Tommy Hilfiger marcheaza un nou parcurs pentru Primavara 2025 si anunta noua colectie Hilfiger Sailing – o reinterpretare contemporana a siluetelor de epoca, inspirata de conexiunea adanc indradacinata a brandului cu marea. De la regatta la podium, Tommy Hilfiger s-a inspirat din navigatie inca din anii '90, fuzionand perfect traditia marinareasca cu inovatia de ultima ora. Pe masura ce brandul sarbatoreste 40 de ani de mostenire nautica, capsula insufla o noua viata modelelor clasice, facand legatura intre trecut si prezent pentru a redefini stilul de pe tarm.
“Largul marii si stilul de viata al yachtingului au purtat mereu un spirit de libertate si aventura,” spune Tommy Hilfiger. “Inca
de la inceputul aniilor ’90, colectiile
noastre au surprins spiritul marii, imbratisand
influentele sale maritime si imbinand designul relaxat
inspirat de navigatie
cu stilul atemporal. Aceasta colectie
este un omagiu adus acelei pasiuni, o reinterpretare moderna a mostenirii noastre nautice care ramane fidela spiritului de
pionier al brandului.”
Colectia capsula contine 22 de piese inspirate de energia navigarii
pe raul Hudson, imbinand expertiza tehnica si spiritul de aventura maritima. Designerii au sapat adanc in arhive pentru a
reimagina stilurile clasice, creand o colectie care imbina nostalgia vintage cu performanta moderna. Jachetele tehnice regatta suprapuse peste
hanorace din fleece si
tricouri cu dungi, in timp ce haina de nylon pentru femei este
redefinita cu proportii
fresh, feminine si
functionalitate reversibila.
Motive emblematice - franghii, scripeti si steaguri de semnalizare - sunt impletite in colectie, imbinand estetica preppy cu influenta marinareasca si consolidand
semnatura TOMMY HILFIGER de fuziune intre sport si stil. O paleta
de culori rafinata de rosu si verde sofisticat adauga o nota
contemporana, evidentiind
elementele de baza inspirate de stilul maritim cu un spirit fresh, fara efort.
Pasiunea
de o viata pentru viata maritima a modelat filosofia de design a lui
Tommy Hilfiger cu spiritul de pionierat la baza. Inspirat de o obsesie pentru
uniformele sportive si codurile de design, el a imbratisat navigatia competitionala in 2003, incheind parteneriate cu echipaje de talie
mondiala si combinand inovatia bazata pe performanta cu stilul american
clasic. Logoul original al marcii a debutat ca un „steag” indraznet, dreptunghiular, cu Tommy
si Hilfiger incadrate in bare marine. Conceput
pentru a evoca un sentiment de mostenire nautica, logoul a integrat initialele lui Hilfiger in semnalele maritime -
TJH (Thomas Jacob Hilfiger) - pregatind terenul pentru un simbol. Dupa 40 de ani, acesta ramane unul dintre cele mai recunoscute simboluri ale modei. Acum, aceasta mostenire capata un nou impuls prin sponsorizarea de catre brand a echipei U.S.
Sail GP Team - o fuziune inovatoare a sportului si stilului.
Colectia Hilfiger
Sailing va fi disponibila incepand cu 9 aprilie 2025 pe
tommy.com si in magazinul TOMMY HILFIGER
din
Baneasa Shopping City.
Prietenii si fanii brandului sunt invitati sa se alature conversatiei din social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
# # #
Despre TOMMY HILFIGER
TOMMY HILFIGER este unul
dintre cele mai recunoscute branduri de lifestyle premium din lume, o sursa de
admiratie si inspiratie pentru
consumatori din 1985. Brandul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre
clasic si nou, creat impreuna
cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o
nota moderna. TOMMY HILFIGER ofera
consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport,
denim, accesorii si incaltaminte pentru
barbati, femei si copii. TOMMY HILFIGER are un angajament de
neclintit fata de
sustenabilitate si incluziune.
Vanzarile
globale de retail ale produselor TOMMY
HILFIGER au fost de 9 miliarde de dolari in 2023, iar brandul este sustinut
de peste 16.000 de angajati la nivel mondial — fiind prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine de
retail, inclusiv in cel
mai mare magazin global emblematic: tommy.com.
Despre SARKK
SARKK a fost
fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv TOMMY HILFIGER in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania,
Macedonia de Nord si Moldova.
De la 1 iulie
2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru
Calvin Klein in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia
de Nord.
Extinderea
companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor branduri sunt
disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine
Outlet, o larga retea de clienti angro,
precum si pe
tommy.com.
Vizand mereu
o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile
CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori,
este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde
captivand chiar si pe cei mai exigenti
consumatori.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu