TOMMY HILFIGER LANSEAZA COLECTIA HILFIGER SAILING

 

Tommy Hilfiger



Tommy Hilfiger marcheaza un nou parcurs pentru Primavara 2025 si anunta noua colectie Hilfiger Sailing o reinterpretare contemporana a siluetelor de epoca, inspirata de conexiunea adanc indradacinata a brandului cu marea. De la regatta la podium, Tommy Hilfiger s-a inspirat din navigatie inca din anii '90, fuzionand perfect traditia marinareasca cu inovatia de ultima ora. Pe masura ce brandul sarbatoreste 40 de ani de mostenire nautica, capsula insufla o noua viata modelelor clasice, facand legatura intre trecut si prezent pentru a redefini stilul de pe tarm.

 

“Largul marii si stilul de viata al yachtingului au purtat mereu un spirit de libertate si aventura,” spune Tommy Hilfiger. “Inca de la inceputul aniilor ’90, colectiile noastre au surprins spiritul marii, imbratisand influentele sale maritime si imbinand designul relaxat inspirat de navigatie cu stilul atemporal. Aceasta colectie este un omagiu adus acelei pasiuni, o reinterpretare moderna a mostenirii noastre nautice care ramane fidela spiritului de pionier al brandului.”




Tommy Hilfiger


Colectia capsula contine 22 de piese inspirate de energia navigarii pe raul Hudson, imbinand expertiza tehnica si spiritul de aventura maritima. Designerii au sapat adanc in arhive pentru a reimagina stilurile clasice, creand o colectie care imbina nostalgia vintage cu performanta moderna. Jachetele tehnice regatta suprapuse peste hanorace din fleece si tricouri cu dungi, in timp ce haina de nylon pentru femei este redefinita cu proportii fresh, feminine si functionalitate reversibila. Motive emblematice - franghii, scripeti si steaguri de semnalizare - sunt impletite in colectie, imbinand estetica preppy cu influenta marinareasca si consolidand semnatura TOMMY HILFIGER de fuziune intre sport si stil. O paleta de culori rafinata de rosu si verde sofisticat adauga o nota contemporana, evidentiind elementele de baza inspirate de stilul maritim cu un spirit fresh, fara efort.


Tommy Hilfiger


Pasiunea de o viata pentru viata maritima a modelat filosofia de design a lui Tommy Hilfiger cu spiritul de pionierat la baza. Inspirat de o obsesie pentru uniformele sportive si codurile de design, el a imbratisat navigatia competitionala in 2003, incheind parteneriate cu echipaje de talie mondiala si combinand inovatia bazata pe performanta cu stilul american clasic. Logoul original al marcii a debutat ca un „steag” indraznet, dreptunghiular, cu Tommy si Hilfiger incadrate in bare marine. Conceput pentru a evoca un sentiment de mostenire nautica, logoul a integrat initialele lui Hilfiger in semnalele maritime - TJH (Thomas Jacob Hilfiger) - pregatind terenul pentru un simbol. Dupa 40 de ani, acesta ramane unul dintre cele mai recunoscute simboluri ale modei.  Acum, aceasta mostenire capata un nou impuls prin sponsorizarea de catre brand a echipei U.S. Sail GP Team - o fuziune inovatoare a sportului si stilului.

 

Colectia Hilfiger Sailing va fi disponibila incepand cu 9 aprilie 2025 pe tommy.com si in magazinul TOMMY HILFIGER din Baneasa Shopping City.

 

Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei din social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

 

# # #

 

Despre TOMMY HILFIGER

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. TOMMY HILFIGER ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale de retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari in 2023, iar brandul este sustinut de peste 16.000 de angajati la nivel mondial fiind prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine de retail, inclusiv in cel mai mare magazin global emblematic: tommy.com.

 

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com.

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.       

 

 

 

 

 


CONVERSATION

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu