibrat între cafea, lapte și o spumă bogată, disponibilă în cele mai
populare arome din segment (Clasic, Ciocolată, Vanilie), la care se adaugă aroma
surprinzătoare de Irish, ca inovație în portofoliul NESCAFÉ, motivul perfect pentru
răsfăț si relaxare în confortul și intimitatea casei.
Conform unui studiu NielsenIQ [Project Cup Romania, 2024], răsfățul prin plăcerea
gustului a devenit principalul motiv pentru care consumatorii români consumă
cafea, căutând momente de delectare cu mici bucurii. Specialitățile de cafea de
tip cappuccino reprezintă în esență o alegere delicioasă pentru astfel de
momente de răsfăț personal și cifrele de piață vin să susțină acest lucru,
evidențiind o evoluție pozitivă a segmentului: vânzările în valoare ale
mixurilor de cappuccino, la nivel național, cresc cu +11% în 2024 comparativ cu
2023.
În ceea ce privește aromele preferate de români, cele mai vândute variante*
în România în 2024 sunt: ciocolata (34% - incluzând și aroma de ciocolată
albă), varianta de cappuccino clasic (31%) și pe locul trei vanilia (12%),
urmate de alte tipuri de arome precum caramel, nuci sau irish. Dintre
variantele aromatizate specifice, mixurile de cappuccino cu aromă irish au cea
mai accelerată creștere (+7% în 2024 față de 2023), câștigând popularitate în
rândul consumatorilor. (*Vânzări în porții, date NielsenIQ)
“Ținând cont de evoluția pozitivă a
mixurilor de cafea NESCAFÉ din ultimii doi ani, vedem potențialul de a dezvolta
și reinventa categoria specialităților de cafea de tip cappuccino, prin
lansarea unei noi game de cappuccino, cu rețete îmbunătățite, ca răspuns la
cele mai recente tendințe și nevoi ale consumatorilor. Știm că iubitorii de
cappuccino caută de fapt metode de a se răsfăța - fie pentru a se deconecta,
fie pentru a socializa cu ceilalți, astfel că experiența gustului savuros și a
varietății aromelor în alegere devine extrem de importantă. NESCAFÉ
îmbunătățește profilul băuturii, precum și experiența generală de a savura mixurile
de cappuccino, ușor de preparat în confortul casei noastre. Cu noua campanie “Spune
DA pentru Cappuccino”, ne propunem să arătăm consumatorilor că puterea de a
spune nu într-o lume în schimbare rapidă, cu multe cerințe de la noi, lasă loc
pentru un DA corect, pentru noi înșine. Sperăm că acest moment de răsfăț și
grijă pe care consumatorii și-l oferă, alături de un cappuccino delicios, îi va ajuta să ia o decizie activă de a spune
da la ceea ce contează cu adevărat pentru ei, creând un impact pozitiv de lungă
durată în viețile lor”, afirmă Ramona Hărătău, Mixes
Business Lead SEE, Nestlé.
Despre
Nestlé
Grupul
Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din
portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat,
Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat
și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 4 ani
compania a plantat 110.000 de copaci, care vor contribui la atingerea
obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
Nestlé for Healthier Kids
Programul „Nestlé for Healthier Kids” a
fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii
să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a
produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil
de viață sănătos. În România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela
programului „Și eu trăiesc sănătos - SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.
Nestlé needs YOUth
Ambiția Nestlé în ceea ce privește
inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de
tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul
2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care
susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu